Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Brak przyspieszenia przy 120 km/h

Damain5587
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 14 lip 2017, 23:35

[B4 1.9 1Z] Brak przyspieszenia przy 120 km/h

Post autor: Damain5587 » 15 lip 2017, 00:11

Witam wszystkich od jakiegoś czasu mam problem ze swoją 80- tką.

Rozpędzam auto i do prędkości 120km/h wszystko jest OK przy 120 auto przestaje przyspieszać, gdy zdejmę nogę z pedału gazu i ponownie wcisnę gaz auto znowu zaczyna przyspieszać tak do ok 140km/h po czym sytuacja znowu się powtarza.

Dodam że wyskakuje mi błąd na VAG- COM

00575 - Intake manifold pressure
17-10 control difference-intermittent

jak go usunę to on powróci znowu :(

Wymieniałem już nawet czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ten co jest w wężu co idzie do icka na drugi i nic nie pomogło to samo :(

Na dodatek wykonałem logi dynamiczne grupy 003 i 011. tu są liki:
Grupa 011- http://vaglog.com/log-011_fSJ67.html

Gurpa 003- http://vaglog.com/log-003_ojF1NLa.html
http://vaglog.com/log-003_d1X9r5.html

Czy potraficie mi pomóc moi koledzy ?? proszę o szybką pomoc :)
Co to morzę być za usterka ?? Czy jest winny zawór N75 ??
[/b]

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lip 2017, 01:28

Damain5587, sporo razy poruszane tematy
Damain5587 pisze:Wymieniałem już nawet czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ten co jest w wężu co idzie do icka na drugi i nic nie pomogło to samo
Masz przeładowanie około 0,5 Bar i N75 nie zbija tego


Ten czujnik co wymieniłeś , to jest od temperatury powietrza w dolocie.
Czujnik cisnienia znajduje się w Ecu.

Damain5587
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 14 lip 2017, 23:35

Post autor: Damain5587 » 15 lip 2017, 11:04

Czy da to się jakoś naprawić ?
Można wymienić ten czujnik ? i gdzie znajduję się ECU ??

Czyli jest do wymiany N75 ??

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 15 lip 2017, 11:43

zobacz wężyki podciśnieniowe co idą od zaworu n75 czy nie są popękane a jeśli będą całe to pewnie zaworek n75 do wymiany

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lip 2017, 15:24

Damain5587 pisze: Czyli jest do wymiany N75 ??
Tak , chyba , że masz od kogo pożyczyć na podmianę ,
możesz zrobić bajpas, wtedy auto będzie trochę słabsze , ale nie będzie łapać żadnej odcinki i płynnie będzie jechało


Obrazek


Posprawdzaj przewody podcisnieniowe w jakim masz stanie i podmień N75:

Obrazek

Obrazek

Damain5587
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 14 lip 2017, 23:35

Post autor: Damain5587 » 15 lip 2017, 17:55

Najwyżej wezmę stary co mam i zobaczę.
Bardzo ważne czy w gruszce co wypycha sztangę powinien być olej ?

I pytanko gdzie znajduję się ten cały ECU ??

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lip 2017, 19:00

Damain5587 pisze:Bardzo ważne czy w gruszce co wypycha sztangę powinien być olej ?
Nie wskazane , bo to sterowanie nadciśnieniowe , nie olejowe.
I pytanko gdzie znajduję się ten cały ECU ??
Gdzies od strony pasażera koło dmuchawy nawiewu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 lip 2017, 19:19

Damain5587 pisze: czy w gruszce co wypycha sztangę powinien być olej ?
Zbyt duża ilość oleju w gruszce ,czy w wężykach do n75 ,to 100% przepis na przeładowanie ... nie pomoże nawet nowy n75 .Trzeba wszystko oczyscić z oleju i wszystko powinno zacząć działać prawidłowo

Damian5587
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 mar 2015, 21:34
Lokalizacja: Polsak

Post autor: Damian5587 » 16 lip 2017, 02:38

Wiem tylko tyle że olej był gruszce, bo tam tylko sprawdziłem a nie wiem jak z N75.
To i w N75 również będzie olej, jak był w gruszce ?

A może wymienić na nowy zawór ten co idzie wężykiem od zaworku do gruszki bo to przez niego olej pidało chyba ?.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lip 2017, 10:51

Damian5587 pisze:Wiem tylko tyle że olej był gruszce, bo tam tylko sprawdziłem a nie wiem jak z N75.
To i w N75 również będzie olej, jak był w gruszce ?
A myślisz że którędy ten olej się tam dostał ,jak nie zaworkiem n75 ?
Damian5587 pisze:A może wymienić na nowy zawór ten co idzie wężykiem od zaworku do gruszki bo to przez niego olej pidało chyba ?.
Tam żadnego zaworka prócz n75 nie ma ,a olej w wiekszych lub mniejszych ilosciach zwykle tam bedzie ,tak jak w całym dolocie ,bo dostaje się tam z turbiny ,albo odmą .Oczysć z oleju gruszkę ,ruszajac dzwignią ,a n75 i węzyki przedmuchaj

Damain5587
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 14 lip 2017, 23:35

Post autor: Damain5587 » 16 lip 2017, 12:17

Co to jest za zaworek co jest zaznaczony ??

Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lip 2017, 12:21

Damain5587 pisze:Co to jest za zaworek co jest zaznaczony ??

[url=https://images84.fotosik.pl/698/a3701516997c3950m.jpg]Obrazek[/URL]

N75

Damain5587
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 14 lip 2017, 23:35

Post autor: Damain5587 » 16 lip 2017, 20:05

Dziś zrobiłem bajpsa, ominąłem zaworek N75 i okazało się że samochód nie łapał żadnej odciny, nie tracił przyśpieszenia. Czyli N75 jest zepsuty?.

Był zalany oleją w środku, a jak bym zostawił go na 24h w nitro to by rozpuściło bród i pomogło by coś mu ??

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lip 2017, 20:27

Benzyna ekstrakcyjna wystarczy.
Mozesz go wypłukac i użyć ponownie , zobaczymy czy będzie potrafił utrzymywać ciśnienie w układzie.

Damain5587
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 14 lip 2017, 23:35

Post autor: Damain5587 » 19 lip 2017, 17:37

Założyłem używkę i wszystko działa jak należy :D
A stary w zapasie, jak coś będzie sprawny po czyszczeniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl