Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] nierówna praca, diagnostyka vag

matys210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 16 gru 2014, 16:43

Post autor: matys210 » 21 lip 2017, 18:20

Ładowania jeszcze nie ,powiem wieczorkiem ile jest, mam się skupić na kablach pod deską ? Czy te z przepływowki i innych czujników też mają jakieś znaczenie bo w sumie tam sprawdzałem po kilka razy. Samo ECU można wyeliminować że jest cos nie tak z mapami?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 lip 2017, 20:28

matys210, przepływkę i czujniki zostaw na razie w spokoju. Masz niestabilne napięcie na strerowniku, prawdopodobnie gdzieś między 30 a ECU i dopóki tego nie naprawisz resztą nie ma sobie głowy zawracać.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 lip 2017, 21:06

Zobacz czy masa przykręcana do głowicy silnika w okolicy alternatora jest dobrze przykręcona.

matys210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 16 gru 2014, 16:43

Post autor: matys210 » 22 lip 2017, 16:39

dobra to rozebralem deske rozdzielcza ale mam problem z wyciagnieciem elementu ktory jest ponizej na zdjeciu, odczepilem spinki ale cos tam trzyma z tylu, jest do tego przykrecony jakos komputer ale kabel od niego jest na tyle luzny ze mogloby wyjsc spokojnie, co tam jeszcze jest?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/c45dee0f84137000

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 lip 2017, 17:06

Ty masz chyba klimę (na tym zdjęciu widać obudowę nawiewów od klimy) więc musisz odłączyć rurki od parownika klimy.

Nie mów że zdejmujsze deskę aby dostać się do komputera silnika.

matys210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 16 gru 2014, 16:43

Post autor: matys210 » 22 lip 2017, 18:44

no juz zdjałem fakt zapomnialem o klimie, myslalem ze bedzie widac cala wiazke pod deska od komputera ale i tak jest jeszcze schowana pod wykladziną, na ten moment ogarnałem ze przekaznik 30 byl nie w tym wtyku co trzeba, tylko był koło przekaznika 305, a wiec w takim razie obok przekaznika 305 co ma być? bo na ten moment niema tam nic a kable z tego wtyku też idą do komputera

[ Dodano: 2017-07-22, 18:38 ]
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ad2886b5278d0e93

https://www.fotosik.pl/zdjecie/2789d63163ff4a06

tu mamy fote brakujacego przekaznika

[ Dodano: 2017-07-22, 18:43 ]
do tej wtyczki z brakujacym przekaznikiem ida kolory zielono-niebieski ,zielono-czerwony i zielono-jasny niebieski czy jakos tak ten kolor niebieski wyglada

[ Dodano: 2017-07-22, 18:44 ]
a i ładowanie 14.2 a masa na silniku sprawdzałem miernikiem i jest ok

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 lip 2017, 19:24

matys210, widzę że jesteś w gorącej wodzie kąpany hehe
No nic, chciałem byś na początek samą wtykę prze ecu i przewody przy przekaźniku 30 sprawdził a do tego nie trzeba ściągać deski. W ostateczności gdyby się faktycznie okazało że to przewody gdzieś po drodze uszkodzone to można było puścić drugie przewody od 30 do ecu bez prucia ori wiązki bo to kupa roboty pewnie.

W sumie nie pamiętam do czego ten przekaźnik obok tego 305 jest ale wszystko zależy od wyposażenia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 lip 2017, 21:57

matys210 pisze: a wiec w takim razie obok przekaznika 305 co ma być?
Masz zły przekaźnik tam powinien być szeroki od klimy manualnej a nie 305.

matys210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 16 gru 2014, 16:43

Post autor: matys210 » 24 lip 2017, 18:54

posprawdzalem dzisiaj masy do Ecu i są dobre (pin 35 i 1 to sa te glowne wedlug schematu)
dodatkowo sprawdzilem polaczenia z ecu do wtryskiwaczy, rozruchu zimnego startu, halla, silnika krokowego, polozenia przepustnicy, temp cieczy, oraz chyba najwazniejsze polaczenia przekaznika 30 z ecu i wszystko jest jak najbardziej dobrze, biorac pod uwage ze jak robilem ostatnie logi to przekaznik 30 nie byl podlaczony wogule to dzisiaj rano zrobie jeszcze logi i wrzuce z podlaczonym przekaznikiem

[ Dodano: 2017-07-24, 18:54 ]
no to mam logi

http://vaglog.pl/log-000_kO2lln.html
http://vaglog.pl/log-001_XHgM5H9.html
http://vaglog.pl/log-002_81e2Y6.html
http://vaglog.pl/log-003_1hsE0U.html
http://vaglog.pl/log-004_bGLiJH.html
http://vaglog.pl/log-005_2PB7WY.html
http://vaglog.pl/log-006_2DOfLd9.html

wydaja sie byc wporzadku a i samochod teraz chodzi idealnie bym powiedział

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 lip 2017, 19:07

matys210, to już coś teraz napięcie jest stabilne jak trzeba i widać że silnik pracuje znacznie lepiej.

Sprawdź szczelność w dolocie bardzo dokładnie(podciśnienia również) a także sprawdź jeszcze przepływomierz znaczy wtyczkę przy nim dokładnie, pod tą gumą też, bo coś wskazania z niego mi się nie podobają. Ewentualnie jak masz możliwość to podmień od kogoś na próbę, jeśli by się okazało że tam wsio ok.

matys210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 16 gru 2014, 16:43

Post autor: matys210 » 24 lip 2017, 19:17

przeplywomierz był po strzale kiedyś i był naprawiany przezemnie i regulowany wiec byc moze dlatego, a naprawiany był na zasadzie podpilowania wykrzywionej klapki

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 lip 2017, 19:22

matys210, aha

To na razie posprawdzaj szczelności.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 lip 2017, 09:56

Masz bardzo małą wartość z przepływomierza (grupa 002 ostatnia wartość) bo tylko 10% powinno być w okolicach 15-18%. Więc ciągnie lewe powietrze niemierzone przez przepływomierz albo przepływomierz wymaga poprawek.

matys210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 16 gru 2014, 16:43

Post autor: matys210 » 25 lip 2017, 13:52

maciek889 aha
no powiem tak że przeplywomierz na biegu jałowym ma wartość 0.77-0.8 V czyli z tego co się dowiedziałem tyle ile powinno być, na 2000obr/min jego wartość to 1.35-1.4

PieterB wczoraj posprawdzałem wieczorem wszystkie podcisnienia dokładnie i niema sparciałych wezykow, psikałem woda z plynem czy babelki gdzies nie idą na podcisnieniach i w okolicy no i brak czegokolwiek więc zostaje ten przepływomierz

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 lip 2017, 14:54

matys210, przesuń o 3 ząbki i zrób loga z grupy 000 chociaż, by by zobaczyć czy czas wtrysku nie skoczy za wysoko
Bo jeszcze się obawiam że z zapłonem może być coś nie halo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl