[b4, b3] montaż jednego/dwuch silników na chłodnicy - kiedy
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
[b4, b3] montaż jednego/dwuch silników na chłodnicy - kiedy
Panowie czy ktoś wie ale ma pewnie info jaka był zasada stosowania dwóch elektrycznych wiatraków na chłodnicy a kiedy stosowano jeden który paskiem napędzał drugi wiatrak. Mi zawsze się wydawało że dwubiegowe wentylatory były przy klimie a tak był jeden, mam rację czy nie?
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 22:33 przez Pieterb, łącznie zmieniany 2 razy.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Z tego co kojarzę to czy przy klimie czy bez w B4 i mocniejszych silnikach B3 były dwa biegi. Nawet te elektryczne z paskiem na drugi wentylator mają dwa biegi tylko że opornica jest wbudowana w silnik wentylatora (wentylator ma 3 wyjścia: masa I bieg i II bieg). W ABK na pewno tak było bo tam jest ten wolniejszy bieg potrzebny do przewietrzania komory silnika.
B3 ze słabszymi silnikami (1.6-1.8) był jeden bieg i jeden wiatrak.
Jeszcze spojrzę w schematy jak dokładnie z tym jest.
[ Dodano: 2017-07-13, 21:45 ]
Poprawka w ABT i ABM też jest jeden bieg.
B3 ze słabszymi silnikami (1.6-1.8) był jeden bieg i jeden wiatrak.
Jeszcze spojrzę w schematy jak dokładnie z tym jest.
[ Dodano: 2017-07-13, 21:45 ]
Poprawka w ABT i ABM też jest jeden bieg.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8384
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Przy klimie to tylko dwa osobne elektryczne inaczej nie stosowali bo wymiary się nie zgadzały chłodnicy i obudowy.
W twoim pytaniu głównie chodzi ci o zwykły silnik jeden 2 biegowy z wiatrakiem napędzany paskiem drugi wiatrak i jeden wiatrak 2 biegowy - to stosowali zależne od wyposażenia i od kraju zbytu. Z hakiem stosowali właśnie z tym paskiem ale też i na ciepłe kraje jak i ten 2 biegowy.
Maćku nie wszystkie ABK miały wietrzenie silnika.
A i automatyczna skrzynia dwa osobne jak w klimie.
W twoim pytaniu głównie chodzi ci o zwykły silnik jeden 2 biegowy z wiatrakiem napędzany paskiem drugi wiatrak i jeden wiatrak 2 biegowy - to stosowali zależne od wyposażenia i od kraju zbytu. Z hakiem stosowali właśnie z tym paskiem ale też i na ciepłe kraje jak i ten 2 biegowy.
Maćku nie wszystkie ABK miały wietrzenie silnika.
A i automatyczna skrzynia dwa osobne jak w klimie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga