Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] [B3 1,8 PM LPG] Odcięcie za wcześnie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Emildmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 06 paź 2016, 21:04
Lokalizacja: Dolnyśląsk

[B3 1.8 PM] [B3 1,8 PM LPG] Odcięcie za wcześnie.

Post autor: Emildmo » 22 kwie 2017, 19:43

Na benzynie i LPG silnik nie wchodzi powyżej 5100 obrotów. Na biegu jałowym nie ma problemu z dojściem do 6 tyś. W czym problem?

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 22 kwie 2017, 19:51

Na żadnym biegu? Nawet na jedynce? Od kiedy tak się dzieje? Zawsze tak miał? Coś było zmieniane?

Emildmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 06 paź 2016, 21:04
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Emildmo » 22 kwie 2017, 20:25

Nawet na pierwszym biegu, ale na drugim również, trzeciego nie miałem już gdzie spróbować. Od kiedy szczerze mówiąc to nie wiem bo pierwszy raz pociągłem tak daleko zazwyczaj jeżdżę 2-3 tys. Od kupna auta (9 miesięcy) zrobione było dość sporo rzeczy. Ustawienie zapłonu jest w porządku niedawno sprawdzałem.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 23 kwie 2017, 00:11

Lepiej za dużo nie szukaj odcięcia na lpg bo w instalacjach I i często II generacji nie ma żadnego ograniczenia obrotów.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 23 kwie 2017, 16:29

No wiadomo ale skoro auto "kończy się" przy 5100 rpm nawet na niskich przełożeniach przy obu paliwach to dobrze nie jest.

Ok, dopytam jeszcze jaki jest ten koniec -po prostu obroty stają i nic więcej, auto przestaje przyśpieszać czy też szarpie, prycha, czy dławi się... albo cokolwiek innego?
Filtr powietrza. Sam z siebie nawet jak będzie do połowy w piachu auto pojedzie(wyciągałem taki z e34 choćby, normalnie muł bagienny). Ale może ktoś kombinował z jakimiś gąbkami w dolocie, bo nie umiał opanować tego gazowniczego banału? Sprawdzenie dolotu, czy nie zatkany.
Ale to taki strzał w ciemno, bo danych jak na lekarstwo.
Równie dobrze mogły się kabelki WN skończyć, u mnie w 90ce się tak skończyły(cud, że pojeździły te kilka tysi, kupiłem na Sentechach).
Albo linka za długa, mimo pedału w podłodze nie otwiera studzienki i auto panie nie palieti.

Jakieś inne problemy z pracą silnika? Zamulony(pomijając, że to nie 2.2T)? Kiepski rozruch? Dziwna praca? Słaby pod górki?

Emildmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 06 paź 2016, 21:04
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Emildmo » 24 kwie 2017, 20:20

Odpala trochę dłużej ale do zniesienia.
Filtr zmieniany jakieś 5 tyś temu?
Dolot czysty.
Kable przebicia nie mają sprawdzałem kilka razy.
Jak na 27-letnie 90 km w gazie zbiera się bardzo dobrze.
Sprawdzę linkę bo to może być przyczyną dam znać jaki efekt.

[ Dodano: 2017-04-24, 20:20 ]
Aaaa co do odcięcia obroty stają w miejscu i lekko się bujają.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl