Co ostatnio robiłeś przy aucie...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jako, że wczoraj podczas wycieczki auto miało za wysoką temperaturę ~94st podczas spokojnej jazdy musiałem mu pomóc nagrzewnicą... przez co 850 km zrobiłem przy otwartych oknach.. . Postanowiłem dziś zrobić porządek z układem chłodzenia zatem co nastąpiło:
Wymiana termostatu
Płukanie układu obfitym strumieniem wody. Wody było tyle, że wywalało przez zakręcony korek zbiorniczka
Poskładanie wszyskiego do kupy
Zalanie układu płynem G12
Rozgrzanie oraz odpowietrzenie układu do włączenia wentylatorów na desce i VAGu 100st.
A oto sprzęt do płukania
MORO Colibri do udrażniania kanalizacji notabenę
Efekt końcowy? Jak narazie wskazówka oraz VAG nie przekraczają 90st 8-) Zobaczymy jak długo hhe
Teraz czas na nowy rozrząd...
Zaproponujecie jakies konkretne części? Oczywiście sam też poszukam. Wiem, że pasek ct945 hehehe. Z góry dziękuję.
ps.
krzysiek_84 Zaciski sliczne
Wymiana termostatu
Płukanie układu obfitym strumieniem wody. Wody było tyle, że wywalało przez zakręcony korek zbiorniczka
Poskładanie wszyskiego do kupy
Zalanie układu płynem G12
Rozgrzanie oraz odpowietrzenie układu do włączenia wentylatorów na desce i VAGu 100st.
A oto sprzęt do płukania
MORO Colibri do udrażniania kanalizacji notabenę
Efekt końcowy? Jak narazie wskazówka oraz VAG nie przekraczają 90st 8-) Zobaczymy jak długo hhe
Teraz czas na nowy rozrząd...
Zaproponujecie jakies konkretne części? Oczywiście sam też poszukam. Wiem, że pasek ct945 hehehe. Z góry dziękuję.
ps.
krzysiek_84 Zaciski sliczne
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
krzysiek 84 ja również dziękuję.
A co do mojego sprzętu to nie było innego wyjścia gdyż garaż , w którym robiłem nie ma wody z sieci. A dostęp do sprzętu mam więc chłopaki z którymi pracuję podjechali za heh. Grunt to płynna regulacja ciśnienia i wydajności najlepiej z polota, bo inaczej dje... 150bar i raz że cos może rozje.. a dwa krzywdę zrobic, a w najlepszym wypadku guza nabic Zresztą lejąc kiedys z węża ogrodowego nigdy nie wywalało wody przez zakręcony korek tak jak w tym wypadku. A jak nie ma ,,WUKA" w wodociągach to zawsze można z hydrantu załatwic. Kwesta dobtze rozegranej rozmowy najlepiej z ekipą a nie biurowcami i odpowiednie przejscie ze złączy kłowych hehhe ale to tak na marginesie. Bo szlauchem to sobie można w nosie podłumac jedynie . Pozdrawim
A co do mojego sprzętu to nie było innego wyjścia gdyż garaż , w którym robiłem nie ma wody z sieci. A dostęp do sprzętu mam więc chłopaki z którymi pracuję podjechali za heh. Grunt to płynna regulacja ciśnienia i wydajności najlepiej z polota, bo inaczej dje... 150bar i raz że cos może rozje.. a dwa krzywdę zrobic, a w najlepszym wypadku guza nabic Zresztą lejąc kiedys z węża ogrodowego nigdy nie wywalało wody przez zakręcony korek tak jak w tym wypadku. A jak nie ma ,,WUKA" w wodociągach to zawsze można z hydrantu załatwic. Kwesta dobtze rozegranej rozmowy najlepiej z ekipą a nie biurowcami i odpowiednie przejscie ze złączy kłowych hehhe ale to tak na marginesie. Bo szlauchem to sobie można w nosie podłumac jedynie . Pozdrawim
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 mar 2015, 19:12
- Lokalizacja: L. W.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 mar 2015, 19:12
- Lokalizacja: L. W.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko