Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Woju27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2017, 23:41
Lokalizacja: ETM

[B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem.

Post autor: Woju27 » 10 cze 2017, 14:33

Witam
Nie dawno kupiłem swoją audiczke(1993r) zauważyłem że po dłuższym postoju około 8 godzin przy niższej temperaturze( nie w tych upałach) lub po nocy, silnik odpala tak jakby na 3 cylindrach albo dławił się ale po sekundzie pracuje normalnie. Może to być spowodowane brakiem rury która wychodzi z obudowy filtra powietrza do kolektora wydechowego, gdzieś by łapał lewe powietrze? Pytam bo chce zrobić to aby w zimę nie było problemów.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 cze 2017, 14:38

Masz problem z WN a jak masz lpg to tej rury nie może byc.

Woju27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2017, 23:41
Lokalizacja: ETM

Post autor: Woju27 » 10 cze 2017, 14:49

Wn czyli bo nie wiem :-)
Gaz mam

Awatar użytkownika
petel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:57
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Kielce

Post autor: petel » 10 cze 2017, 15:57

o kable zapłonowe chyba chodzi

Awatar użytkownika
Mareczeq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 27 maja 2017, 10:42

Post autor: Mareczeq » 10 cze 2017, 16:24

Tak. WN to kable wysokiego napięcia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 cze 2017, 16:33

Oj gdyby chodziło o kabe to bym napisał że kable ale chodzi o cały układ WN czyli wszystko co z nim związane swiece,kable,kopułka ,palec. A być może i cewka.

Woju27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2017, 23:41
Lokalizacja: ETM

Post autor: Woju27 » 10 cze 2017, 17:00

Wymieniłem świece i przewody na nowe kopulki palca i cewki nie ruszyłem, jak sprawdzić cewke?
Jeszcze na wolnych obrotach co kilka sekund słychać momentalny spadek obrotów, cewka do wymiany? W czasie normalnej jazdy jest Wporzadku.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 cze 2017, 20:31

Powinieneś wtedy do kompletu wymienić palec i kopułkę , popsikaj woda podczas działania cewke i aparat zapłonowy jak zgaśnie czy będzie gubić iskrę to przyczynę bedziesz znał , chyba ze nowe kable wadliwe.

Woju27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2017, 23:41
Lokalizacja: ETM

Post autor: Woju27 » 11 cze 2017, 13:43

Jarewa pisze:Powinieneś wtedy do kompletu wymienić palec i kopułkę , popsikaj woda podczas działania cewke i aparat zapłonowy jak zgaśnie czy będzie gubić iskrę to przyczynę bedziesz znał , chyba ze nowe kable wadliwe.
Jutro tak zrobię i zobaczymy

[ Dodano: 2017-06-11, 13:43 ]
Spryskałem wodą cewke przewody i kopulke, i w działaniu silnika nic się nie zmieniło, czyli palec do wymiany? Jak wygląda zużyty palec, jest starty lub okopcony?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl