Witam
Zauważyłem w swojej 80-tce następujące objawy
1. Po chwili od odpalenia dymi na biało i czuć z wydechu specyficzny zapach
2. Ubywa płynu chłodniczego nie dużo ale ubywa. Poziom nie zawsze wskazuje tyle samo raz jest więcej raz mniej. W zbiorniczku wyrównawczym po zgaszeniu silnika jest małe ciśnienie lekko psyknie i już nawet po dłuższej jeździe czyli ciśnienie gdzieś ucieka chyba że się mylę. A i płyn w zbiorniczku jak i jego ścianki są czarne
3. Dmucha spod korka oleju
Pod korkiem i na bagnecie czysto nie ma szlamu jaki się robi gdy łączy się woda z olejem.
Czy jest duże prawdopodobieństwo że to uszczelka czy może być tego inna przyczyna.
[B4 1.6 ADA] Uszczelka pod głowicą do wymiany?
[B4 1.6 ADA] Uszczelka pod głowicą do wymiany?
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2016, 19:59 przez Pawlak007, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Moim zdaniem duże szanse że to uszczelka tyle że płyn idzie ci pewnie do cylindrów a nie do oleju i tyle.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2017, 07:57 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
Płynu nie wywala jedynie jego poziom czasami się podnosi nie zauważyłem tez pęcherzyków powietrza w zbiorniczku
[ Dodano: 2016-09-30, 23:07 ]
[ Dodano: 2016-09-30, 23:07 ]
No właśnie powinno być ciśnienie a tu tylko lekko psyknie jak przy otwieraniu mało gazowanej wodymaciek889 pisze:Ciśnienie w układzie chłodzenia jest nawet przy sprawnej uszczelce.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Podnoszenie się poziomu też jest normalną rzeczą po nagrzaniu. A co do ciśnienia to masz gdzieś nieszczelność albo zaworki ciśnieniowe w korku są nieszczelne. Jak ja kiedyś miałem z samochód padającą uszczelką głowicy tak że sprężanie szło do płynu to z luźnym korkiem po kilku km wyganiało płyn a z zakręconym dało się jeździć aż w końcu całkiem poszła, że płyn dostający się do cylindrów blokował silnik.
Płyn chłodniczy przez reduktor do cylindrów ?????
Witam.
Od pewnego czasu biały dym z wydechu nie daje mi spokoju. Oprócz tego dymu i ubywajacego płynu chłodniczego nie występują żadne inne objawy uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Za to silnik na wolnych obrotach na gazie nie równo chodzi. Czy jest możliwość że płyn chłodniczy przedostaje się przez zużyte membrany i uszczelki do cylindrów?
Od pewnego czasu biały dym z wydechu nie daje mi spokoju. Oprócz tego dymu i ubywajacego płynu chłodniczego nie występują żadne inne objawy uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Za to silnik na wolnych obrotach na gazie nie równo chodzi. Czy jest możliwość że płyn chłodniczy przedostaje się przez zużyte membrany i uszczelki do cylindrów?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow