[B3 1.6 RA/SB] Problem z piszczeniem podczas jazdy
[B3 1.6 RA/SB] Problem z piszczeniem podczas jazdy
Panowie mam problem z piszczeniem podczas chamowania, nie wiem co z tą piszczałką się dzieje czy może to wina jakiegoś zwarcia czy coś innego, ostatnio zaczął piszczeć nawet przy jeździe np jak skręcę w prawo, a na początku piszczy po odpaleniu , sam już nie wiem co to jest.szukałem ale nie mogê znaleźć nic podobnego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Piszczy pod maską czy z liczników?
Pod maską może piszczeć któryś z pasków jeśli słabo napięty albo zużyty czy łożysko.
A w środku mogą piszczeć liczniki z różnych powodów.
Pod maską może piszczeć któryś z pasków jeśli słabo napięty albo zużyty czy łożysko.
A w środku mogą piszczeć liczniki z różnych powodów.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Piszczy tak jak by z pod oslony przy nogach , jest to dzwiek podobny do tego jak by drzwi byly otwarte , jak odpalam jest taki dluzszy dzwiek po odpaleniu, a potem np. Jak sie bardziej rozpedze to przy hamowaniu jest taki dluzszy przestaje gdy dodam gazu ale nie wiem czy to po doladowaniu aku przestaje czy dlaczego;/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Czasem też przekaźnik od kierunkowskazów potrafi piszczeć przy pewnej awarii włączników zespolonych.
A ja bym proponował zacząć diagnozę od odpięcia niebieskiego kabla z alternatora choć w dieslu trochę trudno. Więc nie wiem czy nie lepiej zdjąć półkę nad nogami kierowcy i odłączyć moduł kontroli ciśnienia oleju. A dalej brzęczyk od świateł.
Może liczniki masz wsadzone od B4 to też one czasem potrafią zapiszczeć wsadzone do B3 bo tam moduł ciśnienia oleju jest wbudowany w licznik i w B3 nie będzie podłączony pod czujniki ciśnienia oleju.
A ja bym proponował zacząć diagnozę od odpięcia niebieskiego kabla z alternatora choć w dieslu trochę trudno. Więc nie wiem czy nie lepiej zdjąć półkę nad nogami kierowcy i odłączyć moduł kontroli ciśnienia oleju. A dalej brzęczyk od świateł.
Może liczniki masz wsadzone od B4 to też one czasem potrafią zapiszczeć wsadzone do B3 bo tam moduł ciśnienia oleju jest wbudowany w licznik i w B3 nie będzie podłączony pod czujniki ciśnienia oleju.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga