Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Hasło vag, climatronic adaptacja

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tsarkam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 14 sty 2017, 13:34

[B4 2.8 AAH] Hasło vag, climatronic adaptacja

Post autor: Tsarkam » 10 kwie 2017, 13:33

Witam,

Szwankuje mi climatronic. Chciałem zrobić adaptację klap przy użyciu vag'a. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś z Was mógł podesłać hasło/login (b4 2.8q sedan 92r).

Druga prośba - podejrzany jest też siłownik klapy centralnej (0132801028). Czy te silniczki są wymienne między klapami czy musi być konkretnie do klapy centralnej?
Może w to miejsce przypasuje silniczek z innego modelu (trochę łatwiej znaleźć coś z A4 czy innego VW).

Pozdrawiam

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 10 kwie 2017, 14:36

Hmm. Może ja o czymś nie wiem, ale jakie hasło i login?
A80Q B3 AEB w eLPiGżi :) powoli się modernizuje.
200SX S13 SR20DET
Sprzedam częsci audi i nie tylko

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3793
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 kwie 2017, 14:42

do vag'a :D

klimatronik nie ma żadnych haseł. Sprawdzasz go normalnie przez VAG-COMa bez niczego.

Co do silniczków... ETKA w dłoń i patrzysz. I już wiesz.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Tsarkam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 14 sty 2017, 13:34

Post autor: Tsarkam » 11 kwie 2017, 10:08

Leo pisze:do vag'a :D

klimatronik nie ma żadnych haseł. Sprawdzasz go normalnie przez VAG-COMa bez niczego.

Co do silniczków... ETKA w dłoń i patrzysz. I już wiesz.
Hmm, a byłem przekonany, że jednak da się zrobić adaptację klap climatronica podobnie jak w A4 gdzie potrzebne jest kodowanie (które chyba nie jest uniwersalne).
Test odpalałem, klapy pracowały w pełnym zakresie, ale później już nie reagowały na zmiany ustawień z poziomu panelu klimatronica (klapa centralna, pozostałe pracują OK).

Póki co korzystałem z Etki online - za dużo danych nie potrafię wyłuskać, ale już działam aby wejść w posiadanie normalniejszej wersji. W międzyczasie liczyłem na info typu "ten sam potencjometr siedzi w silniczku z Octavi czy jakimś BMW" - a nuż ktoś zmontował taki wynalazek :-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3793
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 11 kwie 2017, 10:48

kodowanie to co innego niż login i hasło. Kodowanie do starszych klimatroników pierwszej generacji to 0040 a do nowszych 0044 .
Co do silniczków - takie info, to uwierz mi, rzaaaadko kto ma.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Tsarkam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 14 sty 2017, 13:34

Post autor: Tsarkam » 03 maja 2017, 13:06

Cześć,
Dla potomnych może się przyda. Zamiast silniczka z B4 nabyłem siłownik z C4 (oznaczony: 0 132 801 018 / 4A0 820 511). Siłowniki różnią się trzema rzeczami:
- wtyczka (z B4 jest męska, a w C4 żeńska)
- kolejność przewodów jest inna (za to kolory przewodów są identyczne)
- dźwignia jest inna (foto - po lewej B4, po prawej C4)
Obrazek

Ja zdecydowałem się przełożyć potencjometr z silniczkiem z siłownika C4 do obudowy siłownika z B4 (nie miałem pomysłu jak bezpiecznie zdjąć i założyć niebieską dźwignię siłownika). Musiałem zmienić wtyczkę (z żeńskiej na męską + zmiana kolejności przewodów - kolejność kolorów taka jak w oryginalnym B4). Druga zmiana to zdjęcie i założenie plastikowego elementu który wchodzi w potencjometr (jest na wieloklinie osi dźwigni) - trzeba go obrócić o około 90 stopni - musi się znajdować dokładnie w osi dźwigni. Jeśli będzie źle założony to VAG wypluwa błąd zwarcia do + lub do masy w zależności czy założy się o jeden ząbek za daleko czy za blisko (oraz dźwignia nie dojeżdża do skrajnego położenia) - mi za trzecim razem udało się dobrze założyć ten "kapturek".
Vag już błędów nie ma, a i klapa w końcu kieruje powietrze tam gdzie bym sobie życzył.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga