[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Lepiej zaopatrzyć się w klucz.MUNIOR pisze:można go próbować odkręcić płaską 10 tką na "sztorc" ,choć czasem jest tak zakręcony że można go odkręcic tylko młotkiem i przecinakiem
Sam mam taki :
http://allegro.pl/klucz-pompy-wtryskowe ... 66231.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak sie logów nie robi ,bo nic sensownego nie będzie widać .Robisz na 3 lub 4 tym biegu ,jadąc delikatnie odpalasz blok 004 ,zapisywanie logu , następnie dajesz gaz w podlogę i tak ciągniesz do 3,5 -4 tys ,najbezpieczniej robić we dwóch .Pózniej te zapisane logi wrzucasz tu http://vaglog.pl/ i podajesz link na forum żeby można było zerknąć i ocenić .Ale radze z tym poczekac na bardziej sprzyjające warunki ,bo teraz na drogach lodowisko .Prawidłowe logi bloku 004 z tym sterownikiem ,zrobione vagiem wygladają np.tak http://vaglog.pl/log_275387.html zwróc uwagę jak pokrywają się wartosci żądane ATDC z rzeczywistymi BTDC ...przy ok.3,9 tys obr ,widac że i tu dynamiczny kąt zaczyna niedomagać i widac że wypełnienie zaworka n108 rosnie do 94,5 % co znaczy że ecu próbuje podciagnać kąt do żądanej wartosci ,ale zapewne z powodu zbyt niskiego dla tych obrotów cisnienia wewnętrznego pompy ,n108 nie jest w stanie tego wykonać . Wszystko to zaczyna się dziać powyżej 3,8 tys obr ,wiec ktoś kto jezdzi normalnie ,nawet tego małego niedomagania nie zauważy ,bo do 3,8 tys obr.wartosci pokrywają sie prawie idealniematii1992 pisze:Przed chwilką zrobilem mały pomiar, i te wartosci wariują jak i mi sie podoba. Np jechalem na 3 z obrotami licznikowymi 2 tys, na kompie bylo ok 1600, no i jadąc tak ciagle wartosc wyliczona byla na poziomie -2.10 TDC, a rzeczywista stala w tym momecie na -1.09 TDC.
[B4 1.9 1Z] Przekładka z osprzętu Boscha na Pierburg 1.9 1z
Panowie mogę kupić taki komplet na przekładkę z Boscha na Pierburg za 300zł, będzie to wsio pasować? Komputer 028 906 021 AP
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
przekładka wiązki bosch pierburg problem
Witam, postanowiłem zrobić przekładkę, wybrałem opcję przełożenia całości, mimo że nie przystąpiłem do prób odpalania samochodu, napotkałem na pewne problemy. w miejscu filtra powietrz a dokładnie pod nim biegnie wtyczka czerwona okrągła 2 pinowa przewody prowadzą gdzieś pod silnik z racji tego że mało miejsca i ciemno już było na sprawdziłem dokładnie w które miejce, problem polega na tym że w nowej wiązce od pierburga wtyczka ta ma 3 piny i nie wiem co zrobić proszę o pomoc, oraz w wężu prowadzącym do ic znajduje się czujnik a w wiązce od pierburga wyprowadzone są dwie wtyczki, więc jedna jest nie podłączona, co z tym zrobić ?? Z góry dziękuje.
[ Dodano: 2017-04-05, 14:29 ]
Dodam że już wiem gdzie ma iść ten drugi przewód który jest nie podłączony przy turbie - do n75, gamoń ze mnie u mnie n75 jest w całkiem innym miejscu więc dlatego sie zastanawiałem. Co do tej czerwonej wtyczki to z tego co mi sie wydaje biegnie do alternwtora wcześniej ktoś pisał ze to jest właśnie inne bo te z Boscha nie mają wprowadzonego jakiegoś czujnika. Można to ominąć ?
Podłączyć tylko np. Dwa przewody z trzech ? Z tej wtyczki od pierburga.
Czy wyprowadzić jakiś dodatkowy kabel od alternatora. Bo wydaje mi się ze jest tam jakiś wolny pin Ale nie jestem pewien. Proszę o pomoc.
[ Dodano: 2017-04-05, 14:29 ]
Dodam że już wiem gdzie ma iść ten drugi przewód który jest nie podłączony przy turbie - do n75, gamoń ze mnie u mnie n75 jest w całkiem innym miejscu więc dlatego sie zastanawiałem. Co do tej czerwonej wtyczki to z tego co mi sie wydaje biegnie do alternwtora wcześniej ktoś pisał ze to jest właśnie inne bo te z Boscha nie mają wprowadzonego jakiegoś czujnika. Można to ominąć ?
Podłączyć tylko np. Dwa przewody z trzech ? Z tej wtyczki od pierburga.
Czy wyprowadzić jakiś dodatkowy kabel od alternatora. Bo wydaje mi się ze jest tam jakiś wolny pin Ale nie jestem pewien. Proszę o pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
Czytaj temat, miałem to samo trzeba zamienić piny w kostce od pompy, ja szukałem po schemacie z programu tolerance data i sprawdzając pin po pine przejścia do kompa, jak to powiedział Munior że jest tam pułapka, też mam wiązke gdzie w aucie była klima i tempomat. Czytaj od początku a trafisz na moje posty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 kwie 2017, 15:34