Witam, obroty falowały na benzynie...przy odpalaniu ssanie wynosiło ponad 1 tys, ładnie schodził i falowały.Na gazie równo chodził, ale mniejsza z tym.Wymieniłem przekaznik nr 30, obroty na benzynie chodziły równo - pomogło, na gazie też, bez zmian...ale, ssanie wynosi 2 tys, i opada dłużej na zimnym, niż wcześniej, ale zaraz chodzi równo jak trzeba.Jadę rano, jest tak jak pisze.Odpalam po pracy, ssanie wynosi 2tys, i nie schodzi, i tak auto aż do domu na luzie chodzi, poniżej 2tys nie zejdzie.Wrzucę na luz, 2 tys i wyje...Jak już jestem praktycznie przy domu, to obroty schodzą na takie, jakie powinny być, i auto się uspokaja.
Znalazłem stary post, i mam identycznie, jak ten użytkownik, cytuję.
"Witam!
O obrotach było już wiele ale nie znalazłem takiego przypadku jak mój. Problem polega na tym, że czasami po przejechani kilku kilometrów obroty na luzie nie schodza ponizej 1400. Tak sobie trzyma cały czas. Sytuacja sie poprawie gdy zgasze auto, postoi troche i ostygnie, po ponownym odpaleniu obroty na luzie sa ok. Obroty zawieszaja sie na benzynie i na gazie. Może ktoś wie jak temu zaradzic :?:"
Tylko u mnie zawiesza się na równych 2 tys.Również, na PB+LPG.
[B4 2.0 ABK] Zawieszające się ssanie / obroty.
[B4 2.0 ABK] Zawieszające się ssanie / obroty.
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2017, 16:07 przez Astronis96, łącznie zmieniany 1 raz.
-
OnlinePieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Astronis96, jesteś już trochę na forum by wiedzieć że tag jest wymagany _uwaga
po 2 opisywałeś już kilka problemów ze swoim abk i podejrzewam że te problemy są ze sobą powiązane - a wystarczy że przepustnica będzie trochę podparta o czym zresztą też wspominałeś coś jak dobrze pamiętam a sterownik nie przejdzie w tryb sterowania wolnych obrotów. I właśnie między innymi wówczas takie cyrki wychodzą.
po 2 opisywałeś już kilka problemów ze swoim abk i podejrzewam że te problemy są ze sobą powiązane - a wystarczy że przepustnica będzie trochę podparta o czym zresztą też wspominałeś coś jak dobrze pamiętam a sterownik nie przejdzie w tryb sterowania wolnych obrotów. I właśnie między innymi wówczas takie cyrki wychodzą.