Niech mechnik nie fantazjuje ,tylko zajrzy do klap sterujących w ktorych wykruszają się ze starosci uszczelniające gąbki ,bo przy 60-70 stopniach to u mnie i u większości ,grzeje już elegancko.Problem z uszczelką PG to można obstawiać jak węże wodne twarde że nie idzie ugnieść ,a nie jak słabo grzeje w środkusoprano99 pisze:Temperatura maksymalna to może 75st... W samochodzie chłodno, z nawiewow leci mocno letnie powietrze. Mechanik marudzi coś o uszczelce pod głową, ale jakoś nie widzi mi się wyrzucać paru stowek. Pomysłów już mi brak...
[1.9 1Z] nie łapie temperatury
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A jakie zadanie mają te świece? Dogrzewanie silnika czy kabiny?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2017, 15:17 przez m-system, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
z tego co mi wiadomo to chyba działa to w pierwszej fazie rozgrzewania silnika by szybciej złapał temperaturę roboczą. Nie po to by ci ciepło było w auciem-system pisze: A jakie zadanie mają te świece? Dogrzewanie silnika czy kabiny?
W każdym razie jak na blacie będziesz miał te 70 to to grzanie powinno być dobre i nie musi być 90.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2017, 15:18 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Podgrzewają mały obieg chłodzenia ,czyli silnik-nagrzewnica ,działa do ok 70 stopni .Jak ktoś ma fabrycznie taki podgrzewacz to zawsze trochę szybciej się wszystko nagrzewa ,bo ma to ok.400-500 Wat mocy ,szału nie ma ale zawsze to coś .Jak ktoś chce taki podgrzewacz sobie zamontować ,to radzę to robic tak jak w orginale ,czyli dwa przekażniki sterowane z ECU .Robiac sterowanie "po swojemu" trzeba mieć trochę pojęcie o elektryce i być świadomym dużego obciążenia instalacji pracą takiego podgrzewacza ... bo tu nie ma żartów i robiąc zbyt ''słabą '' instalację ,możemy sobie sfajczyć autom-system pisze: jakie zadanie mają te świece? Dogrzewanie silnika czy kabiny?
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 974
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
Witam, ciągle walczę z układem chłodzenia w 1z. Wymieniłem już chlodnice, nagrzewnice, pompę wody, termostat, korki, zbiorniczek i nadal się robi mega ciśnienie a temperatura maks nieco wiecej niz 80 stopni, czujniki też były wymieniane i test na uszczelkę tez byl robiony, także juz nie wiem co mam zrobić aby bylo ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Ja podobnie miałem, tyle że nie wymieniałem wszystkiego po kolei bo i tak przyszło robić uszczelkę pod głowicąenzoo pisze:Witam, ciągle walczę z układem chłodzenia w 1z. Wymieniłem już chlodnice, nagrzewnice, pompę wody, termostat, korki, zbiorniczek i nadal się robi mega ciśnienie a temperatura maks nieco wiecej niz 80 stopni, czujniki też były wymieniane i test na uszczelkę tez byl robiony, także juz nie wiem co mam zrobić aby bylo ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
No to już masz odpowiedz Murowana uszczelka pod głowicąenzoo pisze:tak że na wakacjach w trasie rozwaliło najpierw kruciec a po wymianie krucca denko od pompy wody a węże są twarde jak kamień no i jak popuszcze korek to jak jeżdzę to wogóle temperatury nie łapieJarewa pisze:Mega ciśnienie to znaczy ile??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Ja bym Ci polecał jeśli masz zamiar tym sprzętem swoim jeździć jeszcze dłuuugo to zrobić kompleksową regenerację głowicy, jak u siebie robiłem to wyszło mnie około 700zł, zamknąłem się w około 1500zł ze wszystkim uszczelki duperele robocizna.enzoo pisze:ciekawe jak koszty... jeden mi powiedział że 1000 zł nie powinienem przekroczyć z częściami
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak robic głowice , to kompletnie i wszystko co z nią związaneenzoo pisze:ciekawe jak koszty... jeden mi powiedział że 1000 zł nie powinienem przekroczyć z częściami
Uszczelka głowicy Elring - 100
Szpilki głowicy Elring - 65
Uszczelka pokrywy zaworów Elring kompletna - 70
plus uszczelki kolektorów , symering wałka rozrządu i masa dirko lub reinzosil do pokrywy zaworów.