[B4 2.6 ABC] Problem z gazem
[B4 2.6 ABC] Problem z gazem
Witam serdecznie, kupiłem wczoraj avanta 2.6 V6 Quattro przejechałem już nim 500 km dzisiaj wracając z pracy wskaźnik od gazu zaczął pikać że niby gazu nie ma to zjechałem na stację i zatankowałem do pełna, okazało się że w zbiorniku było jeszcze min. 7l gazu, odpalam auto i dupa znowu pika że nie ma.. i tak kilka razy przełączyłem i cały czas że gazu nie ma a butla pełna..
Może to zbieg okoliczności ale po tankowaniu zauważyłem że temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic.. gaz się nie chce zalaczyc..
Temperatura już normalnie pokazuje i paliwo tez ok..
Auto też ogólnie muli na gazie.. niby dobra regulacja potrzebna, przy ruszaniu z świateł trzeba wbić na 1.5/2 tys obrotów żeby nie zgasł.. na benzynie normalnie pracuje
Co może być z tym przeklętym gazem..??
Może to zbieg okoliczności ale po tankowaniu zauważyłem że temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic.. gaz się nie chce zalaczyc..
Temperatura już normalnie pokazuje i paliwo tez ok..
Auto też ogólnie muli na gazie.. niby dobra regulacja potrzebna, przy ruszaniu z świateł trzeba wbić na 1.5/2 tys obrotów żeby nie zgasł.. na benzynie normalnie pracuje
Co może być z tym przeklętym gazem..??
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tu akurat masz do wymiany stabilizator napięcia w zegarach.Mrozu80 pisze:temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic..
Zamienniki montujemy odwrotnie , tzw na brzuchu , bo jest inna polaryzacja.
Poszukaj na forum tematu stabilizator napięcia.
Na allegro kosztują te zamienniki od 1,5 zł za sztukę
http://allegro.pl/stabilizator-7810-10v ... 01616.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak pisze skwaromir, dobrze by było podejrzeć parametry bo może czujnik ciśnienia padł albo parownik albo jeszcze coś innego.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12
No i tu jest problem bo kupiłem auto i muszę spojrzeć jaki jest ale chyba stag 300,
Dzisiaj rano odpaliłem i gaz normalnie pracował przejechałem kilkanaście kilometrów i stwierdziłem że jak jest ok to dam w pi*de, gaz do oporu i przy 3 tys obrotów gaz się wyłączył i znowu nie chce się wlaczyc.. pewnie jutro rano będzie znowu działał..
Dzisiaj rano odpaliłem i gaz normalnie pracował przejechałem kilkanaście kilometrów i stwierdziłem że jak jest ok to dam w pi*de, gaz do oporu i przy 3 tys obrotów gaz się wyłączył i znowu nie chce się wlaczyc.. pewnie jutro rano będzie znowu działał..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A jak się przełączy to zwróć uwagę jak miga kontrolka. Bo inaczej miga i piszczy dla usterek (np. nie łączy wtryskiwacza albo jakiś czujnik) a inaczej na brak ciśnienia. I jak złapie błąd to nawet nie pozwoli powtórnie przełączyć na gaz bez wyłączenia zapłonu.
Opis ten dotyczy stagów.
Opis ten dotyczy stagów.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12
Tryb awaryjny - niskie ciśnienie gazu.
Wymień oba filtry (fazy ciekła i lotnej)
Instrukcja Stag 300
http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... 0_PLUS.pdf
Punkt 4.2
strona 37
Pozdrawiam
Grzegorz
Wymień oba filtry (fazy ciekła i lotnej)
Instrukcja Stag 300
http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... 0_PLUS.pdf
Punkt 4.2
strona 37
Pozdrawiam
Grzegorz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Albo parownik się zatkał szczególnie jeśli to Zavoli Zeta: http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_232_2.jpg
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Jeżeli jeszcze nie wiesz to owszem -można samemu wyczyścić i zregenerować przy podstawowej wiedzy technicznej. Możesz pooglądać na YT, pewnie są filmiki z takich akcji, na forach fotostory itp.
Tylko nie zapomnij dociągnąć za tydzień-dwa śrub, bo tak gumy siąść potrafią, że będzie waliło gazem z reduktora w koło.
Tylko nie zapomnij dociągnąć za tydzień-dwa śrub, bo tak gumy siąść potrafią, że będzie waliło gazem z reduktora w koło.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga