Witam. Miałem podobno problem dotyczący szybkiego "krzywienia" sie tarcz hamulcowych, problem nie w 80 ale w Skodzie Octavi co ciekawe tylko z prawej strony. Po wymianie tarcz można było przejechać do 10tys. bez wibracji przy hamowaniu a potem tarcze znów do wymiany.
Problemem była skrzywiona piasta w prawym kole która krzywiła nową tarcz. Niestety usterka dosyć trudna do zdiagnozowania ale jezeli problem sie powtarza mimo założenia tarcz dobrej firmy to jednak proponuje wymienić piaste.
Natomiast w mojej 80 miałem podobny problem po wymianie tarcz ale znacznie łatwiejszy do diagnozy. Otóż delikatnie grzało mi sie jedno koło przez co łatwo było skrzywić tarcz wjezdzając w głeboką kałuże. Sprawdzenie bardzo proste wystarczy sie kokretnie rozpedzic i bez jakiegoś ostrego hamowania zatrzymać sie i podotykać każdego koła (najlepiej szpilki) z osobna jak któreś jest wyraźnie cieplejsze to czeka nas regeneracja zacisków