[B4 2.0 ABK] nierówna praca, diagnostyka vag
dobra to rozebralem deske rozdzielcza ale mam problem z wyciagnieciem elementu ktory jest ponizej na zdjeciu, odczepilem spinki ale cos tam trzyma z tylu, jest do tego przykrecony jakos komputer ale kabel od niego jest na tyle luzny ze mogloby wyjsc spokojnie, co tam jeszcze jest?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/c45dee0f84137000
https://www.fotosik.pl/zdjecie/c45dee0f84137000
no juz zdjałem fakt zapomnialem o klimie, myslalem ze bedzie widac cala wiazke pod deska od komputera ale i tak jest jeszcze schowana pod wykladziną, na ten moment ogarnałem ze przekaznik 30 byl nie w tym wtyku co trzeba, tylko był koło przekaznika 305, a wiec w takim razie obok przekaznika 305 co ma być? bo na ten moment niema tam nic a kable z tego wtyku też idą do komputera
[ Dodano: 2017-07-22, 18:38 ]
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ad2886b5278d0e93
https://www.fotosik.pl/zdjecie/2789d63163ff4a06
tu mamy fote brakujacego przekaznika
[ Dodano: 2017-07-22, 18:43 ]
do tej wtyczki z brakujacym przekaznikiem ida kolory zielono-niebieski ,zielono-czerwony i zielono-jasny niebieski czy jakos tak ten kolor niebieski wyglada
[ Dodano: 2017-07-22, 18:44 ]
a i ładowanie 14.2 a masa na silniku sprawdzałem miernikiem i jest ok
[ Dodano: 2017-07-22, 18:38 ]
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ad2886b5278d0e93
https://www.fotosik.pl/zdjecie/2789d63163ff4a06
tu mamy fote brakujacego przekaznika
[ Dodano: 2017-07-22, 18:43 ]
do tej wtyczki z brakujacym przekaznikiem ida kolory zielono-niebieski ,zielono-czerwony i zielono-jasny niebieski czy jakos tak ten kolor niebieski wyglada
[ Dodano: 2017-07-22, 18:44 ]
a i ładowanie 14.2 a masa na silniku sprawdzałem miernikiem i jest ok
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
matys210, widzę że jesteś w gorącej wodzie kąpany hehe
No nic, chciałem byś na początek samą wtykę prze ecu i przewody przy przekaźniku 30 sprawdził a do tego nie trzeba ściągać deski. W ostateczności gdyby się faktycznie okazało że to przewody gdzieś po drodze uszkodzone to można było puścić drugie przewody od 30 do ecu bez prucia ori wiązki bo to kupa roboty pewnie.
W sumie nie pamiętam do czego ten przekaźnik obok tego 305 jest ale wszystko zależy od wyposażenia.
No nic, chciałem byś na początek samą wtykę prze ecu i przewody przy przekaźniku 30 sprawdził a do tego nie trzeba ściągać deski. W ostateczności gdyby się faktycznie okazało że to przewody gdzieś po drodze uszkodzone to można było puścić drugie przewody od 30 do ecu bez prucia ori wiązki bo to kupa roboty pewnie.
W sumie nie pamiętam do czego ten przekaźnik obok tego 305 jest ale wszystko zależy od wyposażenia.
posprawdzalem dzisiaj masy do Ecu i są dobre (pin 35 i 1 to sa te glowne wedlug schematu)
dodatkowo sprawdzilem polaczenia z ecu do wtryskiwaczy, rozruchu zimnego startu, halla, silnika krokowego, polozenia przepustnicy, temp cieczy, oraz chyba najwazniejsze polaczenia przekaznika 30 z ecu i wszystko jest jak najbardziej dobrze, biorac pod uwage ze jak robilem ostatnie logi to przekaznik 30 nie byl podlaczony wogule to dzisiaj rano zrobie jeszcze logi i wrzuce z podlaczonym przekaznikiem
[ Dodano: 2017-07-24, 18:54 ]
no to mam logi
http://vaglog.pl/log-000_kO2lln.html
http://vaglog.pl/log-001_XHgM5H9.html
http://vaglog.pl/log-002_81e2Y6.html
http://vaglog.pl/log-003_1hsE0U.html
http://vaglog.pl/log-004_bGLiJH.html
http://vaglog.pl/log-005_2PB7WY.html
http://vaglog.pl/log-006_2DOfLd9.html
wydaja sie byc wporzadku a i samochod teraz chodzi idealnie bym powiedział
dodatkowo sprawdzilem polaczenia z ecu do wtryskiwaczy, rozruchu zimnego startu, halla, silnika krokowego, polozenia przepustnicy, temp cieczy, oraz chyba najwazniejsze polaczenia przekaznika 30 z ecu i wszystko jest jak najbardziej dobrze, biorac pod uwage ze jak robilem ostatnie logi to przekaznik 30 nie byl podlaczony wogule to dzisiaj rano zrobie jeszcze logi i wrzuce z podlaczonym przekaznikiem
[ Dodano: 2017-07-24, 18:54 ]
no to mam logi
http://vaglog.pl/log-000_kO2lln.html
http://vaglog.pl/log-001_XHgM5H9.html
http://vaglog.pl/log-002_81e2Y6.html
http://vaglog.pl/log-003_1hsE0U.html
http://vaglog.pl/log-004_bGLiJH.html
http://vaglog.pl/log-005_2PB7WY.html
http://vaglog.pl/log-006_2DOfLd9.html
wydaja sie byc wporzadku a i samochod teraz chodzi idealnie bym powiedział
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
matys210, to już coś teraz napięcie jest stabilne jak trzeba i widać że silnik pracuje znacznie lepiej.
Sprawdź szczelność w dolocie bardzo dokładnie(podciśnienia również) a także sprawdź jeszcze przepływomierz znaczy wtyczkę przy nim dokładnie, pod tą gumą też, bo coś wskazania z niego mi się nie podobają. Ewentualnie jak masz możliwość to podmień od kogoś na próbę, jeśli by się okazało że tam wsio ok.
Sprawdź szczelność w dolocie bardzo dokładnie(podciśnienia również) a także sprawdź jeszcze przepływomierz znaczy wtyczkę przy nim dokładnie, pod tą gumą też, bo coś wskazania z niego mi się nie podobają. Ewentualnie jak masz możliwość to podmień od kogoś na próbę, jeśli by się okazało że tam wsio ok.
maciek889 aha
no powiem tak że przeplywomierz na biegu jałowym ma wartość 0.77-0.8 V czyli z tego co się dowiedziałem tyle ile powinno być, na 2000obr/min jego wartość to 1.35-1.4
PieterB wczoraj posprawdzałem wieczorem wszystkie podcisnienia dokładnie i niema sparciałych wezykow, psikałem woda z plynem czy babelki gdzies nie idą na podcisnieniach i w okolicy no i brak czegokolwiek więc zostaje ten przepływomierz
no powiem tak że przeplywomierz na biegu jałowym ma wartość 0.77-0.8 V czyli z tego co się dowiedziałem tyle ile powinno być, na 2000obr/min jego wartość to 1.35-1.4
PieterB wczoraj posprawdzałem wieczorem wszystkie podcisnienia dokładnie i niema sparciałych wezykow, psikałem woda z plynem czy babelki gdzies nie idą na podcisnieniach i w okolicy no i brak czegokolwiek więc zostaje ten przepływomierz