[B4 2.0 ABK] Zbyt długie pompowanie pompki centralnego.
[B4 2.0 ABK] Zbyt długie pompowanie pompki centralnego.
Witam. Jako że w dniu zakupu mojej audi nie było centralnego zamka bo ktoś wywalił pompkę radośnie udałem się na szrot z zamiarem jej zakupu. Dostałem jedną jedyną na cały skup, na miejscu próbuję podłączyć, coś tam gra, zamyka otwiera ale był urwany gruby pin od stałego plusa. W domu biore lutownice - udało się, szybka skrętka, zasilanie jest. To w czym problem?
Otóż przy OTWIERANIU coś jest nie halo, pompuje jakieś 15 sekund a otwarcie wszystkich drzwi zajmuje jakieś 2 sekundy. Z zamykaniem nie ma problemu - przekecam, pompka zassie i zamyka, wszystko trwa jakieś 3 sekundy. Dmuchałem w rurkę i wytwarzałem podciśnienie w celu sprawdzenia czy jest jakaś nieszczelność i nic nie wyczułem więc wykluczam usterkę przewodów...
Do tego tematu podepne temat tylnego zamka bo wpada mi wkładka jak podłączyłem pompkę, załączam zdjęcie z pytaniem: czy przypadkiem ktoś nie zgubił sprężyny przy wkładce?
Z tylną klapą też się cytki dzieją, jak mam otwarty samochód i chce coś wyciągnąć z bagażnika to potrafi się zamknąć a wkładka wpada do środka. Dopiero jak pompka przestanie pompować bębenek mogę wyjąć na swoje miejsce. Bez centralnego zamka tego nie było.
Pomoże ktoś ogarnąć takie tematy?
Otóż przy OTWIERANIU coś jest nie halo, pompuje jakieś 15 sekund a otwarcie wszystkich drzwi zajmuje jakieś 2 sekundy. Z zamykaniem nie ma problemu - przekecam, pompka zassie i zamyka, wszystko trwa jakieś 3 sekundy. Dmuchałem w rurkę i wytwarzałem podciśnienie w celu sprawdzenia czy jest jakaś nieszczelność i nic nie wyczułem więc wykluczam usterkę przewodów...
Do tego tematu podepne temat tylnego zamka bo wpada mi wkładka jak podłączyłem pompkę, załączam zdjęcie z pytaniem: czy przypadkiem ktoś nie zgubił sprężyny przy wkładce?
Z tylną klapą też się cytki dzieją, jak mam otwarty samochód i chce coś wyciągnąć z bagażnika to potrafi się zamknąć a wkładka wpada do środka. Dopiero jak pompka przestanie pompować bębenek mogę wyjąć na swoje miejsce. Bez centralnego zamka tego nie było.
Pomoże ktoś ogarnąć takie tematy?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Z zamkiem to tak jest siła ciągnąca cięgna z siłownika blokuje wkładkę. Ale po wyłączeniu pompki sama musi odskoczyć.
Na zdjęciu dolnym wszystko w porządku. Ale dziwi mnie to że bagażnik otwarty a zapadka w miejscu odblokowanym być może to przez to że wkładka przekręcana na blokadę całkowitą.
Tylna wkłądka ma 4 pozycje otwórz,neutralny,zamknij,zablokuj.
Na zdjęciu dolnym wszystko w porządku. Ale dziwi mnie to że bagażnik otwarty a zapadka w miejscu odblokowanym być może to przez to że wkładka przekręcana na blokadę całkowitą.
Tylna wkłądka ma 4 pozycje otwórz,neutralny,zamknij,zablokuj.
No cóż, generalnie działa wszystko. Mechanicznie klapa otwarta ( bębenek w lewo ) ale otwieram centralny w drzwiach to klapa też się otwiera. Zamykam drzwiami kierowcy to klapa też się rygluje ( bębenek w miejscu, cały czas patrzy w lewo ) Chyba tak zostawie, nie będę grzebał. Kostki przeczyściłem od bębenka i zamka, zamykać zamyka, otwierać otwiera więc raczej wszystko jest w porządku. Dzięki za zainteresowanie tematem pany.
Zostaje temat tego pompowania, w weekend jeszcze raz rozbiore i się przyjrzę. będę musiał czekać na zlot 80 u mnie w mieście żeby podmienić ew. zobacze czy podpasuje od taty z A3 8l
Zostaje temat tego pompowania, w weekend jeszcze raz rozbiore i się przyjrzę. będę musiał czekać na zlot 80 u mnie w mieście żeby podmienić ew. zobacze czy podpasuje od taty z A3 8l