Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 NE/JV] Ustawienie parownika generacja I

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
radzio3747
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36

[B3 1.8 NE/JV] Ustawienie parownika generacja I

Post autor: radzio3747 » 23 kwie 2017, 16:40

Witam mam problem z wyregulowaniem gazu ustawiałem na oko różnie raz palił 10 litrów ale znów ciężko odpalał jak ustawiłem żeby ładnie palił znów palił 13-14 litrów i kieruje się z prośbą co mają tą instalacje lovato na gaźniku czy jest ktoś w stanie sprawdzić i powiedzieć mi jak ma ustawiony parownik i śrubę na wężu? Chodzi mi ile obrotów ma każda śruba. Proszę was o to

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 23 kwie 2017, 16:45

Nie proś, bo sobie szkód narobisz -każdy silnik trzeba wystroić oddzielnie. Nie ma jakiś ustawień uniwersalnych poza takimi "odpali i odjedzie". A i to nie zawsze. Uśrednienie to ciężki temat przy nowych, a przy używanych autach to awykonalne.
Był gdzieś w sieci tzw. krótki poemat na temat gazu, całkiem niezła lektura do podstaw ustawiania.
I taka mała uwaga -lepiej za bogato, niż za ubogo, bo... taniej.
I olej ustawianie na wolnych na przeglądzie jakby się brał. Na wolnych ustawia się wolne ;).

NA TEMAT USTAWIANIA
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 23 kwie 2017, 16:50

Takie skopiowanie ustawień nic ci nie da. Raz że parowniki z natury sterowania przez kawałek gumy nie trzymają parametrów a do tego jest wielu producentów "śrub" oraz mikserów.
Do tego jeszcze można mieć jakieś lewe powietrze.

A bez dostępu do jakichkolwiek narzędzi ustawia się tak.
Najpierw na podwyższonych obrotach (ok. 3000RPM) trzymając cały czas tak samo uchyloną przepustnicę podczas regulacji reguluje się tak aby uzyskać najwyższe obroty. Później na wolnych wykręcić bypas z 1-2 obroty i wyregulować napięciem membrany aby też uzyskać najwyższe obroty przy puszczonym gazie. Później znów sprawdzić na podwyższonych.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

radzio3747
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36

Post autor: radzio3747 » 23 kwie 2017, 16:59

Dzięki chłopaki jak nie pójdzie to jutro jadę do gazownika

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 23 kwie 2017, 17:02

Ustawi Ci na postoju i jak odjedziesz to możesz się podłamać. Naucz się sam -dałem linka. To żadna wielka filozofia. Tylko pamiętaj -najlepsze oszczędności daje umiejętna jazda, a nie skręcanie na gazie i zubażanie mieszanki.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

radzio3747
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36

Post autor: radzio3747 » 23 kwie 2017, 21:38

Wielkie dzięki ten poradnik jest dobry ustawiłem już zobaczymy jakie będzie spalanie samochód jest dynamiczny i o dziwo teraz ładnie pali co już mnie to cieszy. Miron72 tak tu masz dużą rację z umiejetną jazdą czasem dam mu buta ale czasami a tak to powoli dodaje gazu nie odrazu w dechę i hamuje silnikiem nie to że oszczędnie to i klocki się tak nie zużywają

[ Dodano: 2017-04-23, 21:38 ]
Temat do zamknięcia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga