Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.0 ABK ] Nierówno pracuje

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
adimuX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 09 sie 2009, 15:44

[ 2.0 ABK ] Nierówno pracuje

Post autor: adimuX » 20 maja 2017, 21:52

Witam Panowie mam taki problem otóż dziś jechałem sobie do energylandi moim autkiem jakieś 200 km w dwie strony problem mój zaczoł sie w drodze powrotnej jakies 30km od domu. Cała droge jechało sie super lecz nie ukrywam cały czas prędkość oscylowała w granicach 160-180km/h wówczas jak już wspomniałem jakieś 30 km od domu poczułem że autko strasznie straciło na mocy zwalniając pod górki ze 170 km/ nawet na 120 mimo iż pedał gazu był w podłodze lecz nie chodzi tutaj tylko o samą moc gdyż jeżeli stane sobie na jałowym biegu w miejscu autko trzyma obroty jak zawsze 900rpm lecz czuć już ze nierowno pracuje natomiast gdy dodaje gazdu to w przedziale od 1000 do 2000 rpm caly czas utrzymuje sie szarpanie silnika tak jakby chciał a nie może nie wiem jak to opisywać dopiero gdy obroty przekroczą 2 tys obrotów przestaje go blokować i nie czuć już tego szarpanie czy inaczej mowiac nie rownej pracy silnika . Cały czas autko jeździło bez problemu jutro muszę jechać na komunie a tutaj taki zon.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez adimuX, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
audi80b420e
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 16 lis 2013, 18:02

Post autor: audi80b420e » 21 maja 2017, 18:07

Objawy na benzynie i na gazie występują?

adimuX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 09 sie 2009, 15:44

Post autor: adimuX » 22 maja 2017, 19:22

tak na benzynie i na gazie. Wymieniłem dziś świece ponieważ okazało sie że świeca na pierwszym cylindrze miała dość spory nagar i upaloną elektrode poprawiły sie osiągi lecz dalej telepie buda na postoju i przy dodawaniu gazu do 2 tys obrotów niestety rownież okazało sie ze wlasnie na pierwszym cylindrze jest tylko 7 barów kompresji 2 miał 11.5 3 miał 11.7 i czwarty też ok 11.5 i teraz pytanko czy może ta rożnica miedzy pierwszym cylindrem a kolejnymi powodować takie zachowanie pojazdu??

sylwester1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 25 paź 2016, 14:05

Post autor: sylwester1234 » 25 maja 2017, 10:46

witam mam takie pytanie odnośnie uszczelki pod głowicą jakieś pół roku temu miałem robiony remont silnika wraz z planowanie głowicy i wymiana uszczelniaczy itp po pól roku wydmuchało mi uszczelke głowicy czy może być to wina przez instalacje gazową w której prawdopodobnie padają wtryski ?

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 25 maja 2017, 13:02

sylwester1234 pisze:witam mam takie pytanie odnośnie uszczelki pod głowicą jakieś pół roku temu miałem robiony remont silnika wraz z planowanie głowicy i wymiana uszczelniaczy itp po pól roku wydmuchało mi uszczelke głowicy czy może być to wina przez instalacje gazową w której prawdopodobnie padają wtryski ?
przyczyn moze byc duzo nawet taka e po planowaniu zostala dobrana zla grubosc uszcelki nie zostlo doliczone ile zostalo zebrane z glowicy bynajmniej mi tak intuicja podpowiada ale niech sie inni tez wypowiedza;)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 maja 2017, 14:12

Jeśli któryś wtrysk podaje mniej to może to doprowadzić do zbyt dużej temperatury na cylindrze. Ale w przypadku niewysilonego silnika jak ABK to chyba trzeba by było jeździć długie kilometry na autostradzie z gazem w podłodze aby uszczelka albo tłok, zawory uległy wypaleniu.

sylwester1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 25 paź 2016, 14:05

Post autor: sylwester1234 » 25 maja 2017, 16:32

A to takie coś dzięki wielkie głowice planował gość który się na tym zna bo bardzo dużo osób do niego daje i nikt nie miał takiego problemu płyn chłodniczy poszedł w olej uszczelka rozwaliło na dwóch tłokach dodam jeszcze że audi jeżdżę spokojnie więc żadne katowanie nie wchodzi w gre

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 maja 2017, 20:26

Bardziej bym obstawiał jakąś kiepską uszczelkę lub źle dokręconą czyli błąd mechanika. A na pewno nie wina lpg(wtryskiwaczy).

Awatar użytkownika
Mareczeq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 27 maja 2017, 10:42

Post autor: Mareczeq » 27 maja 2017, 12:20

,,tak na benzynie i na gazie. Wymieniłem dziś świece ponieważ okazało sie że świeca na pierwszym cylindrze miała dość spory nagar i upaloną elektrode poprawiły sie osiągi lecz dalej telepie buda na postoju i przy dodawaniu gazu do 2 tys obrotów niestety rownież okazało sie ze wlasnie na pierwszym cylindrze jest tylko 7 barów kompresji 2 miał 11.5 3 miał 11.7 i czwarty też ok 11.5 i teraz pytanko czy może ta rożnica miedzy pierwszym cylindrem a kolejnymi powodować takie zachowanie pojazdu??,,
pewnie pierscionki już się z Tobą pozegnały na pierwszym cylindrze. Prawdopodobnie róznica cisnień generują trzęsienie. Pewnie te trzęsienie podobne jest do pracy ,,zalanego" silnika na gaźniku?


witam mam takie pytanie odnośnie uszczelki pod głowicą jakieś pół roku temu miałem robiony remont silnika wraz z planowanie głowicy i wymiana uszczelniaczy itp po pól roku wydmuchało mi uszczelke głowicy czy może być to wina przez instalacje gazową w której prawdopodobnie padają wtryski ?

Może krzywy blok? tuleje nierówne?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl