Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] nie odpala... skończyły mi sie już pomysły :/

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lip 2017, 21:16

Bez paniki jeszcze wykręć świece zalej po 10ml na każdy gar oleju zakrec recznie dwa obroty zostaw na noc i na drugi dzień bez świec pokręć kilkakrotnie wtedy sprawdź to dmuchanie czy jest reakcja jakaś czy nie.

Oczywiście pomiar kompresji po był by wskazany.

Emildmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 06 paź 2016, 21:04
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Emildmo » 24 lip 2017, 18:43

Jarewa pisze:Bez paniki jeszcze wykręć świece zalej po 10ml na każdy gar oleju zakrec recznie dwa obroty zostaw na noc i na drugi dzień bez świec pokręć kilkakrotnie wtedy sprawdź to dmuchanie czy jest reakcja jakaś czy nie.

Oczywiście pomiar kompresji po był by wskazany.
Jarewa pisze:
Emildmo pisze:OK w porządku spróbuj zrobić tak:
wlej do 3 pierwszych cylindrów po ok 20ml oleju i wtedy mierz kompresje jeżeli się podniesie wina leży po stronie tłoków jeżeli ciśnienie się nie zmieni wina leży po stronie zaworów.
Bzdura kompletna wlany olej i podniesiona kompresja nic nie da bo i tak nie wiemy czy nieszczelność to pierścienie czy zawór a olej uszczelni jedno i drugie. Nie wiem co ludzie widza w próbie olejowej jak to nic nie daje.
Jak ja napisałem to 2 miesiące temu to była bzdura...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lip 2017, 20:17

Czytaj między wierszami ja nie stwierdzam żadnych uszkodzeń, a tylko doradziłem żeby wlał jeszcze nie panikował, często się zdarza że jak auto długo stoi i po przelaniu paliwa wypłukuje olej na uszczelniaczach ( pierścieniach) traci na kompresji suche pierścienie.

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 09 sty 2018, 21:26

Witam wszystkich, "odgrzewam kotleta" audi stała rok czasu... w końcu się za nią zabrałem, kumpel poradził mi swojego mechanika. Podjechałem pewnego dnia dogadałem sie z nim by robić auto wspólnie ,zgodził sie :D jakiś tydzień temu skończyłem ją robić. Przyczyną nieodpalania był brak kompresji na 3 cylindrach, rozebrałem dół silnika z mechanikiem, panewki śmietnik, pierścienie tak ZAPIECZONE że był problem by je ściągnąć, Beton totalny :/ Audi pali wszystko śmiga jak należy. Nie wiem co było przyczyną tak nagłego zapieczenia sie pierścieni... Najważniejsze że na wiosne wyjade :D
Spóźnione dzięki za pomoc :D

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 10 sty 2018, 18:51

Pompa oleju. Nie wymienisz to będzie ciekawie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl