To może najlepiej było by zając się tymi dwoma rzeczami a później szukać dalej.PieterB pisze:karoleczko, skoro jeździsz na uszkodzonej sondzie i bez czujnika więc tu raczej nic dziwnego i tak się dziwię że tylko takie problemy są
[B4 2.0 ABK] Problem z uruchomieniem silnika, sonda lamda?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 mar 2017, 16:07
- Lokalizacja: Mińsk Maz.
Odstawiłem samochód do mechanika. Mechanik twierdzi, że te problemy (wpadanie pedału w podłogę na gorącym silniku z PODŁĄCZONYM czujnikiem temp. i nie uruchamianie się silnika w zimę, gdy czujnik jest ODŁĄCZONY oraz sporadyczne dławienie samochodu, gdy uruchamiam silnik, gdy jest rozgrzany) są związane na 99% z przepływomierzem (który nie tak dawno wymieniałem). Czy to możliwe?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
prawdopodobnie jest to możliwe ale żeby to stwierdzić trzeba by go sprawdzić, podłączyć auto pod kompa i dodatkowo sprawdzić kilka innych rzeczy. Ja nie wiem jak ten Twój mechanik to sprawdził że jest to przepływka więc.....na 100% tego nie potwierdzę.karoleczko pisze:Czy to możliwe?
Dopisz jeszcze tylko czy masz gaz a jeśli tak to jaki.
Bo same przepływomierze są raczej doś odporne na zniszczenia mimo tylu lat, jedynie lpg potrafi je załatwić. No czasem mogą się wytrzeć ścieżki w potencjometrze ale to też nie jest jakie częste wbrew pozorom.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 mar 2017, 16:07
- Lokalizacja: Mińsk Maz.
Jest to sekwencja
On chyba po prostu miał takie podejrzenie i obejrzał ten przepływomierz. Chyba wspominał coś właśnie o wytartych ścieżkach. Na razie rozmawiałem z nim tylko przez telefon. Jak kupić dobry przepływomierz? Nie chciałbym, żeby się za pół roku okazało, że trzeba znowu wymieniać na nowy pewnie nie ma szans, prawda?
Pozdrawiam
On chyba po prostu miał takie podejrzenie i obejrzał ten przepływomierz. Chyba wspominał coś właśnie o wytartych ścieżkach. Na razie rozmawiałem z nim tylko przez telefon. Jak kupić dobry przepływomierz? Nie chciałbym, żeby się za pół roku okazało, że trzeba znowu wymieniać na nowy pewnie nie ma szans, prawda?
Pozdrawiam
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
karoleczko, po samych oględzinach to nie bardzo da się stwierdzić czy jest uszkodzony, więc ja bym za w czasu nie wymieniał.
Udał bym się do kogoś na vaga i tam pewnie wsio wyjdzie. Całkiem w pobliżu masz kolegę https://audi80.pl/profiles/695.htm który jest specem od abk.
Udał bym się do kogoś na vaga i tam pewnie wsio wyjdzie. Całkiem w pobliżu masz kolegę https://audi80.pl/profiles/695.htm który jest specem od abk.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 mar 2017, 16:07
- Lokalizacja: Mińsk Maz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
120 to dużo hmm do mnie po 250 przyjeżdżają tylko na ustawienie zapłonu na lpg będzie Cię to ze 60-70 zł kosztować.karoleczko pisze:Dzięki za namiar, ale to aż 120km
A znam przypadki że do naszego speca od disla Moniora jechali ludziska przez pół polski albo i więcej.
no to od tych rzeczy bym zaczął a nie od razu się przepływki czepiał ale zrobisz jak uważasz. W dodatku diagnoza nie polega tylko na odczytaniu błędów bo to jeszcze nie wszystko najważniejsze widać w blokach pomiarowych.karoleczko pisze:Na VAGu jest błąd sondy lamba i czujnika temperatury.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 mar 2017, 16:07
- Lokalizacja: Mińsk Maz.