[B4 2.8 AAH] Zanik mocy przy stałej prędkości
[B4 2.8 AAH] Zanik mocy przy stałej prędkości
Witam panowie mam dziwny problem u siebie ponieważ jadąc ze stałą prędkością około 150/160 po przejechaniu odcinka około 10km zaczyna mi dusić silnik tak jak by wypadały zapłony i nie dostawał paliwa (bez różnicy LPG czy benzyna) ale po naciśnięciu sprzęgła zejściu silnika do obrotów jałowych wszystko powraca do normy można kolejne 10km przejechać normalnie i tak za każdym razem no i jeszcze jeden problem po przestawieniu łopatek w kolektorze dolotowym nie mogę naciskać gazu tak aby druga część przepustnicy się otwierała nie na maksa bo tak samo dusi mi silnik ale po naciśnięciu gazu do końca jedzie ogniem tylko jak lekko go ujmę od razu znowu zaczyna dusić silnik może ktoś coś pomoże żebym wiedział od czego zacząć
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Do sprawdzenia podciśnienie i gruszka od skracania dolotu (prawdopodobnie klinuje się ośka przekazująca przestawienie.
Co do zanikania mocy warto sprawdzić pompę paliwa oraz sam układ paliwowy czy gdzieś nie łapie powietrza (pęcherzyki w listwie paliwowej będą powodować przerywanie albo szarpnięcia).
Co do zanikania mocy warto sprawdzić pompę paliwa oraz sam układ paliwowy czy gdzieś nie łapie powietrza (pęcherzyki w listwie paliwowej będą powodować przerywanie albo szarpnięcia).
Podciśnienie ogarnięte wszystkie przewody nowe od razu o tym samym pomyślałem gruszka lekko pracuje i na postoju normalnie przestawia bez żadnych zacięć itp. układ paliwowy tutaj raczej nie szukał bym problemu bo to samo dzieje się też na lpg obstawiał bym raczej właśnie kolektor albo samą przepustnicę za tydzień mam długi weekend coś będę grzebał ale zastanawia mnie jeszcze czy problem może stwarzać akumulator ciśnienia bo chyba jest nie sprawny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Prędzej problemy z podciśnienie to będzie wina zmęczonych przewodów podciśnieniowych, zaworu jednostronnego czy złego ich podpięcia.Jozeph32 pisze:czy problem może stwarzać akumulator ciśnienia bo chyba jest nie sprawny?
Gaz masz zwykły czy sekwencyjny? Jeśli sekwencja to dobrze by było podejrzeć co się dzieje z czasami wtrysków gdy to nastąpi czy nawet obejrzeć pracę sond to by wyeliminowało problem z paliwem.
Podciśnienie jest dobrze podłączone bo sprawdzałem przewody wszystkie nowe gaz sekwancja niestety pod kompa będę mógł podpiąć w wakacje teraz zbieram informacje żeby mieć punkt zaczepienia jak będę miał urlop to się wezmę dokładnie za wszystko bo jak na razie autko tłucze tylko kilometry od świąt 8 tysi ta przepustnica mnie jeszcze tylko zastanawia po po przestawieniu łopatek w kolektorze nie mogę trzymać gazu powyżej połowy bo go dusi ale przed przestawieniem łopatek mogę robić z gazem co chcę
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12
Sprawa raczej wyjaśniona Gruszka normalnie pracuje ale po zdjęciu wężyka od podciśnienia auto przyśpiesza bez zmian dzisiaj jeszcze podłącze gruszke na krótko zobaczę czy gorzej będzie jechać dołem ale pewnie kolektor do zrzucenia. Tylko czy w środku mogło się coś rozlecieć? W starej kiedyś rozbierałem bo blaszki były luźne ale nie pamiętam już dokładnie budowy
Dodaje filmik obrazujący problem gaz wciśnięty na 3/4 i po chwili słychać jak wciskamy go do końca
Dodaje filmik obrazujący problem gaz wciśnięty na 3/4 i po chwili słychać jak wciskamy go do końca