Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Brak iskry po zmianie silnika.

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Yugi800
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 01 lut 2017, 07:05

[B4 2.8 AAH] Brak iskry po zmianie silnika.

Post autor: Yugi800 » 05 maja 2017, 20:36

Witam.
Audi miało zmieniany silnik dawcą było Audi 90 2.8 Aah automat .Silnik wypełni sprawny auto wjechalo silnik wyciagniety i przełożony do drugiej w manualu.Po zmianie auto straciło iskre. Po wpieciu w kompa wywala błąd g28 czujnik położenia wału.Czujniki zmieniane z drugiego silnika (jeden na bloku drugi na skrzyni). I nic dalej błąd może jest ktoś w stanie pomóc i ma jakieś propozycje? Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2017, 21:01 przez Yugi800, łącznie zmieniany 1 raz.

herobrine
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 28 cze 2016, 18:05

Post autor: herobrine » 05 maja 2017, 23:04

Sprawdzałeś napięcie na cewkach ? W zasadzie również wsadzałem nowy silnik i nie miałem iskry. Wtedy tylko wykręciłem i przeczyściłem te dwa czujniki i nagle iskra się pojawiła. Ten w bloku może być zaolejony np.

Yugi800
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 01 lut 2017, 07:05

Post autor: Yugi800 » 06 maja 2017, 07:56

Hmm a jak je najlepiej sprawdzić? Czujniki czyszczone podmieniane już 10 raz albo i lepiej. Dalej brak wyników na vagu pokazuje brak sygnału z czujnika g28 da się błąd skasować ale po "kreceniu nadal błąd powraca" dodam iż przed włożeniem silnika był robiony rozrząd i też sprawdzany i wszystko jest na znakach.

[ Dodano: 2017-05-06, 07:56 ]
Obrazek

herobrine
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 28 cze 2016, 18:05

Post autor: herobrine » 07 maja 2017, 17:10

No to jedź po nitce do kłębka i tyle. Do iskry musisz mieć te czujniki, hallotron, zasilanie na kompie i cewkach, podpięty moduł zapłonowy i ma być git.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 07 maja 2017, 20:45

Przede wszystkim sprawdź odległości czujnika - może nie czytać obrotu koła zamachowego. W takim wypadku wywali błąd odczytu czujnika obrotu.

Yugi800
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 01 lut 2017, 07:05

Post autor: Yugi800 » 07 maja 2017, 22:27

Okey sprawdzę a wiesz może jaka dokładnie ma być jego odległość?

Awatar użytkownika
serizzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 22 lis 2010, 20:32
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: serizzi » 07 maja 2017, 22:31

Cześć.

Zakładam że masz zasilanie +12v na cewce i wtryskach ( na kompie raczej jest bo VAG by się nie połączył)
1. często w starszych autach z grupy vag wyrzuca błąd czujnika wału gdy diagnozujemy silnik tylko na zapłonie.
2. zakładam że nie masz oscyloskopu , więc sprawdź odczyt obrotów w bloku wartości zmierzonych podczas kręcenia, czy komp widzi obroty - jeśli vag nie rozłączy z powodu spadku napięcia.
3. jeśli jest impuls na wtryski to czujnik wału jest ok.

Myślę, że może być problem z kołem zamachowym, raczej było zmieniane bo jest inne w automacie i manualu - nie pamiętam dokładnie z czego czyta czujnik w 2.8 - może jakieś inne założone albo odwrotnie itp.

Generalnie w 99% tego typu sytuacji to będzie albo coś nie podpięte albo źle złożone.

Yugi800
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 01 lut 2017, 07:05

Post autor: Yugi800 » 08 maja 2017, 11:34

Temat ogarnięty.Pali od strzała.Wina cofniete piny w czujniku.Czyli blachostka.Dzieki za pomoc.Temat do Zamknięcia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl