Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Audi po nagrzaniu samo dodaje gazu

ODPOWIEDZ
zuozuo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 2017, 23:34
Lokalizacja: Reszów

[B4 1.9 1Z] Audi po nagrzaniu samo dodaje gazu

Post autor: zuozuo » 29 mar 2017, 23:53

Witam. Tak jak w temacie, audi na zimnym pali normalnie, ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów aż złapie temperature po ponownym odpaleniu samo sobie dodaje gazu a nastepnie przechodzi w tryb awaryjny. Audi jest z 1994r na Boshu. Dodaje link do filmu w którym zademonstrowałem awarie:

Koledzy uprzejmie proszę was o pomoc

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 mar 2017, 22:32

zuozuo pisze:audi na zimnym pali normalnie, ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów aż złapie temperature po ponownym odpaleniu samo sobie dodaje gazu a nastepnie przechodzi w tryb awaryjny.
Skoro przechodzi w tryb awaryjny ,to podłączając vaga i odczytując błedy ,na pewno dowiesz sie co jest tego przyczyną

zuozuo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 2017, 23:34
Lokalizacja: Reszów

Post autor: zuozuo » 05 lip 2017, 10:09

No wiec podłączyłem i wyrzuciło takie dwa błędy gdzie teraz mam szukać żeby naprawić te błędy??

https://www.fotosik.pl/zdjecie/9b2dfca8756d0caf

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 lip 2017, 17:38

zuozuo,

1237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109

550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku

N109 masz do wymiany , też kiedys tak miałem , że podczas uruchamiania miał trochę podwyższone obroty , po jakimś czasie zapalała się kontrolka świec żarowych , wymiana na drugi pomogła.

Oraz bedziesz musiał wyregulować pompą kąt wtrysku.

zuozuo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 2017, 23:34
Lokalizacja: Reszów

Post autor: zuozuo » 05 lip 2017, 18:01

Wykręciłem ten zawór N109 znajdowały się na sprężynce opiłki metalu i w koło niej, wyczyściłem i chyba pomogło bo już nie wchodzi w tryb awaryjny. A co do regulacji to chyba sobie nie poradzę :(

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 lip 2017, 19:09

zuozuo pisze:Wykręciłem ten zawór N109 znajdowały się na sprężynce opiłki metalu i w koło niej, wyczyściłem i chyba pomogło bo już nie wchodzi w tryb awaryjny
Opiłki w tym miejscu to raczej rzadki widok i nie wróżą nic dobrego ...pompa musiała kiedyś być "poczęstowana" "suchym " paliwem i zaczęła produkować dużo wiecej opiłków niż normalnie .A co do regulacji początku wtrysku , to przy użyciu vaga to prosta czynność ,popuszczamy korpus pompy i sprawadzamy odczyt poczatku wtrysku w basic seting ...ale tym programem którego uzywasz ,pewnie sam nie bardzo wiedziałbym jak to zrobić ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl