Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Problem z gazem

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

[B4 2.6 ABC] Problem z gazem

Post autor: Mrozu80 » 15 maja 2017, 20:08

Witam serdecznie, kupiłem wczoraj avanta 2.6 V6 Quattro przejechałem już nim 500 km dzisiaj wracając z pracy wskaźnik od gazu zaczął pikać że niby gazu nie ma to zjechałem na stację i zatankowałem do pełna, okazało się że w zbiorniku było jeszcze min. 7l gazu, odpalam auto i dupa znowu pika że nie ma.. i tak kilka razy przełączyłem i cały czas że gazu nie ma a butla pełna..
Może to zbieg okoliczności ale po tankowaniu zauważyłem że temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic.. gaz się nie chce zalaczyc..
Temperatura już normalnie pokazuje i paliwo tez ok..
Auto też ogólnie muli na gazie.. niby dobra regulacja potrzebna, przy ruszaniu z świateł trzeba wbić na 1.5/2 tys obrotów żeby nie zgasł.. na benzynie normalnie pracuje
Co może być z tym przeklętym gazem..?? bezradny_

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 15 maja 2017, 20:43

Może być wiele rzeczy.
Temperatura za niska, spadek ciśnienia itd.
Warto by było z lapkiem się przejechać i popatrzeć.
A80Q B3 AEB w eLPiGżi :) powoli się modernizuje.
200SX S13 SR20DET
Sprzedam częsci audi i nie tylko

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 maja 2017, 20:45

Mrozu80 pisze:temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic..
Tu akurat masz do wymiany stabilizator napięcia w zegarach.

Zamienniki montujemy odwrotnie , tzw na brzuchu , bo jest inna polaryzacja.
Poszukaj na forum tematu stabilizator napięcia.

Na allegro kosztują te zamienniki od 1,5 zł za sztukę
http://allegro.pl/stabilizator-7810-10v ... 01616.html

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2017, 20:52

Jak pisze skwaromir, dobrze by było podejrzeć parametry bo może czujnik ciśnienia padł albo parownik albo jeszcze coś innego.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Grzegorz-DTR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12

Post autor: Grzegorz-DTR » 16 maja 2017, 18:59

Jaka instalacja?
Sprawdź czy elektrozawory się otwierają. Ten przy butli i ten przy parowniku.

Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Mrozu80 » 16 maja 2017, 21:47

No i tu jest problem bo kupiłem auto i muszę spojrzeć jaki jest ale chyba stag 300,

Dzisiaj rano odpaliłem i gaz normalnie pracował przejechałem kilkanaście kilometrów i stwierdziłem że jak jest ok to dam w pi*de, gaz do oporu i przy 3 tys obrotów gaz się wyłączył i znowu nie chce się wlaczyc.. pewnie jutro rano będzie znowu działał..

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 maja 2017, 22:00

A jak się przełączy to zwróć uwagę jak miga kontrolka. Bo inaczej miga i piszczy dla usterek (np. nie łączy wtryskiwacza albo jakiś czujnik) a inaczej na brak ciśnienia. I jak złapie błąd to nawet nie pozwoli powtórnie przełączyć na gaz bez wyłączenia zapłonu.
Opis ten dotyczy stagów.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Mrozu80 » 17 maja 2017, 07:13

Miga dość szybko i są to 3 potrójne pikniecia,
Wczoraj auto stało 2 godziny i nadal się nie włączyło..
Dzisiaj rano już się normalnie włączył ale pewnie do czasu aż wcisnę mocniej gaz

Grzegorz-DTR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12

Post autor: Grzegorz-DTR » 17 maja 2017, 08:30

Tryb awaryjny - niskie ciśnienie gazu.

Wymień oba filtry (fazy ciekła i lotnej)

Instrukcja Stag 300
http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... 0_PLUS.pdf

Punkt 4.2
strona 37

Pozdrawiam
Grzegorz

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 maja 2017, 13:30

Albo parownik się zatkał szczególnie jeśli to Zavoli Zeta: http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_232_2.jpg
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Mrozu80 » 17 maja 2017, 14:20

jest opcja go jakoś wyczyścić samemu ?
i nie wiem czy dokładnie to jest ten.. wieczorem dopiero będę mógł sprawdzić

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 20 maja 2017, 09:39

Jeżeli jeszcze nie wiesz to owszem -można samemu wyczyścić i zregenerować przy podstawowej wiedzy technicznej. Możesz pooglądać na YT, pewnie są filmiki z takich akcji, na forach fotostory itp.
Tylko nie zapomnij dociągnąć za tydzień-dwa śrub, bo tak gumy siąść potrafią, że będzie waliło gazem z reduktora w koło.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Mrozu80 » 20 maja 2017, 18:46

Witam problemem był elektrozawór, robił zwarcie gdy się rozgrzał :) wymieniony i po problemie ale dziękuję wszystkim :) oklasky

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga