[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
Przeplywka nie wyskoczyl by blad na vagu
[ Dodano: 2017-02-26, 18:49 ]
Podlaczylem dzis kompa wyskoczylo pare bledow najbardziej mnie zastanowil 17963 cisnienie doladowania przekroczone i 16492 map sensor szukalem ale nie znalazlem owego czujnika ale mam kostke na 3 piny znalazlem na aukci sensor o nr 0280101001 moze on jest winowajca
[ Dodano: 2017-02-26, 18:49 ]
Podlaczylem dzis kompa wyskoczylo pare bledow najbardziej mnie zastanowil 17963 cisnienie doladowania przekroczone i 16492 map sensor szukalem ale nie znalazlem owego czujnika ale mam kostke na 3 piny znalazlem na aukci sensor o nr 0280101001 moze on jest winowajca
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ten błąd ma podwójne znaczenie: Manifold Absolute Pressure (MAP) (G71) or Barometric Pressure (BARO) (F96): bo AEB nie ma czujnika ciśnienia doładowania tylko wyznacza je na podstawie przepływu powietrza.KASIA1 pisze:0280101001
Drugi błąd to właśnie przekroczenie ciśnienia wyznaczone na podstawie przepływu powietrza. Więc albo coś ze sterowanie turbo (N75, wężyki, gruszka waste gate) albo gdzieś ucieka powietrze i to zawyża przepływ.
Zrób taki test odłącz wtyczkę od N75 i zobacz jakie będziesz miał ciśnieni doładowania. Powinno być 0,3 bara. Jeśli będzie większe zrób bypass poza N75 łącząc muszle turbo z gruszką waste gata i wtedy sprawdź ciśnienie. Jeśli spadnie to N75 zepsuty jeśli nue to trzeba szukać dalej.
Albo możesz wstrzymać się ze sprawdzaniem N75 do momentu podłączenia czujnika ciśnienia atmosferycznego. Chyba taki sam czujnik był w silniku 2.3 NG i NF.
turbo po regeneracji n75 nowy przewody wymienione to jest silnik z wersji amerykanskiej ma tez 2 sondy szukalem w google i jest niby map sensor jeden jest montowany na icku a drugi kolo eku w dislu reguluje on cisienie paliwa a w aeb cisnieniem pow zobacze kupie go w tygodniu i sie okaze strasznie duzo pali
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie wież we wszystko co znajdziesz w google ludzie nie widzą co sprzedają i wpisują głupoty. Tak wygląda czujnik ciśnienia doładowania montowany na intercooler: http://www.tomczesci.pl/uploads/98775.thumb400.jpgKASIA1 pisze: w google i jest niby map sensor jeden jest montowany na icku a drugi kolo eku w dislu reguluje on cisienie paliwa
Jest jeszcze takie cos i o tym pisalem mam na to miejsce we wiasce http://allegro.pl/czujnik-map-sensor-au ... 86318.html
[ Dodano: 2017-03-10, 22:38 ]
Witam wkacu udalo mi sie ogarnac te szarpanie winowajca byla przeplywka dzieki maciek889 za podpowiedzi
[ Dodano: 2017-03-10, 22:38 ]
Witam wkacu udalo mi sie ogarnac te szarpanie winowajca byla przeplywka dzieki maciek889 za podpowiedzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 04 lip 2016, 08:43
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 04 lip 2016, 08:43
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 04 lip 2016, 08:43
A jaki miałeś silnik seryjnie? O fabrykę chodziło mi o to że będzie to zrobione "bezawaryjnie" i przemyślane a nie u zenka w garażu który coś posmarka spawarką Z tego co wyczytałem na forum to z seryjnej budy po r4 albo r5 nie trzeba nic przerabiać w mocowaniu i silnik wchodzi p&p, ale Ty B3 bude masz, a bude jaką bym chciał to Avanta
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 04 lip 2016, 08:43
Ja mam aktualnie b3 sedana z klekotem wolnossącym ale buda nie jest idealna i wolał bym avanta. Najważniejsza teraz kasa i będę działał
Więc z tego co wyczytałem w aucie zostaje większość rzeczy, np robię swap z ABT,ABK,NG (zawias, przeguby półosie,pompa paliwa, bak,hamulce, ew. chłodnica,skrzynia, sprzęgło? ) no wiadomo reszta tez ale wymieniam silnik, jeśli skrzynia i sprzęgło pasuje p&p to zostają stare, no i wiadomo że muszę się pobawić z elektroniką i wydechem. A co gdy mam auto w Q? Jak zostaje stara skrzynia i sprzęgło to dyfrów nie ruszam i wału też?
Więc z tego co wyczytałem w aucie zostaje większość rzeczy, np robię swap z ABT,ABK,NG (zawias, przeguby półosie,pompa paliwa, bak,hamulce, ew. chłodnica,skrzynia, sprzęgło? ) no wiadomo reszta tez ale wymieniam silnik, jeśli skrzynia i sprzęgło pasuje p&p to zostają stare, no i wiadomo że muszę się pobawić z elektroniką i wydechem. A co gdy mam auto w Q? Jak zostaje stara skrzynia i sprzęgło to dyfrów nie ruszam i wału też?