Biała dama ABT str.51 SPRZEDAM
Na majówkę troche przy aucie podziałane 
 
-dorobiłem w końcu zapasowy kluczyk, naprawiłem oświetlenie w kluczyku i dokupiłem na zapas żaróweczkę i bateryjkę tylko czemu te małe drobiazgi takie drogie są?
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Znalazłem gdzieś jakiegoś zimnobiałego SMD i sobie do bagażnika wrzuciłem, ciekawe czy nie zacznie mnie po pewnym czasie wk*rwiać
 
![Obrazek]()
Poza tym naprawiona wiązka tylnej klapy już po raz trzeci odkąd mam to auto, wlutowany nowy czujnik temp. zewnętrznej (stary kłamał), wymienione przepalone żarówki we wnętrzu, w popielniczkach i jednej rączce podsufitki. Temp. wody i poziom paliwa szalały więc po raz kolejny wymieniłem stabilizator napięcia, niestety podziałał dobrze 1 dzień i też zaczął wariować...padają te stabilizatory jak muchy, teraz kupię nowy i zobaczę ile nowy podziała. Dodatkowo drobne naprawy bieżących suterek spowodwane ekstremalnym użytkowaniem auta
 
Namierzyłem małą dziurkę przez którą ucieka powietrze z tylnej opony, za jakiś czas trzeba będzie załatać, dodatkowo aktualnie myślę o co chodzi pompce centalnego, która po otwarciu drzwi przez chwilę jeszcze pompuje...Szukając rzeczy do roboty wczoraj ujrzałem jeszcze pęknięcie w osłonie lewego przegubu przez które smar wycieka także nawarstwiają mi się te wydatki
 
![Obrazek]()
![Obrazek]()
 
 
[ Dodano: 2017-05-06, 19:11 ]
06.05.2017
Podmalowane odpryski lakieru
Nie działała mi krańcówka tylnych lewych drzwi, wyjąłem rozlożylem i wyczyściłem, popsikalem WD - dziala
 
Nóżki od stabilizatora napięcia wyczyściłem papieremn ściernym i gra, trasa 150okm zrobiona i cały czas temp. wody i poziom paliwa w tym samym miejscu także rada dla wszystkich zanim kupicie nowy stabilizator sprobujcie zeszlifowac troche nóżki starego, można 2 dyszki zaoszczędzic
 
Pompka centralnego zamka pompowala chwilę po otwarciu drzwi kierowcy, dodatkowo przekręcenie kluczykiem nie zawsze otwieralo cały samochod, dopiero naciśnięcie klamki wywolywało taki efekt - winowajcą okazał sie przetarty kabel od siłownika centralnego w przelotce od drzwi kierowcy - zlutowany, zaizolowany i działa jak trzeba
 
Ogółem majówka udana!
[ Dodano: 2017-06-18, 15:41 ]
Wiedz że coś się dzieje....
 
![Obrazek]()
			
			
									
									
						-dorobiłem w końcu zapasowy kluczyk, naprawiłem oświetlenie w kluczyku i dokupiłem na zapas żaróweczkę i bateryjkę tylko czemu te małe drobiazgi takie drogie są?


Znalazłem gdzieś jakiegoś zimnobiałego SMD i sobie do bagażnika wrzuciłem, ciekawe czy nie zacznie mnie po pewnym czasie wk*rwiać

Poza tym naprawiona wiązka tylnej klapy już po raz trzeci odkąd mam to auto, wlutowany nowy czujnik temp. zewnętrznej (stary kłamał), wymienione przepalone żarówki we wnętrzu, w popielniczkach i jednej rączce podsufitki. Temp. wody i poziom paliwa szalały więc po raz kolejny wymieniłem stabilizator napięcia, niestety podziałał dobrze 1 dzień i też zaczął wariować...padają te stabilizatory jak muchy, teraz kupię nowy i zobaczę ile nowy podziała. Dodatkowo drobne naprawy bieżących suterek spowodwane ekstremalnym użytkowaniem auta
Namierzyłem małą dziurkę przez którą ucieka powietrze z tylnej opony, za jakiś czas trzeba będzie załatać, dodatkowo aktualnie myślę o co chodzi pompce centalnego, która po otwarciu drzwi przez chwilę jeszcze pompuje...Szukając rzeczy do roboty wczoraj ujrzałem jeszcze pęknięcie w osłonie lewego przegubu przez które smar wycieka także nawarstwiają mi się te wydatki


