Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Problem z gazem

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

[B4 2.6 ABC] Problem z gazem

Post autor: Mrozu80 » 15 maja 2017, 20:08

Witam serdecznie, kupiłem wczoraj avanta 2.6 V6 Quattro przejechałem już nim 500 km dzisiaj wracając z pracy wskaźnik od gazu zaczął pikać że niby gazu nie ma to zjechałem na stację i zatankowałem do pełna, okazało się że w zbiorniku było jeszcze min. 7l gazu, odpalam auto i dupa znowu pika że nie ma.. i tak kilka razy przełączyłem i cały czas że gazu nie ma a butla pełna..
Może to zbieg okoliczności ale po tankowaniu zauważyłem że temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic.. gaz się nie chce zalaczyc..
Temperatura już normalnie pokazuje i paliwo tez ok..
Auto też ogólnie muli na gazie.. niby dobra regulacja potrzebna, przy ruszaniu z świateł trzeba wbić na 1.5/2 tys obrotów żeby nie zgasł.. na benzynie normalnie pracuje
Co może być z tym przeklętym gazem..?? bezradny_

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 15 maja 2017, 20:43

Może być wiele rzeczy.
Temperatura za niska, spadek ciśnienia itd.
Warto by było z lapkiem się przejechać i popatrzeć.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 maja 2017, 20:45

Mrozu80 pisze:temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic..
Tu akurat masz do wymiany stabilizator napięcia w zegarach.

Zamienniki montujemy odwrotnie , tzw na brzuchu , bo jest inna polaryzacja.
Poszukaj na forum tematu stabilizator napięcia.

Na allegro kosztują te zamienniki od 1,5 zł za sztukę
http://allegro.pl/stabilizator-7810-10v ... 01616.html

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2017, 20:52

Jak pisze skwaromir, dobrze by było podejrzeć parametry bo może czujnik ciśnienia padł albo parownik albo jeszcze coś innego.

Grzegorz-DTR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12

Post autor: Grzegorz-DTR » 16 maja 2017, 18:59

Jaka instalacja?
Sprawdź czy elektrozawory się otwierają. Ten przy butli i ten przy parowniku.

Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Mrozu80 » 16 maja 2017, 21:47

No i tu jest problem bo kupiłem auto i muszę spojrzeć jaki jest ale chyba stag 300,

Dzisiaj rano odpaliłem i gaz normalnie pracował przejechałem kilkanaście kilometrów i stwierdziłem że jak jest ok to dam w pi*de, gaz do oporu i przy 3 tys obrotów gaz się wyłączył i znowu nie chce się wlaczyc.. pewnie jutro rano będzie znowu działał..

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 maja 2017, 22:00

A jak się przełączy to zwróć uwagę jak miga kontrolka. Bo inaczej miga i piszczy dla usterek (np. nie łączy wtryskiwacza albo jakiś czujnik) a inaczej na brak ciśnienia. I jak złapie błąd to nawet nie pozwoli powtórnie przełączyć na gaz bez wyłączenia zapłonu.
Opis ten dotyczy stagów.

Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Mrozu80 » 17 maja 2017, 07:13

Miga dość szybko i są to 3 potrójne pikniecia,
Wczoraj auto stało 2 godziny i nadal się nie włączyło..
Dzisiaj rano już się normalnie włączył ale pewnie do czasu aż wcisnę mocniej gaz

Grzegorz-DTR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12

Post autor: Grzegorz-DTR » 17 maja 2017, 08:30

Tryb awaryjny - niskie ciśnienie gazu.

Wymień oba filtry (fazy ciekła i lotnej)

Instrukcja Stag 300
http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... 0_PLUS.pdf

Punkt 4.2
strona 37

Pozdrawiam
Grzegorz

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 maja 2017, 13:30

Albo parownik się zatkał szczególnie jeśli to Zavoli Zeta: http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_232_2.jpg

Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Mrozu80 » 17 maja 2017, 14:20

jest opcja go jakoś wyczyścić samemu ?
i nie wiem czy dokładnie to jest ten.. wieczorem dopiero będę mógł sprawdzić

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 20 maja 2017, 09:39

Jeżeli jeszcze nie wiesz to owszem -można samemu wyczyścić i zregenerować przy podstawowej wiedzy technicznej. Możesz pooglądać na YT, pewnie są filmiki z takich akcji, na forach fotostory itp.
Tylko nie zapomnij dociągnąć za tydzień-dwa śrub, bo tak gumy siąść potrafią, że będzie waliło gazem z reduktora w koło.

Mrozu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 maja 2017, 09:28
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Mrozu80 » 20 maja 2017, 18:46

Witam problemem był elektrozawór, robił zwarcie gdy się rozgrzał :) wymieniony i po problemie ale dziękuję wszystkim :) oklasky

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl