Biała dama ABT str.51 SPRZEDAM
Na majówkę troche przy aucie podziałane
-dorobiłem w końcu zapasowy kluczyk, naprawiłem oświetlenie w kluczyku i dokupiłem na zapas żaróweczkę i bateryjkę tylko czemu te małe drobiazgi takie drogie są?
Znalazłem gdzieś jakiegoś zimnobiałego SMD i sobie do bagażnika wrzuciłem, ciekawe czy nie zacznie mnie po pewnym czasie wk*rwiać
Poza tym naprawiona wiązka tylnej klapy już po raz trzeci odkąd mam to auto, wlutowany nowy czujnik temp. zewnętrznej (stary kłamał), wymienione przepalone żarówki we wnętrzu, w popielniczkach i jednej rączce podsufitki. Temp. wody i poziom paliwa szalały więc po raz kolejny wymieniłem stabilizator napięcia, niestety podziałał dobrze 1 dzień i też zaczął wariować...padają te stabilizatory jak muchy, teraz kupię nowy i zobaczę ile nowy podziała. Dodatkowo drobne naprawy bieżących suterek spowodwane ekstremalnym użytkowaniem auta
Namierzyłem małą dziurkę przez którą ucieka powietrze z tylnej opony, za jakiś czas trzeba będzie załatać, dodatkowo aktualnie myślę o co chodzi pompce centalnego, która po otwarciu drzwi przez chwilę jeszcze pompuje...Szukając rzeczy do roboty wczoraj ujrzałem jeszcze pęknięcie w osłonie lewego przegubu przez które smar wycieka także nawarstwiają mi się te wydatki
[ Dodano: 2017-05-06, 19:11 ]
06.05.2017
Podmalowane odpryski lakieru
Nie działała mi krańcówka tylnych lewych drzwi, wyjąłem rozlożylem i wyczyściłem, popsikalem WD - dziala
Nóżki od stabilizatora napięcia wyczyściłem papieremn ściernym i gra, trasa 150okm zrobiona i cały czas temp. wody i poziom paliwa w tym samym miejscu także rada dla wszystkich zanim kupicie nowy stabilizator sprobujcie zeszlifowac troche nóżki starego, można 2 dyszki zaoszczędzic
Pompka centralnego zamka pompowala chwilę po otwarciu drzwi kierowcy, dodatkowo przekręcenie kluczykiem nie zawsze otwieralo cały samochod, dopiero naciśnięcie klamki wywolywało taki efekt - winowajcą okazał sie przetarty kabel od siłownika centralnego w przelotce od drzwi kierowcy - zlutowany, zaizolowany i działa jak trzeba
Ogółem majówka udana!
[ Dodano: 2017-06-18, 15:41 ]
Wiedz że coś się dzieje....
-dorobiłem w końcu zapasowy kluczyk, naprawiłem oświetlenie w kluczyku i dokupiłem na zapas żaróweczkę i bateryjkę tylko czemu te małe drobiazgi takie drogie są?
Znalazłem gdzieś jakiegoś zimnobiałego SMD i sobie do bagażnika wrzuciłem, ciekawe czy nie zacznie mnie po pewnym czasie wk*rwiać
Poza tym naprawiona wiązka tylnej klapy już po raz trzeci odkąd mam to auto, wlutowany nowy czujnik temp. zewnętrznej (stary kłamał), wymienione przepalone żarówki we wnętrzu, w popielniczkach i jednej rączce podsufitki. Temp. wody i poziom paliwa szalały więc po raz kolejny wymieniłem stabilizator napięcia, niestety podziałał dobrze 1 dzień i też zaczął wariować...padają te stabilizatory jak muchy, teraz kupię nowy i zobaczę ile nowy podziała. Dodatkowo drobne naprawy bieżących suterek spowodwane ekstremalnym użytkowaniem auta
Namierzyłem małą dziurkę przez którą ucieka powietrze z tylnej opony, za jakiś czas trzeba będzie załatać, dodatkowo aktualnie myślę o co chodzi pompce centalnego, która po otwarciu drzwi przez chwilę jeszcze pompuje...Szukając rzeczy do roboty wczoraj ujrzałem jeszcze pęknięcie w osłonie lewego przegubu przez które smar wycieka także nawarstwiają mi się te wydatki
[ Dodano: 2017-05-06, 19:11 ]
06.05.2017
Podmalowane odpryski lakieru
Nie działała mi krańcówka tylnych lewych drzwi, wyjąłem rozlożylem i wyczyściłem, popsikalem WD - dziala
Nóżki od stabilizatora napięcia wyczyściłem papieremn ściernym i gra, trasa 150okm zrobiona i cały czas temp. wody i poziom paliwa w tym samym miejscu także rada dla wszystkich zanim kupicie nowy stabilizator sprobujcie zeszlifowac troche nóżki starego, można 2 dyszki zaoszczędzic
Pompka centralnego zamka pompowala chwilę po otwarciu drzwi kierowcy, dodatkowo przekręcenie kluczykiem nie zawsze otwieralo cały samochod, dopiero naciśnięcie klamki wywolywało taki efekt - winowajcą okazał sie przetarty kabel od siłownika centralnego w przelotce od drzwi kierowcy - zlutowany, zaizolowany i działa jak trzeba
Ogółem majówka udana!