[ Dodano: 2017-05-06, 19:11 ]
06.05.2017
Podmalowane odpryski lakieru
Nie działała mi krańcówka tylnych lewych drzwi, wyjąłem rozlożylem i wyczyściłem, popsikalem WD - dziala
Nóżki od stabilizatora napięcia wyczyściłem papieremn ściernym i gra, trasa 150okm zrobiona i cały czas temp. wody i poziom paliwa w tym samym miejscu także rada dla wszystkich zanim kupicie nowy stabilizator sprobujcie zeszlifowac troche nóżki starego, można 2 dyszki zaoszczędzic
Pompka centralnego zamka pompowala chwilę po otwarciu drzwi kierowcy, dodatkowo przekręcenie kluczykiem nie zawsze otwieralo cały samochod, dopiero naciśnięcie klamki wywolywało taki efekt - winowajcą okazał sie przetarty kabel od siłownika centralnego w przelotce od drzwi kierowcy - zlutowany, zaizolowany i działa jak trzeba
Ogółem majówka udana!
[ Dodano: 2017-06-18, 15:41 ]
Wiedz że coś się dzieje....

Obudowa z TDI, mam nadzieję że się uda ładnie poskładac, przymiarki już porobione i powinno wszystko pasowac 
 
[ Dodano: 2017-08-17, 20:21 ]
Witam witam, aktualizacja tematu
Ostatnio zrobiony kompletny rozrząd, oczywiście tylko INA
  - w starym zaccierał mi się napinacz, pomimo że do wymiany troche jeszcze brakowało. Dodatkowo, założony sprawny aparat zapłonowy - na strarym zapłon wypadał a nowy smiga jak talala. Wymieniona gumowa osłona lewego przegubu oraz założony filtr kabinowy - przez ostatnie pół roku jeździłem bez 
 
I najważniejsza chyba sprawa, mianowicie wymienione przednie hamulce które miały już ogromne bicie, jednak szrpnąłem się na zestaw dwutłoków Girling 60 - i nie żałuję
 Tarcze wentylowane 280x22mm, zaciski i klocki z Golfa II. Kupiłem je czerwone, początkowo chciałem przemalowywać na srebrno ale szkoda mi było bo ładnie pomalowane w tą czerwień więc tylko je wyczyściłem i założyłem a dodatkowo tylne bębny też zrobiłem w czerwieni. Nawet to wygląda (a na marginesie dodam że na tylnej osi też planuję swap hamulców 
 )
Poza tym usunięte zwarcie, które powodowało palenie bez[piecznika 14 i brak podświetlenia kokpitu.
Dodatkowo drobiazg w postaci znaczka na grillu, pomalowanego na czarno. Póki co to tyle, następna robota jakos jesienią
 
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Pzdr
			
			
									
									
						[ Dodano: 2017-08-17, 20:21 ]
Witam witam, aktualizacja tematu
Ostatnio zrobiony kompletny rozrząd, oczywiście tylko INA
I najważniejsza chyba sprawa, mianowicie wymienione przednie hamulce które miały już ogromne bicie, jednak szrpnąłem się na zestaw dwutłoków Girling 60 - i nie żałuję
Poza tym usunięte zwarcie, które powodowało palenie bez[piecznika 14 i brak podświetlenia kokpitu.
Dodatkowo drobiazg w postaci znaczka na grillu, pomalowanego na czarno. Póki co to tyle, następna robota jakos jesienią






