[B4 2.6 ABC] Problem z gazem
[B4 2.6 ABC] Problem z gazem
Witam serdecznie, kupiłem wczoraj avanta 2.6 V6 Quattro przejechałem już nim 500 km dzisiaj wracając z pracy wskaźnik od gazu zaczął pikać że niby gazu nie ma to zjechałem na stację i zatankowałem do pełna, okazało się że w zbiorniku było jeszcze min. 7l gazu, odpalam auto i dupa znowu pika że nie ma.. i tak kilka razy przełączyłem i cały czas że gazu nie ma a butla pełna..
Może to zbieg okoliczności ale po tankowaniu zauważyłem że temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic.. gaz się nie chce zalaczyc..
Temperatura już normalnie pokazuje i paliwo tez ok..
Auto też ogólnie muli na gazie.. niby dobra regulacja potrzebna, przy ruszaniu z świateł trzeba wbić na 1.5/2 tys obrotów żeby nie zgasł.. na benzynie normalnie pracuje
Co może być z tym przeklętym gazem..??
Może to zbieg okoliczności ale po tankowaniu zauważyłem że temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic.. gaz się nie chce zalaczyc..
Temperatura już normalnie pokazuje i paliwo tez ok..
Auto też ogólnie muli na gazie.. niby dobra regulacja potrzebna, przy ruszaniu z świateł trzeba wbić na 1.5/2 tys obrotów żeby nie zgasł.. na benzynie normalnie pracuje
Co może być z tym przeklętym gazem..??
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tu akurat masz do wymiany stabilizator napięcia w zegarach.Mrozu80 pisze:temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic..
Zamienniki montujemy odwrotnie , tzw na brzuchu , bo jest inna polaryzacja.
Poszukaj na forum tematu stabilizator napięcia.
Na allegro kosztują te zamienniki od 1,5 zł za sztukę
http://allegro.pl/stabilizator-7810-10v ... 01616.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12
No i tu jest problem bo kupiłem auto i muszę spojrzeć jaki jest ale chyba stag 300,
Dzisiaj rano odpaliłem i gaz normalnie pracował przejechałem kilkanaście kilometrów i stwierdziłem że jak jest ok to dam w pi*de, gaz do oporu i przy 3 tys obrotów gaz się wyłączył i znowu nie chce się wlaczyc.. pewnie jutro rano będzie znowu działał..
Dzisiaj rano odpaliłem i gaz normalnie pracował przejechałem kilkanaście kilometrów i stwierdziłem że jak jest ok to dam w pi*de, gaz do oporu i przy 3 tys obrotów gaz się wyłączył i znowu nie chce się wlaczyc.. pewnie jutro rano będzie znowu działał..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12
Tryb awaryjny - niskie ciśnienie gazu.
Wymień oba filtry (fazy ciekła i lotnej)
Instrukcja Stag 300
http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... 0_PLUS.pdf
Punkt 4.2
strona 37
Pozdrawiam
Grzegorz
Wymień oba filtry (fazy ciekła i lotnej)
Instrukcja Stag 300
http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... 0_PLUS.pdf
Punkt 4.2
strona 37
Pozdrawiam
Grzegorz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Albo parownik się zatkał szczególnie jeśli to Zavoli Zeta: http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_232_2.jpg
Jeżeli jeszcze nie wiesz to owszem -można samemu wyczyścić i zregenerować przy podstawowej wiedzy technicznej. Możesz pooglądać na YT, pewnie są filmiki z takich akcji, na forach fotostory itp.
Tylko nie zapomnij dociągnąć za tydzień-dwa śrub, bo tak gumy siąść potrafią, że będzie waliło gazem z reduktora w koło.
Tylko nie zapomnij dociągnąć za tydzień-dwa śrub, bo tak gumy siąść potrafią, że będzie waliło gazem z reduktora w koło.