Żarówki masz wkładane i przekręcane zmień od razu na ledy
http://allegro.pl/zarowka-led-r5-mini-b ... 47379.html
przeczyść styki na śrubkach z tyłu w liczniku za wskaźnikiem jak nie pomoże to bym sprawdził pływak wyciąg go przesuń do ful i czy sie podniesie bo może w nim być przyczyna Jak nie to drugi licznik na podmiankę do sprawdzenia
[80 B4 1Z 1.9TDI] Problem ze wskazaniem poziomu paliwa !
witam ponownie, wczoraj zrobiłem tak jak opisałes i niestety zadnych zmian przeczysciłem wszystko tak jak byc powinno ale doszedłem do tego ze licznik chyba był rozbierany,na płytce od strony wskaźnika temp. na dwóch śrubkach a właściwie pod nimi były podkładki natomiast od strony wskaźnika paliwa nie było ani jednej, a do tego wszystkie śrubki które są do okoła obudowy były spiłowane na płaski śrubokret a normalnie powinien byc torks(mała gwiazdka) zostaje chyba zamiana licznika lub sprawdzenie pływaka. Chyba ze macie jakis pomysł?
Hejka. Mam problem z pływakiem - ale to nie takie istotne ile, kiedy i jak mi wskazuje. Chodzi mi o to, czy spotkał się ktoś z zastąpieniem pływaka z A80 1Z (z racji tego, iż nie ma zamienników i nowych oryginałów) na pływak z A4 i jego dostosowaniem do A80? Oczywiście wiem, iż sama wymiana pływaka na pływak z A4 nic nie da, trzeba to jeszcze jakoś elektronicznie porzeźbić. Spotkaliście się z czymś takim? Jest to w ogóle praktykowane? Nie chodzi mi o samo szybsze wstawanie poziomu paliwa, tylko o to by obejść brak części nowej do A80 na rynku. Pytam o to, gdyż szlag mnie trafia, jak nie płytka wytarta, to blaszki nie dociskają płytki, są powyginane i haczą a nie chodzą płynnie, jeśli jest pływak na aledrogo, to zaś króćce uwalone itd.