Pzdr
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
Dziękuję Panowie 
 
Ostatnio głównie bieżące naprawy, bez żadnych rezań:
- wymienione świece i kable na BERU
- wymieniony filtr paliwa
- nowy czujnik prędkości
- nowy szary czujnik temperatury (tym razem MEYLE)
- nowe łączniki stabilizatora
- wymienione połamane plastiki we wnętrzu
- nowe siłowniki maski i klapy bagażnika (teraz trzeba na zęby uważac
 )
- wymieniony króciec z tyłu głowicy, była z nim niezła walka bo podczas ściągania węża krociec dosłownie się odłamał i został przy głowicy kawałeczek na śrubach które strasznie się zapiekły i musiałem uzyc długiej rury do ich odkręcenia, nogi mi sie strasznie trzęsly jak sobie wyobrażaęłm co jeśli....?
 Tak czy owak, koniec z dolewaniem płynu!!
- dzięki koledze audico zreanimowany zegar a mianowicie prędkościomierz, który wreszcie ruszył. Dodatkowo wymieniłem termometr na słuszną wersję (celsjusze)
Utknąłem niestety na wymianie końcowek drążków (kto wymyślił wkręcanie ich na drążek i wykręcanie ręką....), także najpewniej skończy się na wymianie całych drążków wraz z końcówkami. Dodatkowo mam jeszcze do wymiany sworznie, na co teraz mi niestety brakło czasu. Za tydzień też wymiana oleju.
Ponadto Biała wzięła udział w naszej sesji ślubnej
 
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Niedługo kolejna relacja a jak już uporam się z naprawami to obiecuję jakieś ciekawsze robótki.
Pzdr
			
			
									
									
						Ostatnio głównie bieżące naprawy, bez żadnych rezań:
- wymienione świece i kable na BERU
- wymieniony filtr paliwa
- nowy czujnik prędkości
- nowy szary czujnik temperatury (tym razem MEYLE)
- nowe łączniki stabilizatora
- wymienione połamane plastiki we wnętrzu
- nowe siłowniki maski i klapy bagażnika (teraz trzeba na zęby uważac
- wymieniony króciec z tyłu głowicy, była z nim niezła walka bo podczas ściągania węża krociec dosłownie się odłamał i został przy głowicy kawałeczek na śrubach które strasznie się zapiekły i musiałem uzyc długiej rury do ich odkręcenia, nogi mi sie strasznie trzęsly jak sobie wyobrażaęłm co jeśli....?
- dzięki koledze audico zreanimowany zegar a mianowicie prędkościomierz, który wreszcie ruszył. Dodatkowo wymieniłem termometr na słuszną wersję (celsjusze)
Utknąłem niestety na wymianie końcowek drążków (kto wymyślił wkręcanie ich na drążek i wykręcanie ręką....), także najpewniej skończy się na wymianie całych drążków wraz z końcówkami. Dodatkowo mam jeszcze do wymiany sworznie, na co teraz mi niestety brakło czasu. Za tydzień też wymiana oleju.
Ponadto Biała wzięła udział w naszej sesji ślubnej






Niedługo kolejna relacja a jak już uporam się z naprawami to obiecuję jakieś ciekawsze robótki.
Pzdr
Dzięki 
 
21.10.2018 - wymiana oleju + płukanka przed zlaniem starego, wymienione spalone diody w liczniku. Czy ktoś zna jakis skuteczny patent na cieknącą pompę wspomagania? Nówka kosztuje 450zł, w używaną nie chcę się pchac bo nie wiadomo ile podziała, czy jest jakieś sensowny zestaw naprawczy do takich pomp?
![Obrazek]()
W najbliższym czasie wymiana sworzni, drążków kierowniczych i gum stabilizatora. Potem jadę na geometrię.
			
			
									
									
						21.10.2018 - wymiana oleju + płukanka przed zlaniem starego, wymienione spalone diody w liczniku. Czy ktoś zna jakis skuteczny patent na cieknącą pompę wspomagania? Nówka kosztuje 450zł, w używaną nie chcę się pchac bo nie wiadomo ile podziała, czy jest jakieś sensowny zestaw naprawczy do takich pomp?

W najbliższym czasie wymiana sworzni, drążków kierowniczych i gum stabilizatora. Potem jadę na geometrię.
- damian_xyz
 - Moderator

 - Posty: 656
 - Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
 - Imię: Damian
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Cabrio
 - Silnik: 1.3 FY
 - Lokalizacja: Siedlce
 - Kontakt:
 
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
							











