[ 2.0 ABK ] Nierówno pracuje
[ 2.0 ABK ] Nierówno pracuje
Witam Panowie mam taki problem otóż dziś jechałem sobie do energylandi moim autkiem jakieś 200 km w dwie strony problem mój zaczoł sie w drodze powrotnej jakies 30km od domu. Cała droge jechało sie super lecz nie ukrywam cały czas prędkość oscylowała w granicach 160-180km/h wówczas jak już wspomniałem jakieś 30 km od domu poczułem że autko strasznie straciło na mocy zwalniając pod górki ze 170 km/ nawet na 120 mimo iż pedał gazu był w podłodze lecz nie chodzi tutaj tylko o samą moc gdyż jeżeli stane sobie na jałowym biegu w miejscu autko trzyma obroty jak zawsze 900rpm lecz czuć już ze nierowno pracuje natomiast gdy dodaje gazdu to w przedziale od 1000 do 2000 rpm caly czas utrzymuje sie szarpanie silnika tak jakby chciał a nie może nie wiem jak to opisywać dopiero gdy obroty przekroczą 2 tys obrotów przestaje go blokować i nie czuć już tego szarpanie czy inaczej mowiac nie rownej pracy silnika . Cały czas autko jeździło bez problemu jutro muszę jechać na komunie a tutaj taki zon.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez adimuX, łącznie zmieniany 1 raz.
- audi80b420e
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 16 lis 2013, 18:02
tak na benzynie i na gazie. Wymieniłem dziś świece ponieważ okazało sie że świeca na pierwszym cylindrze miała dość spory nagar i upaloną elektrode poprawiły sie osiągi lecz dalej telepie buda na postoju i przy dodawaniu gazu do 2 tys obrotów niestety rownież okazało sie ze wlasnie na pierwszym cylindrze jest tylko 7 barów kompresji 2 miał 11.5 3 miał 11.7 i czwarty też ok 11.5 i teraz pytanko czy może ta rożnica miedzy pierwszym cylindrem a kolejnymi powodować takie zachowanie pojazdu??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 25 paź 2016, 14:05
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
przyczyn moze byc duzo nawet taka e po planowaniu zostala dobrana zla grubosc uszcelki nie zostlo doliczone ile zostalo zebrane z glowicy bynajmniej mi tak intuicja podpowiada ale niech sie inni tez wypowiedza;)sylwester1234 pisze:witam mam takie pytanie odnośnie uszczelki pod głowicą jakieś pół roku temu miałem robiony remont silnika wraz z planowanie głowicy i wymiana uszczelniaczy itp po pól roku wydmuchało mi uszczelke głowicy czy może być to wina przez instalacje gazową w której prawdopodobnie padają wtryski ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 25 paź 2016, 14:05
pewnie pierscionki już się z Tobą pozegnały na pierwszym cylindrze. Prawdopodobnie róznica cisnień generują trzęsienie. Pewnie te trzęsienie podobne jest do pracy ,,zalanego" silnika na gaźniku?,,tak na benzynie i na gazie. Wymieniłem dziś świece ponieważ okazało sie że świeca na pierwszym cylindrze miała dość spory nagar i upaloną elektrode poprawiły sie osiągi lecz dalej telepie buda na postoju i przy dodawaniu gazu do 2 tys obrotów niestety rownież okazało sie ze wlasnie na pierwszym cylindrze jest tylko 7 barów kompresji 2 miał 11.5 3 miał 11.7 i czwarty też ok 11.5 i teraz pytanko czy może ta rożnica miedzy pierwszym cylindrem a kolejnymi powodować takie zachowanie pojazdu??,,
witam mam takie pytanie odnośnie uszczelki pod głowicą jakieś pół roku temu miałem robiony remont silnika wraz z planowanie głowicy i wymiana uszczelniaczy itp po pól roku wydmuchało mi uszczelke głowicy czy może być to wina przez instalacje gazową w której prawdopodobnie padają wtryski ?
Może krzywy blok? tuleje nierówne?