Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Woju27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2017, 23:41
Lokalizacja: ETM

[B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem.

Post autor: Woju27 » 10 cze 2017, 14:33

Witam
Nie dawno kupiłem swoją audiczke(1993r) zauważyłem że po dłuższym postoju około 8 godzin przy niższej temperaturze( nie w tych upałach) lub po nocy, silnik odpala tak jakby na 3 cylindrach albo dławił się ale po sekundzie pracuje normalnie. Może to być spowodowane brakiem rury która wychodzi z obudowy filtra powietrza do kolektora wydechowego, gdzieś by łapał lewe powietrze? Pytam bo chce zrobić to aby w zimę nie było problemów.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 cze 2017, 14:38

Masz problem z WN a jak masz lpg to tej rury nie może byc.

Woju27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2017, 23:41
Lokalizacja: ETM

Post autor: Woju27 » 10 cze 2017, 14:49

Wn czyli bo nie wiem :-)
Gaz mam

Awatar użytkownika
petel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:57
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Kielce

Post autor: petel » 10 cze 2017, 15:57

o kable zapłonowe chyba chodzi

Awatar użytkownika
Mareczeq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 27 maja 2017, 10:42

Post autor: Mareczeq » 10 cze 2017, 16:24

Tak. WN to kable wysokiego napięcia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 cze 2017, 16:33

Oj gdyby chodziło o kabe to bym napisał że kable ale chodzi o cały układ WN czyli wszystko co z nim związane swiece,kable,kopułka ,palec. A być może i cewka.

Woju27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2017, 23:41
Lokalizacja: ETM

Post autor: Woju27 » 10 cze 2017, 17:00

Wymieniłem świece i przewody na nowe kopulki palca i cewki nie ruszyłem, jak sprawdzić cewke?
Jeszcze na wolnych obrotach co kilka sekund słychać momentalny spadek obrotów, cewka do wymiany? W czasie normalnej jazdy jest Wporzadku.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 cze 2017, 20:31

Powinieneś wtedy do kompletu wymienić palec i kopułkę , popsikaj woda podczas działania cewke i aparat zapłonowy jak zgaśnie czy będzie gubić iskrę to przyczynę bedziesz znał , chyba ze nowe kable wadliwe.

Woju27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2017, 23:41
Lokalizacja: ETM

Post autor: Woju27 » 11 cze 2017, 13:43

Jarewa pisze:Powinieneś wtedy do kompletu wymienić palec i kopułkę , popsikaj woda podczas działania cewke i aparat zapłonowy jak zgaśnie czy będzie gubić iskrę to przyczynę bedziesz znał , chyba ze nowe kable wadliwe.
Jutro tak zrobię i zobaczymy

[ Dodano: 2017-06-11, 13:43 ]
Spryskałem wodą cewke przewody i kopulke, i w działaniu silnika nic się nie zmieniło, czyli palec do wymiany? Jak wygląda zużyty palec, jest starty lub okopcony?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl