Witam.
Audi miało zmieniany silnik dawcą było Audi 90 2.8 Aah automat .Silnik wypełni sprawny auto wjechalo silnik wyciagniety i przełożony do drugiej w manualu.Po zmianie auto straciło iskre. Po wpieciu w kompa wywala błąd g28 czujnik położenia wału.Czujniki zmieniane z drugiego silnika (jeden na bloku drugi na skrzyni). I nic dalej błąd może jest ktoś w stanie pomóc i ma jakieś propozycje? Z góry dziękuję.
[B4 2.8 AAH] Brak iskry po zmianie silnika.
[B4 2.8 AAH] Brak iskry po zmianie silnika.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2017, 21:01 przez Yugi800, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm a jak je najlepiej sprawdzić? Czujniki czyszczone podmieniane już 10 raz albo i lepiej. Dalej brak wyników na vagu pokazuje brak sygnału z czujnika g28 da się błąd skasować ale po "kreceniu nadal błąd powraca" dodam iż przed włożeniem silnika był robiony rozrząd i też sprawdzany i wszystko jest na znakach.
[ Dodano: 2017-05-06, 07:56 ]
[ Dodano: 2017-05-06, 07:56 ]
Cześć.
Zakładam że masz zasilanie +12v na cewce i wtryskach ( na kompie raczej jest bo VAG by się nie połączył)
1. często w starszych autach z grupy vag wyrzuca błąd czujnika wału gdy diagnozujemy silnik tylko na zapłonie.
2. zakładam że nie masz oscyloskopu , więc sprawdź odczyt obrotów w bloku wartości zmierzonych podczas kręcenia, czy komp widzi obroty - jeśli vag nie rozłączy z powodu spadku napięcia.
3. jeśli jest impuls na wtryski to czujnik wału jest ok.
Myślę, że może być problem z kołem zamachowym, raczej było zmieniane bo jest inne w automacie i manualu - nie pamiętam dokładnie z czego czyta czujnik w 2.8 - może jakieś inne założone albo odwrotnie itp.
Generalnie w 99% tego typu sytuacji to będzie albo coś nie podpięte albo źle złożone.
Zakładam że masz zasilanie +12v na cewce i wtryskach ( na kompie raczej jest bo VAG by się nie połączył)
1. często w starszych autach z grupy vag wyrzuca błąd czujnika wału gdy diagnozujemy silnik tylko na zapłonie.
2. zakładam że nie masz oscyloskopu , więc sprawdź odczyt obrotów w bloku wartości zmierzonych podczas kręcenia, czy komp widzi obroty - jeśli vag nie rozłączy z powodu spadku napięcia.
3. jeśli jest impuls na wtryski to czujnik wału jest ok.
Myślę, że może być problem z kołem zamachowym, raczej było zmieniane bo jest inne w automacie i manualu - nie pamiętam dokładnie z czego czyta czujnik w 2.8 - może jakieś inne założone albo odwrotnie itp.
Generalnie w 99% tego typu sytuacji to będzie albo coś nie podpięte albo źle złożone.