Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Pękający przewód chłodzenia.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
SynOdna11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 kwie 2017, 14:48

[B4 2.0 ABT] Pękający przewód chłodzenia.

Post autor: SynOdna11 » 04 kwie 2017, 15:09

Witam,
od dłuższego czasu mam problem z pękającym wężem chłodniczym,
dokładnie pęka ten od strony akumulatora, który jest połączony z króćcem, już 3 razy był wymieniany. Auto jest zasilane LPG. Uszczelka pod głowicą była wymieniana. Termostat też.
Może wiecie co mogłoby być przyczyną pękania przewodu?

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 kwie 2017, 16:04

SynOdna11, raczej nic więcej jak zbyt duże ciśnienie w układzie, czy uszczelka była sprawdzania na szczelność? korek sprawny?

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 04 kwie 2017, 16:19

A nic się na nim nie opiera? Opaska nie jest założona tak, że przy drganiach nadcinać może końcem węża?
Żadnej trytki zaciśniętej?
Z korkiem jak wyżej -dosyć istotna sprawa.

SynOdna11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 kwie 2017, 14:48

Post autor: SynOdna11 » 05 kwie 2017, 18:38

To tak ,nic się nie opiera o ten przewód. A pęka z dala od zacisku. Dzisiaj założyłem nowy przewód. I nowy korek. Przejechałem 2km i przewody gruby górny i ten co wymieniłem były bardzo gorące. A w zbiorniczku wyrównawczym jak włożyem palce to plyn byl chłodny. Dolny gruby przewód byl ledwie ciepły a chlodnica gorąca. Tak ma byc czy to nadal jakies zle objawy? Co o tym myślcie? ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 kwie 2017, 13:15

SynOdna11, Powiem szczerze że nigdy nie macałem węży po odcinku 2 km to nie wiem, na pewno dolny powinien być zimny, w samym zbiorniczku to nie wiem ale wydaje mi się że też powinien być już letni bo ciepły to raczej nie będzie - za mały odcinek.
Przejedź się autem taki odcinek by się otworzył termostat i puścił płyn na duży obieg to się przynajmniej dobrze odpowietrzy układ.
A może gdzieś pompa nie tłoczy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl