[B4 1.9 1Z] 1Z bardzo głośno pracuje i brak mocy , dławienie
[B4 1.9 1Z] 1Z bardzo głośno pracuje i brak mocy , dławienie
Witam , mam 1.9 tdi 1z turbina po regeneracji w sierpniu 2015 , tydzień temu wlalem do balu 250 ml miksolu na pół baku paliwa , po 3 dniach auto odpaliłem, bardzo głośno pracował silnik , gdy dałem mu na 1200obr spadły same na 950 , dopiero na 2 tys się utrzymał , padło na filtr paliwa , wymieniony i to samo , odkrecilem smoka i dokrecilem węże na nim bo ten co ciągnie paliwo był poluzowany , i dalej to samo , proszę o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Trzeba było od tej informacji zacząć ...skoro zapala się się check engine , to przyczyne tego co się dzieje poznasz po podpięciu vaga i odczytaniu błedów i najprawdopodobniej będzie to brak zasilania n108,wiec profilaktycznie zalecam sprawdzić bezpiecznik z nakladką "motor" ,a jak jest ok. to stan kabelków w trzy pinowej wtyce pompy wtryskowejDamian980 pisze:I pali się ciągle kontrolka check engine i zgaśnie raz na jakiś czas i później znowu się zaswieci
Nawet gdyby ,to jeden i drugi bez związku z twoimi objawamiDamian980 pisze:A czy mógł nagle paść n75 bądź przeplywomierz
Sprawdzałem bezpieczniki probowka, niby wszystkie ok , niektóre 2 lub 3 się nie zapalily ale to chyba dlatego ze nie było coś włączone , kabelki od wtyczki bez jakiś przetarc, wiec nada nie wiem
[ Dodano: 2017-03-26, 18:40 ]
Tam gdzie są te dwie śrubki na krzyżAK i te 4 bezpieczniki to ja ich wgl nie mam . Wiem ze wyciagalem te duże kostki i wpinalem od nowa , wiec może one coś nie łączą
[ Dodano: 2017-03-26, 18:40 ]
Tam gdzie są te dwie śrubki na krzyżAK i te 4 bezpieczniki to ja ich wgl nie mam . Wiem ze wyciagalem te duże kostki i wpinalem od nowa , wiec może one coś nie łączą
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Skoro wszystkie sprawne ,to teraz pozostaje tylko vag i sprawdzenie błedówDamian980 pisze:Sprawdzałem bezpieczniki probowka, niby wszystkie ok , niektóre 2 lub 3 się nie zapalily ale to chyba dlatego ze nie było coś włączone , kabelki od wtyczki bez jakiś przetarc, wiec nada nie wiem
To jest bezpiecznik świec żarowychDamian980 pisze:Tam gdzie są te dwie śrubki na krzyżAK
Bo to są zapasowe bezpiecznikiDamian980 pisze: i te 4 bezpieczniki to ja ich wgl nie mam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To to już ewidentnie problem z nastawnikiem potencjometrycznym .Niestety ale nic tu z tym sam nie zrobisz ...możesz oddać nastawnik do regeneracji ,albo szukać sprawnego ,co graniczy z cudemDamian980 pisze:Dziś wyszła kolejna sprawa , gdy jadę ponizej 2 tys czasem odejmie mu gaz i trzeba zdjąć nogę z pedału i znowu wcisnąć i jedzie
Właśnie tak popatrzyłem to regenerację od 150 do 250 zł lecz codziennie dojeżdżam tym autem do szkoły i weekend do pracy a używki tez w tychwili cenach , gdy coś się zmieni na pewno się tu odezwę , dziękuję za pomoc !:)
[ Dodano: 2017-05-23, 18:20 ]
Problem rozwiązany ! ^^ gdy sprawdzałem wszystkie bezpieczniki także podociskalem przekaźniki i odpałam auto cichutko pracuje , lecz i tak pojechałem do mechanika aby się podpial i popatrzyl na rozrzad i mówi że źle ustawiony , powinien być na te fabryczne nacięcia a tak nie jest i mówił ze przez to pompa wtryskowa podaje za wcześnie paliwo i nie ma tyle mocy co powinien , powiedział ze ok.150 zł za ustawienie i części wiec nie dużo , sorry ze dopiero teraz pisze ale miałem problemy aby się zalogować
[ Dodano: 2017-05-23, 18:20 ]
Problem rozwiązany ! ^^ gdy sprawdzałem wszystkie bezpieczniki także podociskalem przekaźniki i odpałam auto cichutko pracuje , lecz i tak pojechałem do mechanika aby się podpial i popatrzyl na rozrzad i mówi że źle ustawiony , powinien być na te fabryczne nacięcia a tak nie jest i mówił ze przez to pompa wtryskowa podaje za wcześnie paliwo i nie ma tyle mocy co powinien , powiedział ze ok.150 zł za ustawienie i części wiec nie dużo , sorry ze dopiero teraz pisze ale miałem problemy aby się zalogować