[all] Profesionalna regeneracja tylnych zacisków hamulcowych
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
[all] Profesionalna regeneracja tylnych zacisków hamulcowych
Witam,
odkąd kupiłem moją Niunie miałem problem z tylnymi zaciskami. Ręczny nie odbijał. Dwa razy były zaciski robione przez mechanika i po miesiącu problem wracał.
Nawet byłem zdecydowany na zakup nowych zacisków ale ktoś mi doradził abym poszukał pomocy u fachowców od zacisków.
Oto efekt:
Regenerację wykonała firma
SAN_CAR
http://san-car.rze.pl/
Koszt regeneracji to 100zł od zacisku. Do tego dochodzą koszty przesyłek kurierskich, czyli 30 zł w jedną stronę. Firma zregenerowała zaciski w ciągu doby i odesłali je do mnie. Tak że całość trwała cztery dni. Zaciski mam już po remoncie drugi miesiąc zachowują się tak jak mają się zachowywać. Jak nowe. Idealnie. Na oko to wszystko wymienione, korpus wypiaskowany i wymalowany.
Polecam, bo regeneracja to ćwierć ceny nowego zacisku.
Pozdrawiam,
Rafał
odkąd kupiłem moją Niunie miałem problem z tylnymi zaciskami. Ręczny nie odbijał. Dwa razy były zaciski robione przez mechanika i po miesiącu problem wracał.
Nawet byłem zdecydowany na zakup nowych zacisków ale ktoś mi doradził abym poszukał pomocy u fachowców od zacisków.
Oto efekt:
Regenerację wykonała firma
SAN_CAR
http://san-car.rze.pl/
Koszt regeneracji to 100zł od zacisku. Do tego dochodzą koszty przesyłek kurierskich, czyli 30 zł w jedną stronę. Firma zregenerowała zaciski w ciągu doby i odesłali je do mnie. Tak że całość trwała cztery dni. Zaciski mam już po remoncie drugi miesiąc zachowują się tak jak mają się zachowywać. Jak nowe. Idealnie. Na oko to wszystko wymienione, korpus wypiaskowany i wymalowany.
Polecam, bo regeneracja to ćwierć ceny nowego zacisku.
Pozdrawiam,
Rafał
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
Faktycznie widac że profesjonalnie zrobione. Ja tez miałem problem z zaciskiem z tyłu i kupiłem zestaw naprawczy i dałem do mechanika. Wymienili wszystko co było z zestawie, trochę się pomęczyli ale działa cały czas elegancko. Koszt zestawu naprawczego to cos około 30 - 50 zł jak pamietam.
Jedynie z czym mogę mieć problem kiedyś to z odpowietrznikiem bo chyba sie gdzieś gwint zrywa, teraz trzyma ale nie wiem czy jak będe musiał go kiedyś odkręcić to czy wkręce go ponownie
Jeśli nie wkręce to taka firma zrobi mi nowe? Albo ewentualnie jaki jest sposób na zerwany gwint w zacisku? Warto wiedziec za wczasu ale póki co to musze odpukac
Jedynie z czym mogę mieć problem kiedyś to z odpowietrznikiem bo chyba sie gdzieś gwint zrywa, teraz trzyma ale nie wiem czy jak będe musiał go kiedyś odkręcić to czy wkręce go ponownie
Jeśli nie wkręce to taka firma zrobi mi nowe? Albo ewentualnie jaki jest sposób na zerwany gwint w zacisku? Warto wiedziec za wczasu ale póki co to musze odpukac
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Po latach mogę podsumować że bez wymiany ośki ręcznego i mosiężnego pierścienia w którym ta ośka pracuje to bubel nie regeneracja. Rok mija i znów się zacina. Konieczna jest też dodatkowa sprężyna odciągająca ramię. Lekko chodzące linki też są ważne. Korektor sprawny bądź zmostkowany musi być. Ogólnie kłopotliwe hamulce.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Ośka jak nie jest bardzo skorodowana to nie ma potrzeby jej wymieniać. Lekko przeczyścić, nowe uszczelki i jazda. Ja już regenerowałem u siebie dwa razy. Pierwszy raz regenerował mechanik i wytrzymało 4 lata. Teraz regenerowałem sam i już 2 rok spokój.
I żadnych śmiesznych sprężyn nie trzeba zakładać. Jeśli zacisk jest sprawny to sprężyna która jest wewnątrz zacisku całkowicie wystarczy by zwolnic ręczny...
I żadnych śmiesznych sprężyn nie trzeba zakładać. Jeśli zacisk jest sprawny to sprężyna która jest wewnątrz zacisku całkowicie wystarczy by zwolnic ręczny...
Zacinający się zacisk tylnego koła.
Witam wszystkich.
Jestem tu nowy więc jeśli zakładam temat nie w tym miejscu, proszę o przeniesienie.
Problem to zacinająca się dźwignia ręcznego przy zacisku hamulcowym.
Czytałem już temat o pełnej regeneracji zacisku a zastanawiam się czy można rozwiązac mój problem bez zdejmowania zacisku.
Z góry dzięki za jakiekolwiek porady.
Jeszcze gdyby ktoś posiadał książkę "sam naprawiam" w pliku pdf, byłbym wdzięczny za link do takowej.
Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-03-27, 20:27 ]
zwracaj uwagę na odpowiednie działy!
Jestem tu nowy więc jeśli zakładam temat nie w tym miejscu, proszę o przeniesienie.
Problem to zacinająca się dźwignia ręcznego przy zacisku hamulcowym.
Czytałem już temat o pełnej regeneracji zacisku a zastanawiam się czy można rozwiązac mój problem bez zdejmowania zacisku.
Z góry dzięki za jakiekolwiek porady.
Jeszcze gdyby ktoś posiadał książkę "sam naprawiam" w pliku pdf, byłbym wdzięczny za link do takowej.
Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-03-27, 20:27 ]
zwracaj uwagę na odpowiednie działy!
Hej
skwaromir wiem, że nie ma możliwości przeprowadzenia pełnej regeneracji bez zdejmowania zacisku. Chciałem się tylko dowiedzieć co mogę zrobić przed regeneracją zacisku by poprawić działanie zacisku.
MIRON DKL linka sprawdzona, nie blokuje się. Jest jednak brak płynnej pracy dźwigienki ręcznego, więc tak jak piszesz pewnie to ośka samoregulatora uległa korozji.
Troche przeczyscilem wd40, potem przesmarowałem i jest w miarę ok, jednak prędzej czy później trzeba będzie rozebrać zacisk.
Pozdrawiam
skwaromir wiem, że nie ma możliwości przeprowadzenia pełnej regeneracji bez zdejmowania zacisku. Chciałem się tylko dowiedzieć co mogę zrobić przed regeneracją zacisku by poprawić działanie zacisku.
MIRON DKL linka sprawdzona, nie blokuje się. Jest jednak brak płynnej pracy dźwigienki ręcznego, więc tak jak piszesz pewnie to ośka samoregulatora uległa korozji.
Troche przeczyscilem wd40, potem przesmarowałem i jest w miarę ok, jednak prędzej czy później trzeba będzie rozebrać zacisk.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2017, 10:12 przez jac_1988, łącznie zmieniany 1 raz.