[ Dodano: 2017-06-18, 15:41 ]
Wiedz że coś się dzieje....
Obudowa z TDI, mam nadzieję że się uda ładnie poskładac, przymiarki już porobione i powinno wszystko pasowac
[ Dodano: 2017-08-17, 20:21 ]
Witam witam, aktualizacja tematu
Ostatnio zrobiony kompletny rozrząd, oczywiście tylko INA - w starym zaccierał mi się napinacz, pomimo że do wymiany troche jeszcze brakowało. Dodatkowo, założony sprawny aparat zapłonowy - na strarym zapłon wypadał a nowy smiga jak talala. Wymieniona gumowa osłona lewego przegubu oraz założony filtr kabinowy - przez ostatnie pół roku jeździłem bez
I najważniejsza chyba sprawa, mianowicie wymienione przednie hamulce które miały już ogromne bicie, jednak szrpnąłem się na zestaw dwutłoków Girling 60 - i nie żałuję Tarcze wentylowane 280x22mm, zaciski i klocki z Golfa II. Kupiłem je czerwone, początkowo chciałem przemalowywać na srebrno ale szkoda mi było bo ładnie pomalowane w tą czerwień więc tylko je wyczyściłem i założyłem a dodatkowo tylne bębny też zrobiłem w czerwieni. Nawet to wygląda (a na marginesie dodam że na tylnej osi też planuję swap hamulców )
Poza tym usunięte zwarcie, które powodowało palenie bez[piecznika 14 i brak podświetlenia kokpitu.
Dodatkowo drobiazg w postaci znaczka na grillu, pomalowanego na czarno. Póki co to tyle, następna robota jakos jesienią
Pzdr
[ Dodano: 2017-08-17, 20:21 ]
Witam witam, aktualizacja tematu
Ostatnio zrobiony kompletny rozrząd, oczywiście tylko INA - w starym zaccierał mi się napinacz, pomimo że do wymiany troche jeszcze brakowało. Dodatkowo, założony sprawny aparat zapłonowy - na strarym zapłon wypadał a nowy smiga jak talala. Wymieniona gumowa osłona lewego przegubu oraz założony filtr kabinowy - przez ostatnie pół roku jeździłem bez
I najważniejsza chyba sprawa, mianowicie wymienione przednie hamulce które miały już ogromne bicie, jednak szrpnąłem się na zestaw dwutłoków Girling 60 - i nie żałuję Tarcze wentylowane 280x22mm, zaciski i klocki z Golfa II. Kupiłem je czerwone, początkowo chciałem przemalowywać na srebrno ale szkoda mi było bo ładnie pomalowane w tą czerwień więc tylko je wyczyściłem i założyłem a dodatkowo tylne bębny też zrobiłem w czerwieni. Nawet to wygląda (a na marginesie dodam że na tylnej osi też planuję swap hamulców )
Poza tym usunięte zwarcie, które powodowało palenie bez[piecznika 14 i brak podświetlenia kokpitu.
