Witam. Tak jak w temacie, audi na zimnym pali normalnie, ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów aż złapie temperature po ponownym odpaleniu samo sobie dodaje gazu a nastepnie przechodzi w tryb awaryjny. Audi jest z 1994r na Boshu. Dodaje link do filmu w którym zademonstrowałem awarie:
Koledzy uprzejmie proszę was o pomoc
[B4 1.9 1Z] Audi po nagrzaniu samo dodaje gazu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Skoro przechodzi w tryb awaryjny ,to podłączając vaga i odczytując błedy ,na pewno dowiesz sie co jest tego przyczynązuozuo pisze:audi na zimnym pali normalnie, ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów aż złapie temperature po ponownym odpaleniu samo sobie dodaje gazu a nastepnie przechodzi w tryb awaryjny.
No wiec podłączyłem i wyrzuciło takie dwa błędy gdzie teraz mam szukać żeby naprawić te błędy??
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9b2dfca8756d0caf
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9b2dfca8756d0caf
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
zuozuo,
1237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109
550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku
N109 masz do wymiany , też kiedys tak miałem , że podczas uruchamiania miał trochę podwyższone obroty , po jakimś czasie zapalała się kontrolka świec żarowych , wymiana na drugi pomogła.
Oraz bedziesz musiał wyregulować pompą kąt wtrysku.
1237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109
550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku
N109 masz do wymiany , też kiedys tak miałem , że podczas uruchamiania miał trochę podwyższone obroty , po jakimś czasie zapalała się kontrolka świec żarowych , wymiana na drugi pomogła.
Oraz bedziesz musiał wyregulować pompą kąt wtrysku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Opiłki w tym miejscu to raczej rzadki widok i nie wróżą nic dobrego ...pompa musiała kiedyś być "poczęstowana" "suchym " paliwem i zaczęła produkować dużo wiecej opiłków niż normalnie .A co do regulacji początku wtrysku , to przy użyciu vaga to prosta czynność ,popuszczamy korpus pompy i sprawadzamy odczyt poczatku wtrysku w basic seting ...ale tym programem którego uzywasz ,pewnie sam nie bardzo wiedziałbym jak to zrobićzuozuo pisze:Wykręciłem ten zawór N109 znajdowały się na sprężynce opiłki metalu i w koło niej, wyczyściłem i chyba pomogło bo już nie wchodzi w tryb awaryjny