Witam.
Potrzebuje przekaźnik który po dostaniu napięcia rozłącza styki. Może ktoś wie jak się taki przekaźnik nazywa albo poratuje jakimś linkiem gdzie taki jest.
Pozdrawiam.
[B3 1.8 JN] Przekaźnik
[B3 1.8 JN] Przekaźnik
Moje OOOO
Cyklamentynowe b3 hella black klimatronik z b4
audi-80-90-b3/cyklamentynowe-b3-by-alum ... 96541.html
Butelkowy avanturnik 1z soczewki hella black
audi-80-90-b4/butelkowy-avanturnik-1z-b ... 97264.html
Cyklamentynowe b3 hella black klimatronik z b4
audi-80-90-b3/cyklamentynowe-b3-by-alum ... 96541.html
Butelkowy avanturnik 1z soczewki hella black
audi-80-90-b4/butelkowy-avanturnik-1z-b ... 97264.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Przekaźnik samochodowy ze stykiem NC: http://allegro.pl/listing?string=przeka ... odowy%20NC
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Dzień Dobry i witam. Ja oczywiście do 'maciek889"
Żeby nie zakładać tematu ( nie wiem nawet jak ) , opiszę problem :
Po 6-ciu miesiącach postoju, wyjeżdżam jakby nic z garażu ( zapalił od pierwszego przełamania tłoka ) ale już po ok.2 godzinach chcę wjechać a tu lipa. Po przekręceniu kluczyka na rozruch słychać tylko zabuczenie w okolicy akumulatora i nic. Po kilku ( 3,4 ) próbach uruchomienia, nie słychać nawet tego buczenia.
Latam w koło niby kot z pęcherzem i nic.
Podpinam świeżo naładowany akumulator i odpala !! Zadowolony grzebie się jeszcze z godzine siadam a tu znowu lipa. Takie jak wyżej zabuczenie pod maską w okol.aku. i nic.
Myślę, że skoro buczy akumulator to coś mu daje w kość i odpinam masową klemę, a między tę klemę a bolec akumulatora, NA WŁĄCZONYM ZAPŁONIE wpinam miernik elektryczny który pokazuje od 8.5 - 9.2 A.
W trakcie podpinania strasznie klekocze przekażnik 213. Inne też,ale to chyba rezonans od niego niesie po całej skrzynce.
Na wyłączonym zapłonie miernik pokazuje 0.04 A czyli jakby norma.
Na krótko, z zacisku na bend"iksie do plusa na akum. odpala bez problemu.
No iteraz moje pytanie, co to może być , a najważniejsze czy ten prąd około 10 A jest prawidłowy
Żeby nie zakładać tematu ( nie wiem nawet jak ) , opiszę problem :
Po 6-ciu miesiącach postoju, wyjeżdżam jakby nic z garażu ( zapalił od pierwszego przełamania tłoka ) ale już po ok.2 godzinach chcę wjechać a tu lipa. Po przekręceniu kluczyka na rozruch słychać tylko zabuczenie w okolicy akumulatora i nic. Po kilku ( 3,4 ) próbach uruchomienia, nie słychać nawet tego buczenia.
Latam w koło niby kot z pęcherzem i nic.
Podpinam świeżo naładowany akumulator i odpala !! Zadowolony grzebie się jeszcze z godzine siadam a tu znowu lipa. Takie jak wyżej zabuczenie pod maską w okol.aku. i nic.
Myślę, że skoro buczy akumulator to coś mu daje w kość i odpinam masową klemę, a między tę klemę a bolec akumulatora, NA WŁĄCZONYM ZAPŁONIE wpinam miernik elektryczny który pokazuje od 8.5 - 9.2 A.
W trakcie podpinania strasznie klekocze przekażnik 213. Inne też,ale to chyba rezonans od niego niesie po całej skrzynce.
Na wyłączonym zapłonie miernik pokazuje 0.04 A czyli jakby norma.
Na krótko, z zacisku na bend"iksie do plusa na akum. odpala bez problemu.
No iteraz moje pytanie, co to może być , a najważniejsze czy ten prąd około 10 A jest prawidłowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ten przekaźnik to przekaźnik odcinający dmuchawę ogrzewania i inne prądożerne części elektryczne podczas pracy rozrusznika.
Na moje oko to bym proponował sprawdzić rozrusznik oraz kostkę stacyjki. Może jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe robi problem.
Na moje oko to bym proponował sprawdzić rozrusznik oraz kostkę stacyjki. Może jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe robi problem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Dziękuję za pomoc i będę szukał, bo przed kilkunastu laty zrobiłem prymitywną ( ale dosyć skuteczną ) blokadę na przewodzie do bendiksa.
Tyle już lat pstrykam tym i mogło się to poluzować albo odkręcić i dotyka do budy.
Jadę na garaz i dam znać wieczorem.
[ Dodano: 2017-04-07, 22:48 ]
No to jeszcze raz dzięki za wskazówkę. Strzał w 10-siątkę .
Samoróbka zabezpieczenia antykradzieżowego sie uszkodziła .
Metalowa obudowa wyłącznika połączyła się z końcówką przyłączeniową ( pinem) i prąd po przekręceniu kluczykiem na rozruch, leciał sobie na masę.
A to według mnie buczenie przy akumulatorze było w okolicach rozrusznika.
Teraz to albo kupię nowy wyłącznik , albo zlutuję kabel jak był na początku Ale nieee, wsadzę nowy przełacznik.
Właściwie to mogłęm dzisiaj skręcić przewód na ryja i spróbować odpał. Ale to jutro.
Tyle już lat pstrykam tym i mogło się to poluzować albo odkręcić i dotyka do budy.
Jadę na garaz i dam znać wieczorem.
[ Dodano: 2017-04-07, 22:48 ]
No to jeszcze raz dzięki za wskazówkę. Strzał w 10-siątkę .
Samoróbka zabezpieczenia antykradzieżowego sie uszkodziła .
Metalowa obudowa wyłącznika połączyła się z końcówką przyłączeniową ( pinem) i prąd po przekręceniu kluczykiem na rozruch, leciał sobie na masę.
A to według mnie buczenie przy akumulatorze było w okolicach rozrusznika.
Teraz to albo kupię nowy wyłącznik , albo zlutuję kabel jak był na początku Ale nieee, wsadzę nowy przełacznik.
Właściwie to mogłęm dzisiaj skręcić przewód na ryja i spróbować odpał. Ale to jutro.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga