A no właśnie tak też spojrzałem, słychać też świsty - zapewne z ów nieszczelności. No nic będziemy szukać. Dzięki Panie Mariuszu.MUNIOR pisze:Niedoładowanie i zbyt wysokie wskazania z przepływki ...gdzieś musi byc nieszczelnosć w dolocieGanimadeus pisze:Coś się rzuca w oczy?
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
znowu prosba o analize logow
http://vaglog.pl/log-011_003_39166.html
http://vaglog.pl/log-011_003_39166.html
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
witam prosze o analize logow bpo auto troche oslablo miesiac temu wymienillem turbo po regeneracji samochod ciagna dobrze az do teraz
http://vaglog.pl/log-011_003_n6I56F.html
http://vaglog.pl/log-011_003_n6I56F.html
Ok dzięki za odpowiedz☺
[ Dodano: 2017-06-24, 22:31 ]
witam prosze o analize logow samochod ma moc ale troche mi sie zdaje ze slaba. wymieniałem dzisiaj turbine na po regeneracji i nie wiem czy sztanga czy cos innego tez jest dobrze ustawiona z góry dziękuje za odpowiedz o to logi
http://vaglog.pl/log-003_011_008_BKnzQ8.html
[ Dodano: 2017-06-24, 22:31 ]
witam prosze o analize logow samochod ma moc ale troche mi sie zdaje ze slaba. wymieniałem dzisiaj turbine na po regeneracji i nie wiem czy sztanga czy cos innego tez jest dobrze ustawiona z góry dziękuje za odpowiedz o to logi
http://vaglog.pl/log-003_011_008_BKnzQ8.html
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
Jak na moje to Ci troszkę przeładowuje - sztange wydłużyć o 1 obrót. ECU nie może zbić ciśnienia do 0,8 trzyma cały czas 1bar choć n75 wysterowany na maxa , Ale niech się spece wypowiedzą No i przepływka coś szwankuje. Bo jak na moje powinno trzymać cały czas 847 - zrób logi pojedyńczo wtedy próbkowanie powinno być lepsze niż co 1,5s .
Jakie macie wskazania temperatury na zimnym silniku z czujnika niebieskiego? Kupiłem nowy czujnik i się troche zdziwiĺem bo w vagu pokazal dzisiaj 200 co odpowiada 0 st C, a było kilkanaście. Z drugiej strony świece nie grzały, więc ja juz nic nie rozumiem
Dodam jeszcze, ze sprawdzalem na przekreconym zaplonie. Nie odpalalem, bo nie było płynu, ale to chyba nie ma znaczenia.
Dodam jeszcze, ze sprawdzalem na przekreconym zaplonie. Nie odpalalem, bo nie było płynu, ale to chyba nie ma znaczenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Możesz wytłumaczyć dlaczego? Nie znam się, ale myślałem że jest to obojętne czy powietrze czy płyn. Z tego co pamiętam z budowy takiego czujnika to zmienia się pod wpływem temp. rezystancja takich małych krążków wewnatrz czujnika które przylegają do metalowej obudowy (tej ktora ma kontakt z plynem). Dzisiaj wieczorem zaleje płyn to napisze co i jak. Moźe cos w tym jest bo mierząc w szklance z ciepła wodą wskazania były wiarygodne.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Niestety, ale to bez znaczenia. Samochód juz zalany płynem, na zewnątrz okolo 20 st C.a na czujniku 195 czyli niewiele powyżej zera. Natomiast świece nie grzeją. Sugeruje, ze rozpiska z przeliczaniem tych jednostek z vaga na temp. jest jednak zła. U mnie jest ona na 85 str tego tematu. Niemniej wskazania w vag na rozgrzanym silniku poniżej 70, wiec pokrywałoby się to z tym co tam napisano. Może ktoś to potwierdzić/napisać swoje odczyty z tego czujnika przy obecnie panujacych temperaturach?