Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] nie odpala... skończyły mi sie już pomysły :/

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 03 maja 2017, 07:59

Emildmo pisze:Kolejność zapłonu 1-3-4-2 również zachowana?
tak wielokrotnie to sprawdzałem
Emildmo pisze:Nie chce zagadać nawet na samostarcie czy plaku?
nic to jej nie pomaga
Emildmo pisze:Jaki jest stan świec czy cewki
świece mam nówki, cewke podmieniałem z golfa i też to nic nie dało
coś tam próbuje załpać ale i tak nie odpala

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 maja 2017, 08:50

zapłon próbowałeś przekręcać przy próbie odpalania?

Emildmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 06 paź 2016, 21:04
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Emildmo » 03 maja 2017, 13:25

A rozkręcałeś wałek rozrządu i jego koło? Może nie posiada klina i jest w złej pozycji. Po ściągnięciu pokrywy krzywki na pierwszym cylindrze powinny być w górze. Bez ściągania pokrywy możesz to sprawdzić mierząc kompresje jeżeli będzie 10 bar(nie pamiętam już dokładnie ale chyba 12 jest fabryczne) to znaczy że wszystko ustawione jest w porządku. Twierdzisz że świece nowe, iskra jest, cewkę zamieniałeś, próbowałeś na plaku itd to poszukałbym problemu mechanicznego.

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 03 maja 2017, 15:50

Ale panowie powiedzcie mi jakim cudem ja po remoncie auto normalnie chodzilo palilem je codziennie wielokrotnie, mialem ta przygode z niedokreconym aparatem ale pozniej to poprawilem i normalnie auto odpalalo codziennie na dotyk, minely 2 tygodnie i nagle auto nie odpala.
Jakim cudem nagle moze nie byc kompresji?
Wczesniej silnik normalnie pracowal

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 maja 2017, 17:15

Są takie sytuacje ale jak do tej pory nie zmierzyłeś kompresji to nie mam co się udzielać.

Emildmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 06 paź 2016, 21:04
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Emildmo » 05 maja 2017, 11:54

Nie mówimy tutaj że silnik jest zepsuty czy remont źle zrobiony. Pomiar kompresji jest potrzebny aby ustalić czy rozrząd jest dobrze ustawiony bo tak jak pisałem wcześniej jeżeli nie ma klina na wałku rozrządu to w każdej chwili mógł się przestawić. Kółka cały czas będą dobrze ustawione. Jeździsz normalnie a każde odpalenie czy zgaszenie to jest szarpniecie które może coś przestawić.

[ Dodano: 2017-05-05, 11:54 ]
Dzisiaj zobaczyłem u mnie i wydaje mi się że pośredni będziesz miał przestawiony. Jak ściągniesz tą plastikową osłonę pod palcem to zobaczysz nacięcie to jest własnie znak.
Palec wskazuję mniej więcej środek 1 cylindera.

Obrazek

kamil199x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 15 mar 2016, 19:45
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: kamil199x » 05 maja 2017, 18:33

przeplywomierz działa poprawnie? Mi w Vento padł z dnia na dzień i było po zawodach. blaszka na sprężynce w przeplywce zaczęła się zacinać. w momencie gdy kumpel próbował odpalić ja ruszałem tą blaszką i auto odpalilo a jak puściłem zgasło. wymiana to koszt 350zł ale pomogło i smiga po dziś dzień

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 05 maja 2017, 20:50

dzisiaj zmierzyłem kompresje na pierwszym 4.5 drugi 5 trzeci 5 czwarty 12.5 o co chodzi panowie? :/
Emildmo pisze:A rozkręcałeś wałek rozrządu i jego koło? Może nie posiada klina i jest w złej pozycji.
no własnie nie moge sobie dokładnie przypomnieć czy rozkręcałem wałek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 maja 2017, 20:58

Raczej nie obwiniał bym wałka, raczej stawiał bym na to drugie o czym myślałem na samym początku.

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 05 maja 2017, 21:07

przypomniałem sobie na 100% nie rozkręcałem wałka :(

[ Dodano: 2017-05-05, 21:07 ]
Jarewa pisze:Raczej nie obwiniał bym wałka, raczej stawiał bym na to drugie o czym myślałem na samym początku.
tzn ? :/

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 05 maja 2017, 21:14

kompresji praktycznie nie ma,powinno być wszędzie po równo tak jak na czwartym

Emildmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 06 paź 2016, 21:04
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Emildmo » 05 maja 2017, 22:10

Bez ściągania głowicy raczej się nie obędzie. Jeżeli ciśnienie jest na czwartym cylindrze tzn że rozrząd (pomijam pośredni) ustawiony jest w porządku. Albo są wypalone zawory lub.. dawałeś głowice do planowania? Jeżeli nie to uszczelka pod głowicą mogła się przepalić. Może silnik jest kolizyjny i przestawiony rozrząd o ząb mógł coś uszkodzić. Bądź czy bądź odpowiedź uzyskasz po ściągnięciu głowicy... O ile nie bardziej opłacalnym będzie znalezienie sprawnego 2 silnika (tylko blok z głowicą).

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 05 maja 2017, 22:33

no ja wiem panowie że nie ma kompresji ale co sie stało że była i nagle jej nie ma?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 maja 2017, 22:36

A po co ściągać głowice?? tak odrazu :-D

Stan oleju miałeś max? jaki olej?

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 05 maja 2017, 23:12

nie nie było na max przeszedłem z mineralnego na półsyntetyk liqui moly mos2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl