Rozrząd to nie profilaktycznie, ale koniecznie. Również polecam INA. Kup cały komplet. W jednym pudełku masz wszystko co niezbędne. Wszystkie rolki, pompę, szpilki itp.
Pasek wielorowkowy i napinacz.
Warto sprawdzić klocki, tarcze ewentualnie wymiana płynu hamulcowego.
Olej w skrzyni i filtr, jeżeli to automat. Jeżeli manual to tylko olej. Nie słuchaj bajek, że się go nie wymienia. Proponuje go dobrze obejrzeć po zlaniu. Zobaczysz jak wygląda.
Jedyny wymóg to wysoka kultura pracy. Czysto, bez piachu i brudu. Mechanicy, raczej nie przykładają się do tego.
Sprawdź ładowanie. ok 14 V jak mniej to do wymiany regulator napięcia.
Jeżeli masz klimę to warto odgrzybić instalacje. Potem pewnie będą kolejki. Dodatkowo niska temperatura sprzyja odgrzybianu ozonem.
Na koniec świece i kable.
O filtrach nie wspominam
To taka moja check lista
