Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Jak zrobić klimatronic z manualnej klimatyzacji

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lukasz12510
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 12 kwie 2011, 17:49

Post autor: lukasz12510 » 08 maja 2017, 22:35

Tutaj piszą, że niebieska wtyczka jest do diagnostyki za pomocą kodów błyskowych.
http://www.s2central.com/vagcom_2c.html
Moje Audi to była Bieda-Edition :( i sukcesywnie sobie dokładam wyposażenie ;-)
ABS jeszcze nie mam a guzik ABS to tylko tak zamiast zaślepki (reszta przycisków oczywiście działa) Air-Bag też nie ma :/

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 maja 2017, 22:58

Nie te silniki, masz PM wiec nie powinieneś mieć tych wtyczek. A tym bardziej 3 bo to występowało tylko przy bogatych wersjach. Oddzielano Silnik ECU od reszty czyli osobna wtyka do ECU i osobna do airbag czy ABS. Tak było też w pasatach B3

Standardowo dla PM linie do błyskania były w przekaźniku pompy. Ewentualnie ostatni wypust B3 z 91r. ale to i tak tylko czarna i biała wtyczka max. Tak czy siak błyskanie kodów jest po lini K ze sterownika ECU.

Awatar użytkownika
lukasz12510
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 12 kwie 2011, 17:49

Post autor: lukasz12510 » 20 maja 2017, 19:27

Panowie, już jedno z ostatnich pytań
Do kabiny samochodu lecą dwa przewody z czynnikiem chłodniczym.
Jeden gruby od osuszacza poprowadziłem nad drążkiem kierowniczym.
Natomiast drugi jest cienki i składa się z 2 elementów połączonych częścią gumową i nie mam pojęcia jak go poprowadzić do chłodnicy.... nie pasuje :(
Proszę o podpowiedź czy on idzie jakoś po podłużnicy? Nad drążkiem czy pod drążkiem kierowniczym?

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 20 maja 2017, 21:08

U mnie pod drążkiem. Wspornik tego przewodu jest przykręcony tą śrubą co przekładnia. Później skręca sobie na podłużnicę i tam też jest mocowanie. Ale ja mam NG i możliwe że jakaś różnica będzie, bo w 4 cyl ten przewód chyba jest prosty i idzie pod tym grubym.

Awatar użytkownika
lukasz12510
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 12 kwie 2011, 17:49

Post autor: lukasz12510 » 21 maja 2017, 22:52

Dziękuję ;)
Uff jakoś udało mi się wszystko poskładać, jutro jadę sprawdzić szczelność układu. Mam nadzieję że wszystko będzie ok.
Pozostała mi jeszcze kwestia przekodowania klimatronika z V6 na R4.
Wyczytałem że muszę wpisać kod 00043 tylko nie wiem gdzie i jak??

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 maja 2017, 08:39

lukasz12510 pisze:Wyczytałem że muszę wpisać kod 00043 tylko nie wiem gdzie i jak??
Jak się połączysz vagcomem/vcdsem albo czyms podobnym to wchodzisz w klimę (08 Auto HVAC) bierzesz "coding - 07" i tam wpisujesz: http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/7 ... roller.png

Awatar użytkownika
lukasz12510
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 12 kwie 2011, 17:49

Post autor: lukasz12510 » 22 maja 2017, 22:26

Udało się dziękuje chłopaki okok Jak podłączyłem się kompem u gościa od klimatyzacji to udało mi się to zmienić :-)
Wszystko działa ;) Tylko zastanawiam się jeszcze czy kompresor powinien pracować ciągle?
Jak sam nie wyłączę klimatyzacji gwiazdką to kompresor cały czas pracuję...
Na dworze jest 25 stopni w środku ustawiam 27 stopni, AUTO a kompresor nadal pracuje...
Trochę bez sensu. Też tak macie?

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 22 maja 2017, 22:37

Z tego co wiem to ciągle. Chyba że któryś presostat odłączy.

Awatar użytkownika
teeree
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 231
Rejestracja: 16 cze 2007, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: teeree » 03 maja 2018, 08:23

Cześć, potrZebuje dobrej rady, dotyczącej przerobienia klimatyzacji manulanej na klimatronik

Pacjent cabrio 2.8v6 klima manualna, skrzynia automat

Dawca avant 2.6v6 klimatronic, skrzynia manual

W zwiazku z powyższym, mam kilka pytań:

1.czy oby napewno w komorze silnika nic nie zmieniam? Nie dodaje? Nie przerabiam?

2.gdzie umieścić cZujnik zamontowany w avancie w lampce z podsufitki?

3. w cabrio nie mam czujnika na dole przed chłodnica i wyswietlacza temperatury zewnetrznej tylko wyświetlacz zmiany biegow. Czy ten czujnik musze zamontwac? Czy klima bierze z niego temperature, czy zastepuje go cZujnik pod filtrem kabinowym?

Inne porady mile widziane.

Z montazem Pojechał bym do szanownego klubowicza Jugo, ale auto mam porozkladane, nie jezdne, podróż tylko na lawecie, stad też pomysł zeby samemu to ogarnąć.
Dziekuje

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 maja 2018, 10:07

1- muszisz dodać to co w punkcie 3. czyli dorobić instalację do g17 lub wymienić z dawcy który ma. bardzo ważny czujnik dla klimatronika.
2-na to nie odpowie ale to ważny czujnik inaczej klimatronik stanie sie mniej komfortowy a zmiana miejsca też wpłynie na komfort

3 - odp 1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl