Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problem z uruchomieniem silnika, sonda lamda?

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 19 lip 2017, 10:46

PieterB pisze:karoleczko, skoro jeździsz na uszkodzonej sondzie i bez czujnika więc tu raczej nic dziwnego i tak się dziwię że tylko takie problemy są
To może najlepiej było by zając się tymi dwoma rzeczami a później szukać dalej.

karoleczko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 mar 2017, 16:07
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: karoleczko » 20 paź 2017, 19:56

Odstawiłem samochód do mechanika. Mechanik twierdzi, że te problemy (wpadanie pedału w podłogę na gorącym silniku z PODŁĄCZONYM czujnikiem temp. i nie uruchamianie się silnika w zimę, gdy czujnik jest ODŁĄCZONY oraz sporadyczne dławienie samochodu, gdy uruchamiam silnik, gdy jest rozgrzany) są związane na 99% z przepływomierzem (który nie tak dawno wymieniałem). Czy to możliwe?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 paź 2017, 20:08

karoleczko pisze:Czy to możliwe?
prawdopodobnie jest to możliwe ale żeby to stwierdzić trzeba by go sprawdzić, podłączyć auto pod kompa i dodatkowo sprawdzić kilka innych rzeczy. Ja nie wiem jak ten Twój mechanik to sprawdził że jest to przepływka więc.....na 100% tego nie potwierdzę.
Dopisz jeszcze tylko czy masz gaz a jeśli tak to jaki.
Bo same przepływomierze są raczej doś odporne na zniszczenia mimo tylu lat, jedynie lpg potrafi je załatwić. No czasem mogą się wytrzeć ścieżki w potencjometrze ale to też nie jest jakie częste wbrew pozorom.
WRC is for boys.
Group B was for men.

saxxor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 10 maja 2017, 19:41

Post autor: saxxor » 21 paź 2017, 20:40

powiedz jaką w ogóle instalacje lpg zakladaleś ? to jest sekwencja czy jakaś zwykla I / II generacji.?

karoleczko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 mar 2017, 16:07
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: karoleczko » 23 paź 2017, 12:03

Jest to sekwencja ;)
On chyba po prostu miał takie podejrzenie i obejrzał ten przepływomierz. Chyba wspominał coś właśnie o wytartych ścieżkach. Na razie rozmawiałem z nim tylko przez telefon. Jak kupić dobry przepływomierz? Nie chciałbym, żeby się za pół roku okazało, że trzeba znowu wymieniać :( na nowy pewnie nie ma szans, prawda?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 paź 2017, 13:14

karoleczko, po samych oględzinach to nie bardzo da się stwierdzić czy jest uszkodzony, więc ja bym za w czasu nie wymieniał.
Udał bym się do kogoś na vaga i tam pewnie wsio wyjdzie. Całkiem w pobliżu masz kolegę https://audi80.pl/profiles/695.htm który jest specem od abk.
WRC is for boys.
Group B was for men.

karoleczko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 mar 2017, 16:07
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: karoleczko » 23 paź 2017, 15:15

Na VAGu jest błąd sondy lamba i czujnika temperatury. Dzięki za namiar, ale to aż 120km :D

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 paź 2017, 16:25

karoleczko pisze:Dzięki za namiar, ale to aż 120km :D
120 to dużo mysli_ hmm do mnie po 250 przyjeżdżają tylko na ustawienie zapłonu ;-) na lpg będzie Cię to ze 60-70 zł kosztować.
A znam przypadki że do naszego speca od disla Moniora jechali ludziska przez pół polski albo i więcej.
karoleczko pisze:Na VAGu jest błąd sondy lamba i czujnika temperatury.
no to od tych rzeczy bym zaczął a nie od razu się przepływki czepiał ale zrobisz jak uważasz. W dodatku diagnoza nie polega tylko na odczytaniu błędów bo to jeszcze nie wszystko najważniejsze widać w blokach pomiarowych.
WRC is for boys.
Group B was for men.

karoleczko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 mar 2017, 16:07
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: karoleczko » 23 paź 2017, 18:51

Przekonałeś mnie ;) Dziękuję Ci bardzo!

adio217
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 sty 2017, 17:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: adio217 » 28 cze 2018, 10:45

Witam czy mozna dowiedzieć czy problem zostal rozwiazany i jaka byla usterka poniewaz borykam sie z podobnym problemem
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga