[B3 1.8 NE/JV] Ustawienie parownika generacja I
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36
[B3 1.8 NE/JV] Ustawienie parownika generacja I
Witam mam problem z wyregulowaniem gazu ustawiałem na oko różnie raz palił 10 litrów ale znów ciężko odpalał jak ustawiłem żeby ładnie palił znów palił 13-14 litrów i kieruje się z prośbą co mają tą instalacje lovato na gaźniku czy jest ktoś w stanie sprawdzić i powiedzieć mi jak ma ustawiony parownik i śrubę na wężu? Chodzi mi ile obrotów ma każda śruba. Proszę was o to
Nie proś, bo sobie szkód narobisz -każdy silnik trzeba wystroić oddzielnie. Nie ma jakiś ustawień uniwersalnych poza takimi "odpali i odjedzie". A i to nie zawsze. Uśrednienie to ciężki temat przy nowych, a przy używanych autach to awykonalne.
Był gdzieś w sieci tzw. krótki poemat na temat gazu, całkiem niezła lektura do podstaw ustawiania.
I taka mała uwaga -lepiej za bogato, niż za ubogo, bo... taniej.
I olej ustawianie na wolnych na przeglądzie jakby się brał. Na wolnych ustawia się wolne .
NA TEMAT USTAWIANIA
Był gdzieś w sieci tzw. krótki poemat na temat gazu, całkiem niezła lektura do podstaw ustawiania.
I taka mała uwaga -lepiej za bogato, niż za ubogo, bo... taniej.
I olej ustawianie na wolnych na przeglądzie jakby się brał. Na wolnych ustawia się wolne .
NA TEMAT USTAWIANIA
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Takie skopiowanie ustawień nic ci nie da. Raz że parowniki z natury sterowania przez kawałek gumy nie trzymają parametrów a do tego jest wielu producentów "śrub" oraz mikserów.
Do tego jeszcze można mieć jakieś lewe powietrze.
A bez dostępu do jakichkolwiek narzędzi ustawia się tak.
Najpierw na podwyższonych obrotach (ok. 3000RPM) trzymając cały czas tak samo uchyloną przepustnicę podczas regulacji reguluje się tak aby uzyskać najwyższe obroty. Później na wolnych wykręcić bypas z 1-2 obroty i wyregulować napięciem membrany aby też uzyskać najwyższe obroty przy puszczonym gazie. Później znów sprawdzić na podwyższonych.
Do tego jeszcze można mieć jakieś lewe powietrze.
A bez dostępu do jakichkolwiek narzędzi ustawia się tak.
Najpierw na podwyższonych obrotach (ok. 3000RPM) trzymając cały czas tak samo uchyloną przepustnicę podczas regulacji reguluje się tak aby uzyskać najwyższe obroty. Później na wolnych wykręcić bypas z 1-2 obroty i wyregulować napięciem membrany aby też uzyskać najwyższe obroty przy puszczonym gazie. Później znów sprawdzić na podwyższonych.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36
Wielkie dzięki ten poradnik jest dobry ustawiłem już zobaczymy jakie będzie spalanie samochód jest dynamiczny i o dziwo teraz ładnie pali co już mnie to cieszy. Miron72 tak tu masz dużą rację z umiejetną jazdą czasem dam mu buta ale czasami a tak to powoli dodaje gazu nie odrazu w dechę i hamuje silnikiem nie to że oszczędnie to i klocki się tak nie zużywają
[ Dodano: 2017-04-23, 21:38 ]
Temat do zamknięcia
[ Dodano: 2017-04-23, 21:38 ]
Temat do zamknięcia