Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Pierscienie czy uszczelniacze bo kopci na niebie

ODPOWIEDZ
tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

[B4 1.9 1Z] Pierscienie czy uszczelniacze bo kopci na niebie

Post autor: tiger209 » 23 kwie 2017, 11:53

Witam mam takie pytanie jak sprawdzic czy sa pierscienie czy uszczelniacze do wymiany. Turbo mam po regeneracji dwa dni temu wymieniłem. Kompresje mierzylem prawie 30barow na cylinder
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2017, 21:53 przez tiger209, łącznie zmieniany 1 raz.

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 23 kwie 2017, 13:38

A czemu chcesz to sprawdzac? olej ubywa? Kompresje masz idealna jakby dopiero z fabryki wyjechal

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 kwie 2017, 14:19

tiger209, ostatni cos sporo tematów wstawiasz nowych , trochę trzeba tematów przejrzeć i odgrzać stary temat , lub poprzez google wpisać swój problem i napewno pokaże kilka podobnych tematów.

_uwaga

tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

Post autor: tiger209 » 24 kwie 2017, 00:38

Przy odpaleniu kopci mi na niebiesko czyli spala olej . Dolewam litr oleju na 1000km. Jak trochę mi przycisne to widzę ze za kopci też na niebiesko. Jak się zagrzeje silnik to prawie nie kopci na biegu jalowym

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 24 kwie 2017, 07:46

U mnie turbina już kończy powoli swój żywot, to objaw jest taki że na zimnym zapuści małą chmurkę niebieskiego po odpaleniu chwilę i ładnie pogwizduje :P Ale jeśli u ciebie jest kopcenie do momentu rozgrzania to może być coś poważniejszego z silnikiem.
Jak początki końca turbinki były, olej sadził na wydech w efekcie przy powrocie z pracy na 10km bagnet z MAX nie pokazywał stanu wcale rotfl
I oczywiście nic za mną nie było widać :P

tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

Post autor: tiger209 » 24 kwie 2017, 13:23

Przecież napisałem że turbo mam założone po regeneracji . Więc turbo to napewno nie jest

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 kwie 2017, 19:30

tiger209, po pierwsze za brak reakcji na polecenie moderatora - ostrzeżenie nr 1

Po 2 zakładałeś też temat o regeneracji głowicy - została zregenerowania czy nie?

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 24 kwie 2017, 22:01

tiger209 pisze:Przecież napisałem że turbo mam założone po regeneracji . Więc turbo to napewno nie jest

i tu sie nie zgodze renegeracja renegeracji nie rowna a jaki wg olej lejesz??

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 25 kwie 2017, 20:25

@Up

Dokładnie.
Miałem kiedyś klienta. Kupił dmuchawkę GT4917VA do Caddy po regeneracji za 300zł
Zauważyłem, że na wirniku brak śladów wyważania i doważania. oklasky
A muszla zimna i gorąca piaskowana metodą a'la Cytryn&Gumiak
Klient się uparł żeby montować. bezradny_

Turbo tzn chiński koras (wkład) wytrzymał dosłownie 300km.
Ukręciło wirnik, olej poszedł w dolot i wydech ale na szczęście bez rozbiegnięcia.
Fragmenty łopatek pocięły węże ciśnieniowe i uszkodziły IC.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 02 maja 2017, 14:38

To że turbo po regeneracji nie świadczy o tym że jest w lepszym stanie niż np rok temu przed. Pracuję z kolegą który regenerował turbosprężarki w jednej firmie i fakt jest taki że taki zabieg robiony jest na częściach importowanych z chin w kontenerach za grosze, jeden uzna ze trzeba doważać drugi to olewa.
A same podzespoły robione są z gównolitu i takie turbo niezna dnia ani godziny.
Jak wirnik jest dobry to wymienią uszczelki tulejkę wypiaskują pomalują srebrzanką koszt groszowy i kasują 900zł czy ileś tam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl