Bez paniki jeszcze wykręć świece zalej po 10ml na każdy gar oleju zakrec recznie dwa obroty zostaw na noc i na drugi dzień bez świec pokręć kilkakrotnie wtedy sprawdź to dmuchanie czy jest reakcja jakaś czy nie.
Oczywiście pomiar kompresji po był by wskazany.
[B4 2.0 ABK] nie odpala... skończyły mi sie już pomysły :/
Jarewa pisze:Bez paniki jeszcze wykręć świece zalej po 10ml na każdy gar oleju zakrec recznie dwa obroty zostaw na noc i na drugi dzień bez świec pokręć kilkakrotnie wtedy sprawdź to dmuchanie czy jest reakcja jakaś czy nie.
Oczywiście pomiar kompresji po był by wskazany.
Jak ja napisałem to 2 miesiące temu to była bzdura...Jarewa pisze:Bzdura kompletna wlany olej i podniesiona kompresja nic nie da bo i tak nie wiemy czy nieszczelność to pierścienie czy zawór a olej uszczelni jedno i drugie. Nie wiem co ludzie widza w próbie olejowej jak to nic nie daje.Emildmo pisze:OK w porządku spróbuj zrobić tak:
wlej do 3 pierwszych cylindrów po ok 20ml oleju i wtedy mierz kompresje jeżeli się podniesie wina leży po stronie tłoków jeżeli ciśnienie się nie zmieni wina leży po stronie zaworów.
Witam wszystkich, "odgrzewam kotleta" audi stała rok czasu... w końcu się za nią zabrałem, kumpel poradził mi swojego mechanika. Podjechałem pewnego dnia dogadałem sie z nim by robić auto wspólnie ,zgodził sie jakiś tydzień temu skończyłem ją robić. Przyczyną nieodpalania był brak kompresji na 3 cylindrach, rozebrałem dół silnika z mechanikiem, panewki śmietnik, pierścienie tak ZAPIECZONE że był problem by je ściągnąć, Beton totalny Audi pali wszystko śmiga jak należy. Nie wiem co było przyczyną tak nagłego zapieczenia sie pierścieni... Najważniejsze że na wiosne wyjade
Spóźnione dzięki za pomoc
Spóźnione dzięki za pomoc