Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] regulacja CO

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Braffo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 lis 2016, 18:43
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Braffo » 26 mar 2017, 21:22

Witam, czy jeśli podniosę klapę spiętrzającą w przepływomierzu to skład mieszanki sie zmieni? Jeśli się zmieni to w którą stronę? wzbogaci sie czy z uboży.
Pytam bo klapa spiętrzająca u mnie wpada za głęboko, ponad 1.9mm

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4753
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 mar 2017, 21:49

Chodzi ci o pozycje spoczynkową czyli regulacje od dołu na tej blaszce? Jeśli tak to ona nie ma wpływu na regulacje podczas pracy. Jedynie jak za wysoko ją ustawisz to może ci zacząć lać paliwo przed odpaleniem albo może regulacja wolnych obrotów nie wystartować jeśli przed odpaleniem napięcie na czujniku położenia klapy będzie powyżej 0,20V.

nogiln
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 273
Rejestracja: 24 mar 2008, 16:00
Imię: Damian
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Mysłaków/ŁDZ

Re:

Post autor: nogiln » 18 gru 2024, 22:22

maciek889 pisze:
27 paź 2015, 08:40
7. odpalasz i badasz jak zmienia się natężenie (A) na regulatorze.
Jeśli po podniesieniu obrotów natężenie poleci w jedną stronę i przestanie się zmieniać to możliwe że masz nieszczelność w dolocie i ustawiając dawkę na wolnych obrotach skompensowałeś tą nieszczelność na wolnych obrotach co skutkuje tym że przy wyższych będzie za bogato.
Jeżeli dawka paliwa zostanie ustawiona poprawnie tzn. sonda lambda będzie wskazywać owe 0.5V a wskazania amperomierza będę niepoprawne, to należy szukać usterki w innych podzespołach,czy można wyregulować nastawnik?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4753
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: [B4 2.3 NG] regulacja CO

Post autor: maciek889 » 19 gru 2024, 19:46

Jeżeli dawka paliwa zostanie ustawiona poprawnie tzn. sonda lambda będzie wskazywać owe 0.5V a wskazania amperomierza będę niepoprawne
To się raczej wyklucza bo poprawnie ustawiona dawka (imbusem na przepływomierzu) to tak aby sonda przeskakiwała przez 0,5V i natężenie było w okolicy 0mA.

Chodzi o to żeby sprawdzić w tym co zacytowałeś aby natężenie się mieściło w poprawnym zakresie niezależnie od obrotów. Jak się nie mieści to masz lewe powietrze albo inne problemy mechaniczne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl