Witam,
od dłuższego czasu mam problem z pękającym wężem chłodniczym,
dokładnie pęka ten od strony akumulatora, który jest połączony z króćcem, już 3 razy był wymieniany. Auto jest zasilane LPG. Uszczelka pod głowicą była wymieniana. Termostat też.
Może wiecie co mogłoby być przyczyną pękania przewodu?
Pozdrawiam.
[B4 2.0 ABT] Pękający przewód chłodzenia.
To tak ,nic się nie opiera o ten przewód. A pęka z dala od zacisku. Dzisiaj założyłem nowy przewód. I nowy korek. Przejechałem 2km i przewody gruby górny i ten co wymieniłem były bardzo gorące. A w zbiorniczku wyrównawczym jak włożyem palce to plyn byl chłodny. Dolny gruby przewód byl ledwie ciepły a chlodnica gorąca. Tak ma byc czy to nadal jakies zle objawy? Co o tym myślcie?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
SynOdna11, Powiem szczerze że nigdy nie macałem węży po odcinku 2 km to nie wiem, na pewno dolny powinien być zimny, w samym zbiorniczku to nie wiem ale wydaje mi się że też powinien być już letni bo ciepły to raczej nie będzie - za mały odcinek.
Przejedź się autem taki odcinek by się otworzył termostat i puścił płyn na duży obieg to się przynajmniej dobrze odpowietrzy układ.
A może gdzieś pompa nie tłoczy.
Przejedź się autem taki odcinek by się otworzył termostat i puścił płyn na duży obieg to się przynajmniej dobrze odpowietrzy układ.
A może gdzieś pompa nie tłoczy.