Witam wszystkich.
Przymierzam się poważnie do remontu swojej Coupe, która 3 lata temu dostała strzała w tył i powoli zaczyna gnić...
Udało mi się kupić kompletną budę od Coupe z 95r z przebiegiem 112 tys mil. (tak, jest to anglik).
Na początku byl plan, aby przeszczepić cały tył, ale z uwagi na to, że buda jest w idealnym stanie i kupiłem ją z drzwiami, klapą itp (bez zderzaków), to pomyślałem o przekładce (moja coupeta ma 350 tys przbiegu i niestety to zmęczenie już widac na karoserii...).
Silniki w obu samochodach są podobne - ABC w angliku i AAH u mnie.
U mnie Quattro, tam bez. No i oczywiście kierownice po przeciwnych stronach, ale z przespawaniem grodzi się liczę
Teraz pytanie - jakie są różnice w budowie - czy jest to opłacalne i w ogóle wykonalne...
Co się różni? Zbiornik? Podłoga bagażnika? kielichy z tyłu??
Dodam, że samochód zostaje ze mną do śmierci (prędzej mojej niż jego)
[CQ AAH] Zmiany w konstrukcji pomiedzy Quattro a ośką
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
[CQ AAH] Zmiany w konstrukcji pomiedzy Quattro a ośką
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE
Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07
Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga