Post
autor: spamki » 13 lip 2017, 15:42
Hejka. Mam problem z pływakiem - ale to nie takie istotne ile, kiedy i jak mi wskazuje. Chodzi mi o to, czy spotkał się ktoś z zastąpieniem pływaka z A80 1Z (z racji tego, iż nie ma zamienników i nowych oryginałów) na pływak z A4 i jego dostosowaniem do A80? Oczywiście wiem, iż sama wymiana pływaka na pływak z A4 nic nie da, trzeba to jeszcze jakoś elektronicznie porzeźbić. Spotkaliście się z czymś takim? Jest to w ogóle praktykowane? Nie chodzi mi o samo szybsze wstawanie poziomu paliwa, tylko o to by obejść brak części nowej do A80 na rynku. Pytam o to, gdyż szlag mnie trafia, jak nie płytka wytarta, to blaszki nie dociskają płytki, są powyginane i haczą a nie chodzą płynnie, jeśli jest pływak na aledrogo, to zaś króćce uwalone itd.