[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - zmiana intercoolera a moc
z tego co piszesz to malenstwo, z jednej str pomysl warty sprawdzenia a z 2giej na ilosc pracy to troche lipa jak modzic to raz a konkretnie
ja bym spróbował, wpadaj z gratami na niedziele, zrobimy grila, wsadzim go, logi i bedzie wiadomo czy cos dal, musial bys sprawdzc temp w dolocie na chwile obecna a potem jaka jest na tym nowym
ja bym spróbował, wpadaj z gratami na niedziele, zrobimy grila, wsadzim go, logi i bedzie wiadomo czy cos dal, musial bys sprawdzc temp w dolocie na chwile obecna a potem jaka jest na tym nowym
_Dave, moze i warty sprawdzenia ale raczej brak potencjalu na 200KM
Pewnie w porownaniu z seria będzie lepiej ze względu na większy przepływ powietrza i prostą budowę (seryjny jest przekombinowany), ale zabierając się za coś chce żeby to miało sens
I tu pytanie o ile wiekszy od seryjnego powinien być nowy FMIC? Wcześniej pisałem o cm3, a liczyłem w m3 także wybaczcie mi błąd Seria ma 0.003m3 ile powinien mieć nowy? Obecnie mam seryjne turbo wleci cos wiekszego ale jeszcze nie wiem co
[ Dodano: 2017-03-18, 10:31 ]
Czy sam rdzeń wielkości 60cm x 15cm x 5cm będzie wystarczający? Do tego cały lutowany (boki też są z alu) co jest na + ze względu że lepiej będą odprowadzać ciepło niż plastik. Sam rdzeń większy od seryjnego o około 25% i większy przepływ powietrza. Jeszcze nie wiem jak go upchnę...
Pewnie w porownaniu z seria będzie lepiej ze względu na większy przepływ powietrza i prostą budowę (seryjny jest przekombinowany), ale zabierając się za coś chce żeby to miało sens
I tu pytanie o ile wiekszy od seryjnego powinien być nowy FMIC? Wcześniej pisałem o cm3, a liczyłem w m3 także wybaczcie mi błąd Seria ma 0.003m3 ile powinien mieć nowy? Obecnie mam seryjne turbo wleci cos wiekszego ale jeszcze nie wiem co
[ Dodano: 2017-03-18, 10:31 ]
Czy sam rdzeń wielkości 60cm x 15cm x 5cm będzie wystarczający? Do tego cały lutowany (boki też są z alu) co jest na + ze względu że lepiej będą odprowadzać ciepło niż plastik. Sam rdzeń większy od seryjnego o około 25% i większy przepływ powietrza. Jeszcze nie wiem jak go upchnę...
brabus124, zatem jesli zamontowałbym IC który ma 70cmx9cmx5cm (calkowite wymiary IC razem z bokami - caly jest z alu) i byłby w całości odkryty (montaz we wnece srodkowej kratki) to byłby wystarczający? Mam w planach zmiane turbo na cos z potencjalem do 200KM i nie chce pozniej ponownie go wymieniac.
Z ciekawości jaka powierzchnia w Twoim IC jest wystawiona bezposrednio na przewiew powietrza? Ile obecnie masz KM?
Albo bardziej jakie turbo masz przy tym IC bo to chyba bardziej istotne.
Z ciekawości jaka powierzchnia w Twoim IC jest wystawiona bezposrednio na przewiew powietrza? Ile obecnie masz KM?
Albo bardziej jakie turbo masz przy tym IC bo to chyba bardziej istotne.
brabus124, na ta chwile pod serię bo przy okazji wymieniam sprzęgło na mocniejsze i robie całe zawieszenie przód. Poza tym chciałbym by wyglądał niepozornie IC będzie widoczny ale ważne jest to by był jak najbardziej wydajny.
IC ktory chce wstawic w miejsce srodkowej kratki jest przeznaczony do auta ktore ma 125KM czyli teoretycznie bedzie lepszy nic nasz seryjny z 80tki.
IC ktory chce wstawic w miejsce srodkowej kratki jest przeznaczony do auta ktore ma 125KM czyli teoretycznie bedzie lepszy nic nasz seryjny z 80tki.