Witajcie Panowie!
w świąteczny piątek spotkała mnie nie miła niespodzianka.
spojrzałem pod autko a tam plama
Ale zacznę od początku. 2 tygodnie temu pękł mi pasek na alternatorze w drodze do pracy.
Alternator wykręcony zawieziony do regeneracji ( i tak wypadało już to zrobić )
za zregenerowanie zapłaciłem 200 zł ( szczotki, pierscienie i łożyska ) + 50 zł za założenie.
Ponoć cholernie ciężko było ( auto ma klime) Plama była już tego samego dnia co pękł pasek ale myślałem , że to od chłodnicy bo troszkę pociekło.
Pierwsze co to sprawdziłem płyn w pojemniczku od wspomagania bo troszkę wyło. Płynu było malutko. cieknie z pompy wspomagania. najbardziej spod tej kuleczki w pompie wiec możliwe, że jest tylko jakas uszczelka?
Teraz mam dwa pytania:
1)wymiana pompy na nową czy bawić się w regenerację?
2) czy po pęknięciu paska na alternatorze mogę mieć jakieś inne problemy?
Mechanik który regenerował mówił , że mogłą mi walnąć uszczelka pod głowicą.
ZNajomy z pracy o pompie wody.
za co teraz muszę się zabrać? autko z 91 roku więc swoje lata już ma. przez ostatnie 7 lat nic a nic się nie działo.
naoglądałem się "będzie pan zadowolony' na tvn turbo i teraz aż strach oddawać do mechanika.
dziękuję za pomoc i wesołych swiat
[b3 1,8 (90km)]cieknąca pompa wspomagania(?)
[b3 1,8 (90km)]cieknąca pompa wspomagania(?)
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2017, 16:38 przez kraucz, łącznie zmieniany 3 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Pompa wspomagania nie ma nic wspólnego z uszczelką pod głowicą , To , że zerwało pasek klinowy , to nie znaczy , że już i uszczelkę pod głowicą trzeba będzie zmieniać.kraucz pisze:Mechanik który regenerował mówił , że mogłą mi walnąć uszczelka pod głowicą.
ZNajomy z pracy o pompie wody.
pewnie chce naciągnąć Cię na koszty , bo taka wymiana uszczelki pod głowicą to będzie koszt z 1000 zł u mechanika.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2017, 18:48 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
może być jena z opcji lub kupić używkę w dobrym stanie czasem okazują się lepsze niż ten nowe podróby. Ten wyciek to pewnie był już wcześniej bo jak dla mnie to też bez związku, oczywiście zerwany pasek mógł gdzieś tam uderzyć w coś ale nie sądzę by przez to ciekł płyn.kraucz pisze:1)wymiana pompy na nową czy bawić się w regenerację?
2) czy po pęknięciu paska na alternatorze mogę mieć jakieś inne problemy?
Radził bym tylko dobrze sprawdzić czy ten płyn na pewno cieknie z samej pompy a nie przewodów do niej dochodzących.
nie słyszałem o takim przypadku, co do pompy wody to może i mogła paść chodź to też chyba rzadkie przypadkikraucz pisze:Mechanik który regenerował mówił , że mogłą mi walnąć uszczelka pod głowicą.
ok ale to już dopiero jutro będę z bratem mógł wjechać na kanał odkręcić od dolu klape i zobaczyć skąd to leci bo tak jak piszesz, może to być przewódPieterB pisze:
Radził bym tylko dobrze sprawdzić czy ten płyn na pewno cieknie z samej pompy a nie przewodów do niej dochodzących.
nie słyszałem o takim przypadku, co do pompy wody to może i mogła paść chodź to też chyba rzadkie przypadki[/quote]kraucz pisze:Mechanik który regenerował mówił , że mogłą mi walnąć uszczelka pod głowicą.
coś tam przy silniku z łączenia leci leciutko, auto jeździ normalnie.
płyn chłodniczy jest ładny przezroczysty ale lekko mokro robi się koło zakrętki.
Olej nie ucieka i też ma olejowy kolor i gęstość
a jakie będą objawy padnięcia pompy wody?