Dodatkowo drobiazg w postaci znaczka na grillu, pomalowanego na czarno. Póki co to tyle, następna robota jakos jesienią
Pzdr
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dziękuję Panowie
Ostatnio głównie bieżące naprawy, bez żadnych rezań:
- wymienione świece i kable na BERU
- wymieniony filtr paliwa
- nowy czujnik prędkości
- nowy szary czujnik temperatury (tym razem MEYLE)
- nowe łączniki stabilizatora
- wymienione połamane plastiki we wnętrzu
- nowe siłowniki maski i klapy bagażnika (teraz trzeba na zęby uważac )
- wymieniony króciec z tyłu głowicy, była z nim niezła walka bo podczas ściągania węża krociec dosłownie się odłamał i został przy głowicy kawałeczek na śrubach które strasznie się zapiekły i musiałem uzyc długiej rury do ich odkręcenia, nogi mi sie strasznie trzęsly jak sobie wyobrażaęłm co jeśli....? Tak czy owak, koniec z dolewaniem płynu!!
- dzięki koledze audico zreanimowany zegar a mianowicie prędkościomierz, który wreszcie ruszył. Dodatkowo wymieniłem termometr na słuszną wersję (celsjusze)
Utknąłem niestety na wymianie końcowek drążków (kto wymyślił wkręcanie ich na drążek i wykręcanie ręką....), także najpewniej skończy się na wymianie całych drążków wraz z końcówkami. Dodatkowo mam jeszcze do wymiany sworznie, na co teraz mi niestety brakło czasu. Za tydzień też wymiana oleju.
Ponadto Biała wzięła udział w naszej sesji ślubnej
Niedługo kolejna relacja a jak już uporam się z naprawami to obiecuję jakieś ciekawsze robótki.
Pzdr
Ostatnio głównie bieżące naprawy, bez żadnych rezań:
- wymienione świece i kable na BERU
- wymieniony filtr paliwa
- nowy czujnik prędkości
- nowy szary czujnik temperatury (tym razem MEYLE)
- nowe łączniki stabilizatora
- wymienione połamane plastiki we wnętrzu
- nowe siłowniki maski i klapy bagażnika (teraz trzeba na zęby uważac )
- wymieniony króciec z tyłu głowicy, była z nim niezła walka bo podczas ściągania węża krociec dosłownie się odłamał i został przy głowicy kawałeczek na śrubach które strasznie się zapiekły i musiałem uzyc długiej rury do ich odkręcenia, nogi mi sie strasznie trzęsly jak sobie wyobrażaęłm co jeśli....? Tak czy owak, koniec z dolewaniem płynu!!
- dzięki koledze audico zreanimowany zegar a mianowicie prędkościomierz, który wreszcie ruszył. Dodatkowo wymieniłem termometr na słuszną wersję (celsjusze)
Utknąłem niestety na wymianie końcowek drążków (kto wymyślił wkręcanie ich na drążek i wykręcanie ręką....), także najpewniej skończy się na wymianie całych drążków wraz z końcówkami. Dodatkowo mam jeszcze do wymiany sworznie, na co teraz mi niestety brakło czasu. Za tydzień też wymiana oleju.
Ponadto Biała wzięła udział w naszej sesji ślubnej
Niedługo kolejna relacja a jak już uporam się z naprawami to obiecuję jakieś ciekawsze robótki.
Pzdr
Dzięki
21.10.2018 - wymiana oleju + płukanka przed zlaniem starego, wymienione spalone diody w liczniku. Czy ktoś zna jakis skuteczny patent na cieknącą pompę wspomagania? Nówka kosztuje 450zł, w używaną nie chcę się pchac bo nie wiadomo ile podziała, czy jest jakieś sensowny zestaw naprawczy do takich pomp?
W najbliższym czasie wymiana sworzni, drążków kierowniczych i gum stabilizatora. Potem jadę na geometrię.
21.10.2018 - wymiana oleju + płukanka przed zlaniem starego, wymienione spalone diody w liczniku. Czy ktoś zna jakis skuteczny patent na cieknącą pompę wspomagania? Nówka kosztuje 450zł, w używaną nie chcę się pchac bo nie wiadomo ile podziała, czy jest jakieś sensowny zestaw naprawczy do takich pomp?
W najbliższym czasie wymiana sworzni, drążków kierowniczych i gum stabilizatora. Potem jadę na geometrię.
-
Onlinedamian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko